varatun seuranhaku netistä, kertokaa kokemuksia?
moraalisaarnat kannattaa unohtaa.
haluaisin siis kuulla kokemuksia seuran hakemisesta nettideeiteiltä. olen 40+ ja kaipaisin piristystä elämään ja pientä suhdetta. baareista en jaksa etsiä, mutta en halua mitään epätoivoisia tapauksia. elän kulissiliitossa olosuhteiden pakosta.
Kommentit (7)
Minulla on lähes pelkästään hyviä kokemuksia salaisen seuran hakemisesta netistä. Etsiminen ja mahdollinen suhdekin on helpompi pitää salassa, kun kummallekin ovat lähtökohdat heti alkuunsa tiedossa. Itselleni on tullut vastaan ihan tavallisia ihmisiä, mutta toki pieni varovaisuus kannattaa näissä nettijutuissa aina pitää mielessä.
http://www.pettamissivusto.com/
Tuolta kannattaa aloittaa, jos asia kiinnostaa enemmänkin. Kyllä elämästä pitää saada nauttia, vaikka ei syystä tai toisesta halua tai voi toimimatonta parisuhdetta lopettaa.
Sama juttu mutta 50v.mies olosuhteiden palosta liitto kasassa muuta yhteistä ei olekkaan..maksaakkaan ei viiti mistään sivusosta
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:11"]
Sama juttu mutta 50v.mies olosuhteiden palosta liitto kasassa muuta yhteistä ei olekkaan..maksaakkaan ei viiti mistään sivusosta
[/quote]
Mutta ilmaiseksi ja ilman mitään panostusta pitäisi saada?
Aivan käsittämätöntä touhua.. kyllä seuranhakupalvelut on tarkoitettu ihan sinkuille. Ainakin se on minun näkemykseni. Jos ei ole tyytyväinen suhteessa, niin silloin voi erota ensin ja sen jälkeen alkaa etsimään uutta elämänkumppania. Sen verran pitää olla rohkeutta kaikilla!
Mielestäni seuranhakupalvelut on tarkoitettu heille ketkä kaipaavat seuraa.
Ei löytynyt, seura oli varattuna.