Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin ammatti?

Vierailija
22.11.2013 |

en keksi mitään :D

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:08"]TELEMARKKINOIJA!

[/quote] samaa mieltä

Vierailija
42/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:56"]

Poliitikko. Aina pitää jauhaa sitä samaa paskaa "muutoksista" ja sitten ei ole mahdollista toteuttaa mitään lupauksiaan vaikka haluaisikin. Lisäksi vielä ne superpalkat ja avustaja-armeijat.

[/quote]

Jos poliitikot tai vaikkapa tutkijat kyrsivät, niin siitä vain itse koittamaan.

Demokratia ja tasavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija. Olin itse pitkään alalla. Turha ammatti jota ei tarvittaisi jos valtio hoitaisi turvapuolen kuntoon, eli poliisilla olisi riittävästi määrärahoja. Nyt tilanne on se, että kaikkein varakkaimmat saa su861ojelua (ainakin näennäistä) ostamalla vartiointipalvelua. Lähes kaikki vartijan työ on turhaa ja haitat suhteessa hyötyihin yhteiskunnallisestikin korkeat.

Vierailija
44/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:56"]

Poliitikko. Aina pitää jauhaa sitä samaa paskaa "muutoksista" ja sitten ei ole mahdollista toteuttaa mitään lupauksiaan vaikka haluaisikin. Lisäksi vielä ne superpalkat ja avustaja-armeijat.

[/quote]

ehkä huvittavuudessaan yläpeukun arvoinen, mutta tahtoisitko todella, että suomessa vallitsisi anarkia?

Vierailija
45/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on ammattina ihan ok, mutta en voi ymmärtää, kuka tekee työkseen näitä huijausmyyntejä. Esim. lähettelee aiheettomia laskuja asioista, joita ei ole tilattu.

Vierailija
46/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 06:37"]Tuilla ja/tai miehensä rahoilla elävä kotiäiti.

[/quote]

Millä rahoilla ne lapset sitten pitäisi kasvattaa?

Vierailija
47/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:24"]

Marketin kassa. Homman voisi hoitaa koneella ja itsepalveluna, eikä se kitisisi sunnuntaitöistä.

[/quote]

Joo, mutta otetaan se inhimillinen näkökulma. Kassana oleminen on typerää, koska se taitaa näistä esitetyistä olla yleisin. Ja tosiaan on ihmeellistä, että vuonna 2014 ihmisen pitäisi vieläkin käytännössä olla työssä koneen osa. Alentavat työt mahdollisuuksien mukaan pois!

Vierailija
48/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:14"]

Miksi mikään ammatti olisi typerä? Mielestäni on arvostettavaa että ihminen tekee töitä ja elättää itsensä, oli ammatti sitten mikä hyvänsä.

[/quote]

Muistathan tämän, kun tulen palkkamurhaamaan sinut.

Vierailija
49/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media-assistentti!

Vierailija
50/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjä

http://1i.fi/tilastot

Vierailija
51/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:11"]

Sellainen työvoimakouluttaja, joka tarjoaa työttömille taitotasoon ja kykyihin katsomatta cv-kursseja ja elämänhallintatyöpajoja. Siis nämä voivat olla ok syrjäytyneille, mutta pitkän työuran tehnyt yt-neuvotteluissa irtisanottu ei yleensä tarvitse ketään kertomaan, että sitten töissä pitää olla joka aamu ajoissa.

[/quote]

Jei!!! Ihan näin se ei kylläkään toimi enää nykyään. Mutta hienoa, että tiedät paremmin mikä minun työssäni mättää. =D

Terveisin kouluttaja

[/quote]

Kouluttaja ei velvoita kurssille vaan työkkäri. Kouluttaja kouluttaa niille, jotka tilaajataho on valkannut opiskelemaan.

Vierailija
52/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä. Arvio hinnan, esittelee asunnon, nuolee asiakkaiden perseitä ja printtaa sopimuspaperit. Voisiko olla oikeasti turhempaa ammattikuntaa?

Vierailija
53/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja, kuppaaja, elämäntapavalmentaja

Vierailija
54/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan ihmeissäni siitä, kun kukaan ei ole vielä tullut mainitsemaan siivoojaa! Tätä työtä tehneenä ja ihmisten kommentteja kuunnelleena olisin kuvitellut, että tämä ammatti mainitaan ensimmäisten joukossa. Vaan jo on kolme ketjua mennyt eikä kukaan ole vieläkään väittänyt siivoojan olevan typerin ammatti. Jotain positiivista tähänkin päivään. :-)

Vierailija
55/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:03"]

Olen suorastaan ihmeissäni siitä, kun kukaan ei ole vielä tullut mainitsemaan siivoojaa! Tätä työtä tehneenä ja ihmisten kommentteja kuunnelleena olisin kuvitellut, että tämä ammatti mainitaan ensimmäisten joukossa. Vaan jo on kolme ketjua mennyt eikä kukaan ole vieläkään väittänyt siivoojan olevan typerin ammatti. Jotain positiivista tähänkin päivään. :-)

[/quote]

Iltalehden artikkelin mukaan siivooja on hyvin arvostettu ammatti.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122812914790_uu.shtml?ref=telkku

Vierailija
56/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti (joka tosin on poliitikko, jos tarkkoja ollaan). Nauttivat ökyeläkkeestä ilman velvollisuuksia, eivät ole vastuussa kenelllekään, puhuvat ja puhuvat ilman tekoja, taivastelevat ja patsastelevat Linnan juhlissa, avaavat maatalousnäyttelyitä ja tulevat yhteiskunnalle kalliiksi (pelkästään presidentinvaalit maksavat n. 23 miljoonaa euroa/ kerta + muut kulut (tänä vuonna n.37 miljoonaa euroa ).

Vierailija
57/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:05"]

Naurattaa kaikki poliitikkojen palkkojen dissaajat. Siitä hauska ammatti toi kansanedustaja esim, että jokaisella meistä on teoriassa mahdollisuudet mennä tekemään samaa työtä ja varsinkin puhumaan asiaa ;)

Mun kaveri on sairaanhoitaja ja sanoi mulle kerran kännipäissään, ettei arvosta mun ammattia pätkääkään. Että mun työ on teennäistä ja valheellista ja etovaa. Olen edustaja kosmetiikkafirmassa.

Kiitin mielipiteestä ja kiittelin mielessäni 80k vuositulojani :D

[/quote]

Ymmärrän että vastuullista työtä tekevää ja pienipalkkaista sairaanhoitajaa vituttaa että jostain ihovoiteiden esittelystä maksetaan noin paljon!!! Vai ihanko susta itsestä tuntuu että olet "vaativasta" työstäsi ansainnut tuon summan? Ei helvetti sentään että tuntuu vääryydeltä!

Vierailija
58/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi-juontaja, malli-laulaja, fitnesstähti, julkkis, muoti- tai sisustusbloggari. 

Vierailija
59/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanintaivuttaja.

Vierailija
60/64 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niinkään typerintä ammattia, mutta väheksyttävimpinä pidän sellaisia ammatteja, joissa tienataan toisten hyvinvoinnin kustannuksella. Kuten jonkun pankin johtaja ja/tai sijoittaja, jotka sijoittavat rahaa esim. aseteollisuuteen...