AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Onko lauantai sähköisessä haussa ihan saman arvoinen kuin arkipäiväkin?
Entäs tuo kun lukee että kun olet ottanut paikan vastaan niin on ilmoittauduttava myös oppilaitokseen määräaikaan mennessä? Eikös sieltö opintopolusta mene suora linkki siihen vai miten se menee?
Ajattelen siis olen kirjoitti:
Katselen Vipusen tilastoja edelleen. Numerot muuttuvat kun katsoo koko Vipusen kevään 21-tilastoa kokonaisuutena, mutta edelleen esim. pääkaupunkiseuduilla monilla aloilla valittuja enemmän kuin paikan vastaanottaneita. Onkohan Vipunen vain päivittymättä vai onko noi oikeasti vielä vapaita paikkoja? Jos jälkimmäinen, niin mitä ihmiset edelleen sitten odottelee?. Onko jokin opinahjo vielä jäljessä vai mikä tämä viimeinen jännityshuipentuma on?
Tämäpä juurikin. Itse en uskaltanut odottaa, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen oli tärkeää saada kokouspaikka ilman pienintäkään loppuhermopainetta.
Sinut voidaan hyväksyä varasijalta 15.12. klo 15 asti.
https://opintopolku.fi/wp/valintojen-tuki/usein-kysyttya/usein-kysyttya…
Vielä on toivoa...
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa, mille alalle pyrit?
Minä, varasija 1. hain insinööriksi tietotekniikan koulutusohjelmaan.
Mistä olette kysyneet teidä osiokohtaiset pisteet ja kokeen maksimipisteet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette kysyneet teidä osiokohtaiset pisteet ja kokeen maksimipisteet?
Hakijapalvelusta suoraan sähköpostilla. En tiedä muista, mutta seamkin osoite oli hakijapalvelut@seamk.fi
Varmaan löytyy oman koulun sivuilta tuo Hakijapalvelu osoite....
Onko kellään liikkunut viikonloppuna?
Onko kellään liikkunut tänään?
Eihän minun tarvitse lähettää mitään todistuksia, kun hain 2014 suoritetulla ylioppilastodistuksella?
Vipusen mukaan opiskelupaikat oli täytetty jo kohta kaksi viikkoa sitten, mutta Opintopolun mukaan tönötän varasijalla 2 edelleen. Eikö pitäisi lukea jotain että peruuntunut, opiskelupaikat täynnä tms.
Vipusen mukaan useita paikkoja vielä vapaana. Varasijalla edelleen.
Siis pitääkö nää vipusen tiedot nyt siis yhtään paikkaansa? Näyttää että ois niin paljon paikkoja vielä vapaana, että en kyl usko yhtään
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö nää vipusen tiedot nyt siis yhtään paikkaansa? Näyttää että ois niin paljon paikkoja vielä vapaana, että en kyl usko yhtään
Joo ihan älytön taulukko. informaation arvo kesken hakuprosessin täysi nolla.
Oon kyl nyt ihan pihalla kun eiks varasijoilta hyväksyminen pitäny jo loppua, ja nyt yhtäkkiä mun ykköstoiveen sija parani... Ja opintopolku näyttää mulle edellee että ”opiskelijavalinta kesken” tms
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl nyt ihan pihalla kun eiks varasijoilta hyväksyminen pitäny jo loppua, ja nyt yhtäkkiä mun ykköstoiveen sija parani... Ja opintopolku näyttää mulle edellee että ”opiskelijavalinta kesken” tms
Mulla ainakin lukee, että: Peruuntunut, varasijatäyttö päättynyt... Ihanasti alle puolen pisteen päähän jäin... No, keväällä uudestaan...
paljonko metropolian monimuoto sh:h alimmat pisteet oli nyt tässä haussa? Hain ensihoitoon (ja tiesin olevan mahdottomuus päästä sisään) ja syksyllä uus yritys sh linjalle...
Vierailija kirjoitti:
paljonko metropolian monimuoto sh:h alimmat pisteet oli nyt tässä haussa? Hain ensihoitoon (ja tiesin olevan mahdottomuus päästä sisään) ja syksyllä uus yritys sh linjalle...
42,98. Itse pääsin YO-todistusvalinnassa sisään.
Paikka pitäisi vastaanottaa huomenna iltapäivällä. Uskaltaako jättää sinne kun lauantai ja viime hetkellä tekniikka jotenkin pettäisi, vai kannattaisiko ottaa jo tänään vastaan? Tekisi mieli vielä odottaa huomisaamua jos toisessa kohteessa olisi noussut varasijalta.