Sanna Kiiski ja tuntematon mies saivat toisen tyttären
Sanna Kiiskellä on Dan-niminen mies, mutta mikä on miehen sukunimi?
Outoa, että jokapaikassa on vain etunimi.
Kommentit (55)
"Sanna Kiiski ja tuntematon mies" - eka ajatus oli, että eikö Sanna tunne ollenkaan lapsensa isää.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:25"]
Sannan mies on syntyperäinen israelilainen. Sanna on itse monissa haastatteluissa sen kertonut eikä siinä mitään pahaa ole.
[/quote]
Ilmeisesti et tunne perhettä ja tietosi perustuvat lehtijuoruihin?
Apua ovatko minunkin lapseni sitten ulkomaalaisia kun heidän isänsä ei ole suomalainen vaikka itse olen?? :-O Aina olen pitänyt heitä suomalaisina...
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:28"]
"Sanna Kiiski ja tuntematon mies" - eka ajatus oli, että eikö Sanna tunne ollenkaan lapsensa isää.
[/quote]
Mä kanssa ajattelin ensin, että ei kai se mies nyt Sanna Kiiskelle ole enää tuntematon...
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:34"]
Apua ovatko minunkin lapseni sitten ulkomaalaisia kun heidän isänsä ei ole suomalainen vaikka itse olen?? :-O Aina olen pitänyt heitä suomalaisina...
[/quote]
Noin sitä voi ihminen erehtyä :)
Lehtijuttujen mukaan asuneet yhdessä vuodesta 2010. Eikai mies voi olla Sannalle enää tuntematon???
Dan= se Zysckovichin räppäri-sisarenpoika?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:25"]
Sannan mies on syntyperäinen israelilainen. Sanna on itse monissa haastatteluissa sen kertonut eikä siinä mitään pahaa ole.
[/quote]Miksi lapset saavat juutalaisia nimiä eikä suomalaisia?
[/quote]
Mai ja Liv eivät tietääkseni ole juutalaisia nimiä, Sanna antoi tyttörelleen nimen Mai isoäiinsä mukaan.
Minkä kumman takia ihmiset ovat niin uteliaita? Sannan avomies on täysin yksityinen henkilö, eikä hänen sukunimeään tarvitse kertoa julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:56"]
Sanna on kertonut lehdissä että lasten nimet ovat Mai, Ben ja Liv. Ja hänen miehensä ei ole israelilainen, vaan suomalainen. Toinen vanhemmistaan on israelista, eikä se tee hänestä israelilaista. Ihan yhtä paljon hän on suomalainen. Hän ei itse halua julkisuuteen eikä siksi varmasti halua sukunimeäänkään kertoa. Enkä kerro minäkään vaikka tiedän, Sanna se heidän perheessään on ainut julkisuuden henkilö.
[/quote]
Jos miehen vanhemmista toinen on suomalainen ja toinen israelilainen, kaksoiskansalaisuus on ihan mahdollista. Tai vain jomman kumman vanhemman kansalaisuus.
[/quote]
No kai tiedät, minkä maan kansalaisia lapsesi ovat.
Tunnen Sannan miehen sisaruksen joka ainakin on suomalainen. Joten oletettavasti niin on Sannan mieskin.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 13:18"]
[/quote]
No kai tiedät, minkä maan kansalaisia lapsesi ovat.
[/quote]
Yhtä suomalaisia (suomen kansalaisia) ovat kuin Sannan mies.
Tämähän on hauskaa aivojumppaa kaikille av-mammoille. :-)
Tämän keskustelun perusteella Sannan mies on siis ilmeisesti kansalaisuudeltaan israelilainen ja mahdollisesti myös suomalainen, koska kumpikin maa hyväksyy nykyään kaksoiskansalaisuuden. Etnisesti taas mies on juutalainen ja suomalainen, ja kotikielinään puhunut suomea ja hepreaa. Uskonnon puolesta mies on sitten yksiselitteisesti juutalainen.
Tuleehan tässä pää pipiksi ainakin tälle Sisä-Suomen tytölle, jolle pari paikkakunnalle naitua suomenruotsalaista naista olivat jo eksotiikan huipentuma. Muuten paikkakunta oli melkein 100 prosenttisesti etnisesti, kielellisesti ja kansalaisuuden osalta suomalainen vielä 1990-luvun alussa. Nyt siellä taitaa olla yksi kurdi-pizzeria ja yksi eteläeuroopasta paikkakunnalle muuttanut vävy, joten tilanne on vähän muuttunut. :-P
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kertonut lehdissä että lasten nimet ovat Mai, Ben ja Liv. Ja hänen miehensä ei ole israelilainen, vaan suomalainen. Toinen vanhemmistaan on israelista, eikä se tee hänestä israelilaista. Ihan yhtä paljon hän on suomalainen. Hän ei itse halua julkisuuteen eikä siksi varmasti halua sukunimeäänkään kertoa. Enkä kerro minäkään vaikka tiedän, Sanna se heidän perheessään on ainut julkisuuden henkilö.
Sehän tarkoittaa sitä että ihan yhtä paljon hän on myös israelilainen.
Loogikka hoi kuplassa elijät.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:07"]
Sanna Kiiskellä on Dan-niminen mies, mutta mikä on miehen sukunimi?
Outoa, että jokapaikassa on vain etunimi.
[/quote]
Mitä outoa on siinä, että jollakin ihmisellä ei ole hillitöntä pyrkimystä tunkea itsensä julkisuuteen?