AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Onko tullut Oamkista kenellekään tuloksia? Tänään ilmestynyt tuo valintakoevalinta tuonne opintopolkuun mutta ei näy tuloksia. Nyt sitten vaan istun kyttäämässä että milloin ne tulee.
Täällä odotellaan Xamkin tuloksia.
Se joka kitkuttelee Metropolian suuhygienistikoulutuksen 1. varasijalla (todistusjono), voi aloittaa juhlat. Perun paikan heti kun se vaan on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin turhauttaa tää odottaminen. 2 viikkoa takana ja 2 vielä edessä jos menee oikeasti viimeisille päiville. Aina sama juttu. Tää on nyt neljäs kerta kun haen ja haluaisin niin kovasti kouluun.
Auts, mihin olet hakenut? Peukut todella pystyssä sulle :) Jos ei tärppää vieläkään, niin oletko ajatellut avoimen väylää?
Hain PK-seudulle tradenomiksi vähän eri puolille, tuntuu et on vaikea päästä täällä päin niin seuraavalla kerralla varmaan voisi laajentaa reviiriä. Pienen lapsen ja töiden kans vaan ei oikein kovin kauas pysty lähtemään opiskelujen perässä niin toivon kovasti et viimein tärppäis tästä läheltä! Kiitos tsempeistä :)
Joo no täällä pk-seudulla tosiaan hankalin pääsy. Mutta miten se avoin? Tosi paljon joustavia verkkototeutuksia ja varmasti tradenomipuolella koulutuksen yleisyyden takia vielä laajempi tarjonta. Itse koin hyväksi tehdä avoimessa ihan suoraan kun sopi just omaan elämäntilanteeseen paremmin ja nyt sitten kerralla haku sekä yhteishaussa että erillishaussa avoimen pisteillä -sen myötä myös paremmat mahikset jommassa kummassa päästä.
Mä pääsin!!!!!! Ei vitsi!!! T. Alkuperäinen tuskastelija
Millä pisteillä pääsit sisään?
Vierailija kirjoitti:
Se joka kitkuttelee Metropolian suuhygienistikoulutuksen 1. varasijalla (todistusjono), voi aloittaa juhlat. Perun paikan heti kun se vaan on mahdollista.
JES! Ihanaa, että joku tietää olevansa ottamatta jotakin... noin ne liikkuu... just keep calm! :D
(En ole se 1.sijalla oleva.)
Ykköstoiveeni liikkunut varasijalta 22 sijalle 18, ja kakkostoive 4 -> 2. Laureaan hakenut sh-opintoihin, valintakokeen tulosta jännitän.
Ei hyvin mennyt, varasijalla 112 eikä pisteet tosiaankaan riittänyt. Keväällä uudestaan sit.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on nyt ilmestynyt tonne sarake
"Valintakoevalinta - - Opiskelijavalinta kesken"Aiemmin ei siis lukenut valintakokeesta mitään.
No toi kyllä on siitä merkki tosiaan -samana tai edellispäivänä tuloksista aiemmin ilmestynyt tuo.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö opintopolun koodisivustolta mitään? Laittaisko joku sen linkin.
Se vanha linkki, joka oli jostain edellishauista, ei enää toimi mulla ainakaan.
Tuloksen saaneet, onko kouluista tullut sähköpostiakin jo vai ainoastaan Opintopolun tiedoissa ekana nuo päätökset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa julkaistiinko Metropolian tiedot viime syksynä vasta ihan viimesenä päivänä? Pääsykoekiintiön osalta siis, todistusvalinnalla en päässyt.
Joo jos en ihan väärin muista, korkeintaan edellinen mutta mielestäni vika.
Harmi. En ymmärrä mikä siinä kestää jos kaikki on valmiiksi koneella :-/
Nyt oli muutes ensimmäinen liikahdus tapahtunut todistusvalinnoissa, kokonainen 1 sija :D
Ja tämä siis ei-ensikertalaisella, joilla liikehdintä epätodennäköisempää ylipäätään.
Nyt oli muuutes liikkunut 5 sijaa lisää -eli johonkin on pakosti alkanut tulemaan koetuloksiakin. Harmui vaan että nää ainoat liikkumiset on omasa vikassa vaihtoehdossa, jossa myös huonoin sijoitus itsellä :D
Ilmoittakaa kun Seamk:in tuloksia tulee.
Haaga-Helia tietojenkäsittely 3. varasija
Xamkin Mikkelin sosionomivalinnat on kai tehty. Varasija 67 :D
Ei tarvi vissiin kouluun päästä. :D
LAB-verkkokoulutukseen ja Diakonia-ammattikorkeeseen ei oo viel tullut, jännittää hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi vissiin kouluun päästä. :D
Mulla ei näy Kotkan Xamk vielä. Mikä oli alin hyväksytty pisteraja Mikkeliin?
Käyttäjä36420 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi vissiin kouluun päästä. :DMulla ei näy Kotkan Xamk vielä. Mikä oli alin hyväksytty pisteraja Mikkeliin?
Joo Kotka ei näy mullakaan. Mikkelin alimmat hyväksytyt pisteet
44.64
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36420 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi vissiin kouluun päästä. :DMulla ei näy Kotkan Xamk vielä. Mikä oli alin hyväksytty pisteraja Mikkeliin?
Joo Kotka ei näy mullakaan. Mikkelin alimmat hyväksytyt pisteet
44.64
Kiitos. Eiköhän nekin sitten kohta tule.
Voi vitja sentään, onnea!!!
Mulla liikkuneet sijat, mutta kiva jäädä sitten jollekin 3.sijalle tms.....
toivoo EI-ensikertalainen....!