Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AMK VALINTAKOE SYKSY 2020

kokeeseenosallistuva
22.09.2020 |

Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)

Kommentit (1351)

Vierailija
481/1351 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisesta alkaen alkaa tulla lisää tuloksia. 

Mihin tämä perustuu?

Vierailija
482/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt ilmestynyt tonne sarake

"Valintakoevalinta - - Opiskelijavalinta kesken"

Aiemmin ei siis lukenut valintakokeesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin oli, mutta ei tosiaan ole mitään sijoitusta. Kyllä säikähdin kun käyn siellä monta kertaa päivässä katsomassa ja nyt oli ilmestynyt tuo. Tulisikohan sinne vaikka myöhemmin tänään tuloksia?!

Vierailija
484/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toi on ollut kyllä koko ajan? :/

Ps. Varasijaliikehdintää todistusvalinnoissa, 299 --> 279 :D

Vierailija
485/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin todistusvalinnassa varasijoille. Mun kolmanteen hakukohteeseen varasijalle 20. Nyt kun kävin katsomassa onko mitään liikehdintää ollut, niin tämän kohdalla lukeekin "opiskelijavalinta kesken". Miksi siinä lukeekin nyt noin?

Vierailija
486/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin todistusvalinnassa varasijoille. Mun kolmanteen hakukohteeseen varasijalle 20. Nyt kun kävin katsomassa onko mitään liikehdintää ollut, niin tämän kohdalla lukeekin "opiskelijavalinta kesken". Miksi siinä lukeekin nyt noin?

Samaa opiskelusta paikkaa yrittää monelta eri taholta väki. Ammatillisella todistuksella, yo-todistuksella, polkuopinnojen kautta ja pääsykokeen kautta. Tilanne elää koko ajan näköjään sitä mukaan, kun kunkin valinnan pääsykiintiötä täytetään. Vaikka 60 % todistuksella, 30 % pääsykokeella ja 10 % avoimen polkuopintojen kautta.

Seamk on aina vaan helpompi päästä sh-opiskelijaksi yo-todistuksella. Pisterajat on laskenut jo tällä viikolla 86 pisteeseen, kun vielä viime viikolla se oli 94 p. Itsellä 124 p.

487/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös ilmestynyt valintakoe ja opiskelijavalinta kesken. Aiemmin ei ollut tuota saraketta ollenkaan.

Todistusvalinta varasija liikkunut 30 -> 23.

Vierailija
488/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga heliast on jo tullu tulokset tänään. En päässy sinne :( mut laurea ja metropoliast ei ole vielä julkaistu mitää... saa nähä.

Vierailija
489/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku Amk julkaissut myös jo tulokset kuulemma

Vierailija
490/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36420 kirjoitti:

Mulla oli myös ilmestynyt valintakoe ja opiskelijavalinta kesken. Aiemmin ei ollut tuota saraketta ollenkaan.

Todistusvalinta varasija liikkunut 30 -> 23.

Mulla sama juttu. Varasija liikahtanut 26->22.

Vierailija
491/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt miten huonosti koe meni. Sain vain 36 pistettä, en voi uskoa miten huonosti meni. Turun amk en ainakaan pääse, tuskin muuallekaan. Turku amk varasija 18. Paha mieli tuosta että noin huonot pisteet. Joskus kuitenkin olen yhden amkin suorittanut.

Vierailija
492/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun AMK tulokset tulleet. Tradenomi, liiketalous, monimuoto pisteraja 37.81/60.

Saako muuten ensimmäisestä hakutoiveesta jotain lisäpisteitä?

Vierailija
493/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt miten huonosti koe meni. Sain vain 36 pistettä, en voi uskoa miten huonosti meni. Turun amk en ainakaan pääse, tuskin muuallekaan. Turku amk varasija 18. Paha mieli tuosta että noin huonot pisteet. Joskus kuitenkin olen yhden amkin suorittanut.

Sain samat pisteet! Pääsin kyllä jo todistusvalinnan kautta tradenomi, monimuoto, mutta odottelen vielä Laurean 1.kohteen tuloksia. Tosin aika huonolta näyttää...

Vierailija
494/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikorkeakouluun.fi:

Huom. Opetuskielen (suomi) osiossa alkuperäinen alin hyväksytty pistemäärä oli kaksi pistettä ja pistemäärä laskettiin yhteen pisteeseen (11.11.2020).

Oliko toi suomen kielen osio niin hirveä, että jouduttiin laskemaan minimipistemäärä 😂

Vierailija
495/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ammattikorkeakouluun.fi:

Huom. Opetuskielen (suomi) osiossa alkuperäinen alin hyväksytty pistemäärä oli kaksi pistettä ja pistemäärä laskettiin yhteen pisteeseen (11.11.2020).

Oliko toi suomen kielen osio niin hirveä, että jouduttiin laskemaan minimipistemäärä 😂

Mä olisin odottanut tota englannin kohdalla. Tosin en tiedä voiko 0.5 pisteestä enää laskea...

Vierailija
496/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamk vois kans laittaa tuloksia, raaaaaastaaaaaavaaaaa!!

Vierailija
497/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö opintopolun koodisivustolta mitään? Laittaisko joku sen linkin.

Vierailija
498/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurea saisi jo ilmoittaa, odotus on tuskastuttavaa! Ehkä pian kun oli ilmestynyt tänään tuo valintakoepisterivi.

Vierailija
499/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurea saisi jo ilmoittaa, odotus on tuskastuttavaa! Ehkä pian kun oli ilmestynyt tänään tuo valintakoepisterivi.

Kertokaa heti täällä, kun Laurean tulokset tulevat!

Vierailija
500/1351 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin turhauttaa tää odottaminen. 2 viikkoa takana ja 2 vielä edessä jos menee oikeasti viimeisille päiville. Aina sama juttu. Tää on nyt neljäs kerta kun haen ja haluaisin niin kovasti kouluun.

Auts, mihin olet hakenut? Peukut todella pystyssä sulle :) Jos ei tärppää vieläkään, niin oletko ajatellut avoimen väylää?

Hain PK-seudulle tradenomiksi vähän eri puolille, tuntuu et on vaikea päästä täällä päin niin seuraavalla kerralla varmaan voisi laajentaa reviiriä. Pienen lapsen ja töiden kans vaan ei oikein kovin kauas pysty lähtemään opiskelujen perässä niin toivon kovasti et viimein tärppäis tästä läheltä! Kiitos tsempeistä :)

Joo no täällä pk-seudulla tosiaan hankalin pääsy. Mutta miten se avoin? Tosi paljon joustavia verkkototeutuksia ja varmasti tradenomipuolella koulutuksen yleisyyden takia vielä laajempi tarjonta. Itse koin hyväksi tehdä avoimessa ihan  suoraan kun sopi just omaan elämäntilanteeseen paremmin ja  nyt sitten kerralla haku sekä yhteishaussa että erillishaussa avoimen pisteillä -sen myötä myös paremmat mahikset jommassa kummassa päästä.

Mä pääsin!!!!!! Ei vitsi!!! T. Alkuperäinen tuskastelija