Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lekmer.fi Onko jollain kokemuksia?

Vierailija
23.11.2013 |

Hyviä, huonoja?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono kokemus, toivottavasti saan edes rahani takaisin ottamatta yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Vierailija
22/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii niin kuin on luvattu, se on tullut, mitä olen tilannut ja siinä aikataulussa kun on luvattu. Noi pakkaukset on tosiaan aika "ruhtinaaliset": legolaatikko järkyttävässä määrässä kuplamuovia valtavan kokoisessa laatikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, ei voi soittaa ja sähköisiin yhteydenottoihin erittäin hitaasti. Itse olen odotellut tilaustani jo yli kuukauden.

Vierailija
24/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"]

Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, ei voi soittaa ja sähköisiin yhteydenottoihin erittäin hitaasti. Itse olen odotellut tilaustani jo yli kuukauden.

[/quote]

* yhteydenottoihin vastataan

Vierailija
25/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä hyviä kokemuksia, toimitus ollut aina todella nopeaa ja palautuskin sujunut ongelmitta.

Vierailija
26/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä viime päivinä lueskellut paljon netissä olevia keskusteluja Lekmeristä, ja tuntuu hyvin vahvasti jakavan kahtia mielipiteet. Itse kuulun näihin epäonnisiin, joilla ei oikein mikään mennyt nappiin tilauksessa (tai no maksu onnistui kyllä hyvin). Kaikki muut kokemukseni nettikaupoista ovat olleet hyviä, joten tämän yrityksen kohdalla ongelmat tulivat epämiellyttävänä yllätyksenä.

Vierailija
27/51 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaina 31.8. laitettiin tilaus lastenvaunuista. Perjantaihin mennessä ei ollut toimitusvahvistusta saapunut joten laitoin viestiä aspaan ja pian tulikin, mutta paketti ei ainakaan vielä ole Turussa postille saapunut. Samalla kun siellä sivuilla katselin, huomasin että kyseinen tuote oli tullut tarjoukseen ja laitoin uutta viestiä, niin ruuhkan vuoksi vastasivat ruotsin aspasta englanniksi että korjaavat laskun nykyisellä tarjoushinnalla. Toivottavasti uusi lasku tulee ennen eräpäivää ja vaunutkin olisi kiva saada pian, kun edelliset myytiin jo.

Vierailija
28/51 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten laitoin tilauksen. 3 päivää sitten sain lähetyskoodin, mutta vielkään pakettia ei löydy postin lähetysseurannasta. Jos olisin tiennyt ongelmista, en olisi ikinä tilannut tuolta. Ärsyttää. Kampanja näkyy taas olevan sivuilla, vaikka on tuollaiset toimitusvaikeudet. Ei näin.

Vierailija
29/51 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:40"]Pari viikkoa sitten laitoin tilauksen. 3 päivää sitten sain lähetyskoodin, mutta vielkään pakettia ei löydy postin lähetysseurannasta. Jos olisin tiennyt ongelmista, en olisi ikinä tilannut tuolta. Ärsyttää. Kampanja näkyy taas olevan sivuilla, vaikka on tuollaiset toimitusvaikeudet. Ei näin.
[/quote
Korjaan, eli jo 5 päivää sitten sain lähetyskoodin, mutta ei löydy postin lähetysseurannasta. Hurraa.

Vierailija
30/51 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote joskus tullut "pakkaamatta" oli siis vain tuotteen omassa läpinäkyvässä pussissa johon oli läntätty päälle kaikki lähetystarrat sun muut. Ensinnäkin tuote oli sellainen jota en olisi halunnut että tutut sitä hakiessani sen näkevät ja toisekseen jos olisin antanut tuotteen lahjaksi niin ei olisi enää onniatunut tuotteen omasaa pakkauksessa.

Vierailija
31/51 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alkuvuodesta, siellähän ei voi valita mihin pakettinsa haluaa saapuvan (siis noutopaikka) niin se oli laitettu automaattisesti melkein kauimpaan paikkaan mistä hakea tässä kaupungissa.

Ajattelin antaa vielä toisen mahdollisuuden viime kuussa, sain tilausvahvistuksen, seuraavalla viikolla jonkun toisenkin viestin et kaikki ok, ja sitä seuraavalla viestillä et valitettavasti 5/6 tuotteista oliki loppunu mutta että se yks lähetetään kyllä. Siellä kai tuo on vielä Postissa (tällä kertaa jopa lähin Posti) vieläkin noutoa odottamassa mutta en kyllä mene hakemaan. Kolmatta tilauskertaa ei tule.

Vierailija
32/51 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kuin parilla muullakin tämän palstan tyypillä: tuotteesta on tullut lähetyskoodi, mutta se ei ole liikkunut Turusta mihinkään. Lupasivat tuttinauhan ilmaiseksi siitä vaivasta, mutta sitäkään ei ole näkynyt. Asiakaspalvelija vielä sekoitti tilaukseni toisen asiakkaan tilaukseen. Sain rahat takaisin, mutta hyvitystuotetta en tule ikinä näkemään!

Vierailija
33/51 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari kertaa nyt tämän vuoden aikana ja hyvin on sujunut. Tuotteet ovat tulleet oikein, nopeasti ja todella hyvillä tarjoushinnoilla. Mutta tottahan tuo on että netissä on myös tosi paljon negatiivisia kokemuksia tuosta paikasta. Itsekin olin hyvin skeptinen ensimmäistä tilausta tehdessä, ja oli helpotus huomata että kaikki menikin oikein mallikaasti.

Vierailija
34/51 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kesäkuussa 3 tuotetta, sain postin seurantakoodin jolla ei viikon odottelun jälkeen vielä löytynyt pakettia. Laitoin Facebookin kautta yksityisviestin ja sain vastauksen saman päivän aikana; paketti oli kyllä lähetetty mutta ilman vastaanottajan tietoja ja näin paketti oli postista palautunut heille takaisin. Siksi seurantakoodilla ei mitään löytynyt. Asiakaspalvelija ystävällisesti lupasi uusia tilaukseni ja kas kummaa, yksi tuotteista olikin "loppu". Hän lupasi selvittää asian ja kun niitä kuitenkin varastosta löytyi, niin hän uudellentilasi minulle senkin tuotteen. Nyt minulla oli siis sen alkuperäisen yhden tilauksen sijasta kaksi tilausta, toisessa yksi tuote ja toisessa jostain syystä ne kaikki kolme.

Ihan oikeat tuotteet sitten lopulta sain, kuukauden päästä alkuperäisestä tilauspäivästä. Sain kaksi tilausvahvistusta ja kaksi laskua, pakettejakin oli postissa odottamassa kaksi. Ainoa ongelma tässä hommassa on nyt edelleenkin se, että toisessa laskussa on kaikki kolme tuotetta ja toisessa se "loppunut" tuote.

Olen maksanut tuon oikein laskutetun maksun, yhdestä tuotteesta, mutta toinen lasku on erääntynyt jo lähes kuukausi sitten eikä lukuisten yhteydenottojen ja lupaustenkaan jälkeen ole tämä vääräsummainen lasku korjaantunut. Eipä onneksi (luojan kiitos!) ole mitään karhulaskujakaan tullut. Tässä nyt mietinkin, että miten pitkällä viiveellä yritys saa tuotteitaan laskuttaa? Jos esimerkiksi lasku korjataan vasta ensi vuonna tai sitä seuraavana...  Olen noin 10 kertaa pyytänyt laskun korjausta ja nyt ajattelin kiltisti vain odotella, laskussa on siis noin 120e enemmän mitä tilausvahvistuksen loppusummassa :D.

Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus Lekmeriltä.

Vierailija
35/51 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa tilasin tytölle lahjan kuukautta ennen synttäreitä. Pari viikko ennen synttäreitä paketti ei ollut edennyt, postiin oli vain tullut ilmoitus että on tulossa.

Laskun maksoin eräpäivänä

Aspa tukossa. Sain vastauksen että voivat lähettää uudestaan. Sanoin että ei kiitos palauttakaa rahat, ei uskalla jos ei siinä kahdessa viikossa kerkeä sekään.

Äkkiä tilaamaan vastaava tuote toisesta verkkokaupasta, tulikin parissa päivässä.

Sitten vielä veivattiin laskun hyvityksen kanssa, laskutusfirmalta puuttui tieto ja sitä odoteteltiin lekemeristä jonkun aikaa. Kuukauden kuluttua oli palautettu rahat kuitenkin.

Suoraan sanoen en uskaltaisi enää tilata :D liian riskialtista. En kyllä tiedä miten tuo pulju on vielä pystyssä. Ehkä siellä muutama tilaus sitten onnistuukin vaikka enemmän olen lukenut negatiivista. Eiköhän siellä ala taas kohta jouluruuhka tms jos varaston muutosta ovat viimein selvinneet ...

Vierailija
36/51 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen tilannut eikä kummallakaan kerralla mennyt nappiin.

Ekan kerran tilasin vuosi sitten lapselle joululahjaa ja vasta kun sain paketin käteen, lähetyslistassa luki, että yksi tuote olikin loppuunmyyty. Tämä tuote oli kuitenkin edelleen myynnissä ja olin maksanut heti verkkopankin kautta. Palauttivat kyllä sitten rahat kyseisestä tuotteesta ja sain hiukan hyvitystä loppusummasta. Tähän toki meni aikaa pari viikkoa.

Toisen kerran tilasin kuukausi sitten ja kaikki meni aivan päin mäntyä. Tilasin kolme tuotetta ja seitsemän arkipäivän päästä paketti tuli, kun ilmoittavat toimitusajaksi 2-5 päivää. No olin kuitenkin tyytyväinen, olihan paketissa lapsen synttärilahja. Paketti oli kuitenkin onnettoman pieni ja lähetyslistasta vasta sain tietää, että kaksi tilaamaani tuotetta oli loppuunmyyty. Kuinka ollakaan, nämä tuotteet olivat edelleen myynnissä, toinen yli 20 euroa kalliimmalla kuin mitä olin sen tilannut.

Laitoin palautetta ja ilmoitin, että haluan tuotteet siihen hintaan kuin olen ne tilannut ja heti maksanut verkkopankissa. Vastaus tuli, että laittavat tulemaan. Sitten tuli tieto, että toinen näistä oli edelleen loppuunmyyty vaikka sivuilla oli edelleen myynnissä. Ajattelin, että olkoon se sitten, mutta tilaamani lahjan haluan. Odotin kaksi viikkoa ja laitoin kyselyä, että missä paketti viipyy. Ilmoittivat, että on ilmeisesti hävinnyt matkalla ja haluanko perua kaupan. Ilmoitin, että haluan sen edelleen alennushintaan ja lupasivat lähettää. Tasan kuukausi tilauksesta tuote sitten tuli, mutta mitään hyvitystä en ole saanut. Sen yhden saamattajääneen tuotteenkin rahapalautus kesti lähes kolme viikkoa.

Tuskin enää tilaan mitään kyseisetä paikasta.

Vierailija
37/51 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan kivoja kokemuksia, kun jouduin palauttamaan tuotteen! Parin viikon ajan piti elää jännityksessä, s-postailla ja soitella että minkähän hintaluokan lasku sieltä tulee ja tulihan sieltä. Firma ei ole läpäissyt väärennöstarkistusta. Sinne ei voi soittaa eikä näköjään enää s-postikaan toimi.

Tallaista postittelua kohdallani mm. "Jos et ole maksanut laskuasi, tulee sinun maksaa olemassa oleva laskusaldo. Jos olet jo maksanut laskusi, ota yhteyttä  (tiettyyn toiseen firmaan, nimeä en mainitse) saadaksesi rahasi takaisin.

Ote firman ohjeista nettisivuilla:

Mikäli päätät palauttaa koko tilauksen tai osan siitä, sinun ei luonnollisesti tule maksaa ko. tuotteista. Vähennät vain palauttamiesi tuotteiden hinnan laskun summasta ja maksat jäljelle jäävän osuuden. Muista aina siirtää laskun eräpäivä eteenpäin palautuksen yhteydessä.

Ei ohjeet ovat ristiriitaisia. Olkaa varovaisia!

Vierailija
38/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEGATIIVINEN kokemus

Kesäkuun alussa tein tilauksen, tuote olikin loppu. Nyt heinäkuun lopussa tuotetta ei olla useista yrityksistä huolimatta pystytty toimittamaan.

Poikani odottanut syntymäpäivälahjaansa kesäkuun alusta.

Olisi pitänyt tilata jo kolmannen kerran tuote heidän saldovirheiden ja muiden sotkujen vuoksi.

Jätimme ostoksen ostamatta koska luotto mennyt täysin kyseiseen firmaan.

Toivottavasti rahat palautuvat nopeasti, viimeksi kun tuotetta ei ollutkaan keski n. kaksi viikkoa.

Vierailija
39/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen että kyseessä oli kallis ovh yli 700e maksava tuote

Vierailija
40/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvä kokemus : tilasin, maksoin ja sain tuotteen luvatussa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän