Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lekmer.fi Onko jollain kokemuksia?

Vierailija
23.11.2013 |

Hyviä, huonoja?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele!

Käytin heidän ilmoita minulle kun tuotetta on varastossa ominaisuutta.

Sain sähköpostin että tuotetta on jälleen saatavilla, maksoin tuotteen mutta 4 päivän odottelun jälkeen sainkin sähköpostin että tuotetta ei ole vaikka heidän sivuillaan lukee että on varastossa... tästä vielä meni viikko että rahat sain takaisin... Laittavat myös erittäin paljon mainoksia sähköpostiin!

Vierailija
42/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus myös minulla. En missään nimessä suosittele kyseistä verkkokauppaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vain, paljon olen tilannut. Kerran lähettivät väärän tuotteen (eri poni mikä piti olla). Palauttivat rahat mitta sain pitää väärän tuotteen silti.

Vierailija
44/51 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enään ikinä. Rahoja takaisin palautuksesta on ooteltu toista kuukautta. Aivan älyttömän hidasta toimintaa

Vierailija
45/51 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huonoja.

Krran olen tilannut. Ilmoittivat etteivät lähetäkkään minulle haluamaani tuotetta mainostettuun hintaan, koska olivat mukamas hinnoitelleet väärin. Laskun lähettivät kaksi päivää sen jälkeen kun olivat ilmoittaneet että että eivät lähetä tuotetta. Pyysin mitätöimään laskun. Ilmoittivat että hoida itse heidän laskutusyhtiönsä Qliron kanssa ja antoivat minulle maksullisen puhelinnumeron mihin minun pitäisi olla yhteydessä.

Ei näin. Ostana jatkossa muualta. Vaikka kalliimmalla tai tilaan Saksasta halvemmalla ja paremmalla palvelulla.

Vierailija
46/51 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja.

Vaativat käyttöehdoissaan kkv:n vastaisesti hyväksymään suoramarkkinoinnin. Lähettävät mainosviestejä poistopyynnöistä huolimatta.

Lisäksi tilauksesta puuttui vastaanottajan nimi mikä vaikeutti tilauksen perille tulemista huomattavasti.

Vierailija
47/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kannata soittaa asiakaspalveluun. Ei saa yhteyttä!

Vierailija
48/51 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ei osaa englantia, ei kannata Lekmeriltä koskaan ostaa mitään. Asiakakaspalvelu (jos saa puhelimitse kiinni) on aina englanniksi. Olen joutunut hoitamaan tilaustani nyt kuukauden, niin niillä kerroilla kun olen saanut asiakaspalvelun kiinni (4 kertaa) niin aina asioitu englanniksi. Vieläkin rahojani odottelen takaisin... Ehkä sitten joskus.

Vierailija
49/51 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon negatiivisia kokemuksia Lekmeristä. Itse olen tilannut sieltä useita kertoja (välillä 2015-2017) eikä ongelmia ole ollut. Tilaukset on tulleet ajoissa, oikeat tuotteet yhtä kertaa lukuunottamatta (yhden paidan kuva oli tullut väärin, merkki, väri ja koko oikea), kertaakaan ei ole puuttunut mitään. Palautuksista on tulleet rahat takaisin perään kyselemättä, lähetykset pakattu ihan normaalisti lähetyslaatikoihin ja tulleet lähipostiin 20 m päähän. Eli ei ole kertaakaan osunut mulle mitään kamalaa tai outoa kokemusta ja uskallan jatkossakin tilata

Se on totta että sähköpostiin tulee paljon mainoksia. Tosin niin tulee kaikilta muiltakin aina Reimasta BR:ään, joten en ole ollut sen enempää kiusaantunut.

Vierailija
50/51 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas miten heillä hyvitetään palautuksen maksu? Tilasin laskulla, laskun eräpäivä lähestyy. Laitan palautuksen varmaankin huomenna postiin. Osan tuotteista pidän, yhden palautan. Jätänkö tämän yhden vaan maksamatta?

51/51 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuoreempi kommentti väliin. Tilasin juuri Lekmeriltä Buddy & hopen unipesän, vuodekatoksen ja pyöreän patjan katoksen alle. Paketti saapui alle viikossa ja tuotteet olivat juuri mitä pitikin eli aivan ihania. Ainakin tämä tuotemerkki on suosittelemisen arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi