Mitä saatte tulokseksi tästä englannin kielen sanavarastotestistä?
Itse 12,800 sanaa. Peruskoulu vain suoritettuna (Olen lukion ensimmäisellä, 15v) Päättötodistuksessa arvosana 10
http://testyourvocab.com/
Kommentit (134)
22300 sanaa, jota osasin kyllä odottaa. Englantia kodin kautta puhunut pienestä astvaikka suomi onkin äidinkieli.
9110. Olin rehellinen, merkkasin vain sanat, jotka osaan varmasti suomentaa heti. En merkannut tuttuja sanoja, jotka olisin osannut arvata lauseyhteyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi toimisi paremmin jos täytyisi todistaa ymmärtävänsä sana eikä ainoastaan luulla itse mitä se tarkoittaa.
Tässä testi jossa pitää tietää sanan merkitys (kuitenkin on annettu 4 vaihtoehtoa, joten ehkä vähän huono.) Itse vastasin rehellisesti kuitenkin jos en tiennyt enkä lähtenyt arvaamaan. Sain samat 12800. https://my.vocabularysize.com/
Tästä sain 16,300, edellisestä 17700.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi toimisi paremmin jos täytyisi todistaa ymmärtävänsä sana eikä ainoastaan luulla itse mitä se tarkoittaa.
Tässä testi jossa pitää tietää sanan merkitys (kuitenkin on annettu 4 vaihtoehtoa, joten ehkä vähän huono.) Itse vastasin rehellisesti kuitenkin jos en tiennyt enkä lähtenyt arvaamaan. Sain samat 12800. https://my.vocabularysize.com/
Tuosta testistä "at least 15,000 word families"
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, koska ton testin mukaan ne jotka ei ole natiiveja, osaa keskimäärin 2500-9000 sanaa.
Eli mulla meni ihan hyvin 9000+ tuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin koko Englannin 8 cm paksun sanakirjan läpi aikoinaan ja en viitsi edes testiä tehdä. Ei ole iso homma kun ottaa 4 s päivässä. Helppo nakki.
Vieläkö jonkun sanan muistat kerran luetusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs mitä saatte tästä? https://my.vocabularysize.com/
Tuossa joutuu valitsemaan sanalle merkityksen 4 eri vaihtoehdostaKesken, se koko sivu jumitti/hajosi. Pääsin 70:n kohdalle..
Minullakin jumitti, mutta sain lopulta menemään läpi. 21900 sanaa kun ekasta testistä oli 22500. Eli aika lähellä.
3590 sanaa. Ylioppilas vuodelta 1987, silloin kirjoitin magnan. Sen jälkeen en ole englantia tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
5560 ja kuulun olevani ihan ok
Luulet vai häh?
Tuurista kiinni, en jaksanut tehdä kuin ekan sivun ja sain 6500. Päivitin niin tuli uudent sanat joissa huomattavasti enemmän tuntemattomia.
27,600
Asun ulkomailla ja englanti on käytössä sekä töissä että arkielämässä lähes sataprosenttisesti.
Maa, jossa asun, ei kuitenkaan ole pääsääntöisesti englanninkielinen.
Koulutustasoni on lukion oppimäärä (ei suoritettua ylioppilastutkintoa).
Tosi paljon oli kyllä sanoja, joita en ole koskaan nähnytkään, ja koen kuitenkin lukevani huomattavan paljon kaikenlaista englanninkielistä kirjallisuutta/artikkeleita jne. No, ei (lisä)oppi ojaan kaada :)
En edes ymmärrä pitääkö mun nyt rastittaa tuosta ne jotka tiedän vai ne joita en tiedä... Ehkä mun ei tarvi tehdä tuota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä pitääkö mun nyt rastittaa tuosta ne jotka tiedän vai ne joita en tiedä... Ehkä mun ei tarvi tehdä tuota ollenkaan.
Ne jotka tiedät tietysti. Onko ÄO 40? HAHAAA. Itse sain 20k.
Vierailija kirjoitti:
Rastitat ne, jotka tiedät ja joiden merkityksen osaisit esim. selittää jollekulle muulle. Älä rastita sanoja, jotka olet vain nähnyt, mutta joiden merkityksestä et välttämättä ole varma.
15600 sanaa. Yliopistossa matikan tutkinto käyty.
25 500.
Paljon on tullut vuosien varrella luettua, niin kaunokirjallisuutta, uutisia, tietokirjallisuutta kuin tieteellisiä artikkeleitakin ja työkielenä ollut usein englanti. Muutamaankin kertaan olen kuullut että kirjallinen ilmaisuni on natiivin tasoa, mutta kun avaan suuni niin se illuusio karisee nopeasti :-)
18 700. Vastaa mielestäni aika hyvin osaamistani, luen melko paljon englanninkielistä kirjallisuutta ja kulutan myös aikaa useilla englanninkielisillä sivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tiedät tietysti. Onko ÄO 40? HAHAAA. Itse sain 20k.
Charming.
22,400.
Asun ulkomailla ja "elän" englanniksi. Laitoin rastin ruutuun vain niihin, joista miettimättä osaisin selittää ummikolle vähintään yhden tarkoituksen selkokielellä. Aiemmin nähtyjä sanoja oli paljon enemmän.