Raivostuttavimmat mainokset, jotka nostavat verenpaineen pilviin
Vaasan sähkön rakkausjutut.
Ideana hyvä, mutta toisettuna uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alkaa vaan ottaan kuppiin niin, että mun on jo pakko kääntää kanavaa tai ainakin laittaa ääni pois sen ajaksi.
Onko muita yhtä ärsyttäviä?
Kommentit (159)
Kun aikaaa on...
V*ttu mitä surumusiikkia.
Ikean rällättelymainos. Kerrostalon kokoinen, kikkuratukkainen kukkamekkomummo vatkaa itseään kuin heikkopäinen....ei..en mä voi jatkaa...
Sen muisteleminkin nostaa verenpaineet pilviin.
No valita sille tv-kanavalle.
Sehän se on mainoksen ostanut, koska maonostaja on maksanut siitä kanavalle suuret määrät rahaa.
Jokainen mainos tietää kanavalle rahaa ja tuloja.
Ilman noita mainoksia et sinäkään ap katselisi sitä kanavaa.
Se on nimiittäin mainosrahoitteinen kanava, jota ei olisi olemassa ollenkaan, ilman mainoksia.
Mainokset ovat saavuttaneet tarkoituksensa kun ne edes ärsyttävät ihmisiä.
Silloin mainostaja tietää, että mainosta on katseltu ja mainostettavan yrityksen nimi ja / tai tuotteet ovat jääneet ihmisten mieleen.
Tervetuloa markkinoinin maailmaan!
Verisuren bisnesäidit kyttäämässä kotejaan ja lapsiaan.
Jeps!
Ärsyttävin mainos on onnistunein mainos.
Ihmiset ovat huomioineet sen.
Vierailija kirjoitti:
Silloin mainostaja tietää, että mainosta on katseltu ja mainostettavan yrityksen nimi ja / tai tuotteet ovat jääneet ihmisten mieleen.
Mä olen toi joka sanoi ton kun aika on biisin ja minulla ei ole pienintäkään haisua mitä se mainostaa koska joudun laittamaan telkkarin aina äänettömälle. Jotain hautaustoimistoa tai et-lehteä?
Vierailija kirjoitti:
Ikean rällättelymainos. Kerrostalon kokoinen, kikkuratukkainen kukkamekkomummo vatkaa itseään kuin heikkopäinen....ei..en mä voi jatkaa...
Sen muisteleminkin nostaa verenpaineet pilviin.
Se on pelottava mainos. Naisen liikehdintä näyttää sairaskohtaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen muisteleminkin nostaa verenpaineet pilviin.Se on pelottava mainos. Naisen liikehdintä näyttää sairaskohtaukselta.
Ei se poikakaan ihan terveeltä vaikuta😂.
Vierailija kirjoitti:
Jeps!
Ärsyttävin mainos on onnistunein mainos.Ihmiset ovat huomioineet sen.
Ei ole. Tarkoitus olisi kuitenkin saada myyntiä aikaiseksi. Jos yrityksestä tulee kovin vastenmielinen mielikuva, niin sitä mieluummin etsii vastaavaa tuotetta kilpailijalta.
Tietty pankkimainos ("yhdistä pankkilainasi") toistuu liian usein kaupallisilla tv-kanavilla, mutta onneksi sentään Trivago on lopettanut mainostamisen. Jotain hyvää koronastakin seuraa.
Tuo vanha klisee, että "pääasia että mainos huomataan, vaikka ärsyttäväkin" ei pidä paikkaansa enää. Ehkä se päti joskus ennenvanhaan, kun mainoksia (ja tuotteita) ei ollut maailma täynnä.
Nykyään lienee aivan toisin. Ihmisillä on valinnanvaraa, eikä ole pakko ostaa sitä eniten mainostettua ja joka paikassa esillä olevaa tuotetta, kun on muitakin.
Mietipä itse, kuinka monta kertaa olet jättänyt ostamatta tuotetta siksi, että sen mainonta on ärsyttävää. Minä ainakin teen niin jatkuvasti. En koskaan ikinä vaihtaisi esimerkiksi liittymääni DNA:han, koska niillä on ne lapselliset pinkit otukset sössöttämässä. Enkä voi kuvitellakaan, että ostaisin jotain lääkettä, jota mainostetaan tv:ssä jollakin animoidulla puhuvalla nenällä. Päinvastoin, en enää ikinä halua käyttää sellaista tuotetta, jonka markkinoija hölmöinen mainoksineen pitää minua lapsen tasolla olevana.
Vierailija kirjoitti:
Verisuren bisnesäidit kyttäämässä kotejaan ja lapsiaan.
Tämä! Nolostuttavan teennäinen dialogi ja kankean vaivaannuttava tunnelma rouvien kohtaamisessa. Mutta jospa tämä puree kohderyhmään jossa kilpaillaan naapurin kanssa kummalla on isompi talo ja hienompi turvajärjestelmä. Aika huvittava oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps!
Ei ole. Tarkoitus olisi kuitenkin saada myyntiä aikaiseksi. Jos yrityksestä tulee kovin vastenmielinen mielikuva, niin sitä mieluummin etsii vastaavaa tuotetta kilpailijalta.
Juuri näin. Multa jää Haribot kaupanhyllyyn ja Ikean kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps!
Vastenmielinen kuva on aina subjektiivinen.
Jos joku ei pidä mainoksesta, toinen taas pitää siitä. Eivät ihmiset ole samanlaisia.
Aivan samahan se on kaikissa asioissa, joillekin joku julkkis on tosi ihana, toisille taas täysi ällötys.
Ei voi ajatella asioita pelkästään oman minänsä kautta, ei maailma pyöri koskaan yksittäisen ihmisen ympärillä vaan massojen, suurten joukkojen kulutuksen ympärillä.
Vaasan sähkön mittaukset tosiaan vastenmielisiä. Mistä ne on kaivaneet siihen K-popin? Sitä kuunnellessa ronskin elkein mamma pyytää laittamaan kovemmalle ja lopussa oikein itketään. Ihan karmea mainos.
heti kun tulee mainoksia ,vaihtuu kanava!
Vierailija kirjoitti:
Todella vähä-älyinen ajattelutapa 😂 mainosten tarkoitus on houkutella uusia kuluttajia, joka tapahtuu manipuloimalla kuluttajan aivoja ja asettamalla sinne positiivisia mielleyhtymiä tuotteeseen. Negatiiviset mielleyhtymät saavat kuluttajan karttamaan tuotetta.
Mikä tahansa mainos alkaa ärsyttää, jos se näytetään liian usein. Esim. Elastisen Pepsodent-hymy.