Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK VALINTAKOE SYKSY 2020

kokeeseenosallistuva
22.09.2020 |

Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)

Kommentit (1351)

Vierailija
641/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään Oamkin tuloksia. :(

Vierailija
642/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metropoliasta tuli tulokset. Fysioterapia vähän yli 58 pisteitä, toimintaterapia noin 55.

Pääsin fysioterapiaan 60.15 pisteillä! Uskomatonta!

Onnea! Monimuotoon 58,53 ja päiväopetukseen 60.24, siis fysioterapia Myllypuro. Itse jäin varasijoille pisteillä 59,6 😅 Sijat 12. ja 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin AMK Sosionomi verkkototeutus pisteraja 52,29, mulla 55,28

Vierailija
644/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeeeeeeeeee

En ois ikinä uskonut kun hain vain yhteen paikkaan ja yhdelle linjalle jonne vuosi sitten haki yli 500 hlöä ja 35 valittiin. Ja nyt pääsin sisään!!!!!!

Laurea turvallisuustrade, alimmat hyväksytyt 40,92

Vierailija
645/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Laureaan on nyt näköjään tullut pisteet opintopolkuun, muuten Laureaan ei.

Vierailija
646/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan Laureaan on nyt näköjään tullut pisteet opintopolkuun, muuten Laureaan ei.

Apua. pitää mennä kattoo.. nukuin tän yön päin kettuu ku tää odottelu saa mut ihan sekasin.

Vierailija
647/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varasijat eivät lainkaan liikkuneet vielä.. tokarivarasijat paljon potentiaalisempia kuin vaintakokeen. niin turhauttavaa. olla jollain varasijalla ei ensikertalaisena.. hajoon tälle koko systeemille!

Varasijat alkaa liikkumaan sitten, kun kaikki koulut on julkaisseet tulokset ja Opintopolku päivittää haun "valmiiksi". Tällä hetkellä voi ottaa vain 1. hakukohteen vastaan. 

KIITOS. Ihanaa kun tiesit! :) toivoa on ehkä vielä! Tsemppiä kaikille!

Tuo saamasi vastaus oli virheellinen: varasijat liikkuu ja on jo liikkunut heti, kun joku siinä jonossa sun edellä lähtee pois jonosta eli esim. ottaa paikan vastaan jostain toisesta paikasta. Eli ne liikkuu vielä pitkään sen jälkeenkin kun kaikki tulokset on ilmoitettu, sitä mukaan kun joku paikan saanutkini jättää ottamatta vstaan paikkansa jne.

Vierailija
648/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 45,3 ja mun laurean alimmat hyväksytyt 44,58 raja. silti 19.varasija

Vierailija
649/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaa kyllä tieto, että joku pääsee jollain 99 todistuspisteellä sisään hakemaani alaan ja itse omalla 130 tokaripisteellä voi vaan pyyhkiä kyyneleitä silmistään. Emmä tiedä millä itteään pitäis psyykata. Vinkkejä otetaan vastaan. Suomi koulutuksen mallimaa. vaikea käsittää. Onko tässä ideana antaa opetus, että pitää nöyrtyä? Vai mikä filosofia takana on.

Vierailija
650/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hait opiskelemaan? Saman koulun tuloksia odottelen sh ja th. Oamk on aina viimeisten joukossa.

Vierailija
651/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiva! Täällä onnellinen luokkakaveri :)

Vierailija
652/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaa kyllä tieto, että joku pääsee jollain 99 todistuspisteellä sisään hakemaani alaan ja itse omalla 130 tokaripisteellä voi vaan pyyhkiä kyyneleitä silmistään. Emmä tiedä millä itteään pitäis psyykata. Vinkkejä otetaan vastaan. Suomi koulutuksen mallimaa. vaikea käsittää. Onko tässä ideana antaa opetus, että pitää nöyrtyä? Vai mikä filosofia takana on.

Niimpä. Naurettavin esimerkki tästä oli, kun joskus aiemmin hain kertaalleen haussa, jossa oli oma hakuväylä vielä avoimessa opintoja suorittaville. Minulla oli maksimipisteet eli kaikista arvosana 5, mutta silti en päässyt koska en ollut ensikertalainen.

Vierailija
653/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näkee montako hakijaa on ollut? 

Vierailija
654/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee opiskelupaikka saatu! Tämä tyttö lähtee Lappeenrantaan opiskelemaan sosionomiksi. Minun pisteet oli 48.94 ja minimi 48.12 ja olen ensikertalainen. Tuntuu hyvältä :)

Tuo edellinen kommentti oli siis vastaus tähän :)

Vierailija
655/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteleeko kukaan muu yamk-tuloksia? Haaga-Heliaan hain. Keväällä jäin kauas varasijoille.

Vierailija
656/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkohan diak tulee !?

Vierailija
657/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varasijat eivät lainkaan liikkuneet vielä.. tokarivarasijat paljon potentiaalisempia kuin vaintakokeen. niin turhauttavaa. olla jollain varasijalla ei ensikertalaisena.. hajoon tälle koko systeemille!

Varasijat alkaa liikkumaan sitten, kun kaikki koulut on julkaisseet tulokset ja Opintopolku päivittää haun "valmiiksi". Tällä hetkellä voi ottaa vain 1. hakukohteen vastaan. 

Varasijojen liikkumista hidastaa sekin, että kaikki syksyn haussa mukana olleet ammattikorkeakoulut eivät olleet mukana pääsykoevalinnassa. Osa järjesti esimerkiksi oman valintakurssin. Niiden tulokset voivat tulla vaikka miten viime tipassa.

Vierailija
658/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus, katsoppa tuosta jokunen viesti aiemmin oikea vastaus tähän.

Vierailija
659/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metropoliasta tuli tulokset. Fysioterapia vähän yli 58 pisteitä, toimintaterapia noin 55.

Pääsin fysioterapiaan 60.15 pisteillä! Uskomatonta!

Onnea! Monimuotoon 58,53 ja päiväopetukseen 60.24, siis fysioterapia Myllypuro. Itse jäin varasijoille pisteillä 59,6 😅 Sijat 12. ja 7.

Kiitos! Varasijat liikkuu jonkun verran, toivotaan että sinäkin pääset!

Vierailija
660/1351 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hait opiskelemaan? Saman koulun tuloksia odottelen sh ja th. Oamk on aina viimeisten joukossa.

Sosionomiksi hain. Eilen ainakin Oamkin hakijapalveluista kerrottiin että tänään pitäisi tulokset tulla. Onhan tätä päivää onneksi vielä jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi