Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä maalaisromanttisessa sisustuksessa ärsyttää?

Vierailija
22.11.2013 |

Meillä siis on sellaista, mies tykkää ja minä tykkään. Asunto on 120 vuotta vanha, sopii tyyliin. On aitoja vanhoja tavaroita suurin osa, ja ne onkäytössä kaikki. en voisi kuvitella tänne muunlaista sisustusta

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, asia on pihvi!

Vierailija
22/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa ihan mukavalle. Ja jos jatkaa saa, niin nuo ikkunankarmit ja pokat, joissa on peili, kanaverkko tms. alkavat olla jo hiukan passee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei ärsyttäisi? Se on oman tyylimieltymykseni täydellinen vastakohta. Oma asuntoni on sisustettu kuten 1960-luvun poikamieskämppä: nahkasohva ja -nojatuolit, lehmäntalja, mahonkinen baarikaappi, tummat hotellimaiset pimennysverhot.

Vierailija
24/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka jonkin tietyn tyylin FB-kirpputorisivulla lapsellisesti parjaavat muita tyylejä. Esim. juuri nämä retrosta pitävät (pidän itsekin, tietyissä määrin) keksivät aina aloittaa keskustelun valkoisesta väristä, seinätarroista yms. Joku haluaisi jonkun tietyn valaisimen, mutta ei voikaan sitä ostaa, kun niin monella näkyy se olevan. Sen ymmärrän, että jokaisella meillä on oma makumme, en kumminkaan lähtisi parjaamaan ketään. Eiköhän se pääasia ole, että kodissa asuva itse viihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä