BB-Sini: – Olen siis ollut koko ala-asteen koulukiusattu kuin myös armeijan.
Sinin mukaan kiusaaminen on jyrkästi hänen omaa arvomaailmaansa vastaan.
- Minnan mielipide merkitsee minulle kaikista eniten. Yksikään katsojista ei tiedä niin hyvin sitä talon tunnelmaa kuin me asukkaat, Sini kirjoittaa instagramissa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ADHD Sinin elämää ihan hirveästi näytä haitanneen, kun kuitenkin aika ansioituneen oloinen ihminen on. Vähän tökeröä nyt sitten jonkin puhtaan luonnekysymyksen kanssa piiloutua diagnoosin taakse.
Tämä.
Sini puhui miehensä lapsien asioita,mollasi miehensä ex puolisoa ja kertoi ihan yksityiskohtaisesti siitä,sekä muutenkin koti asioista sekä miehensä mieltymyksistä,siskostaan sekä keihästi lusikassa monta kertaa Artun kanssa sekä kuten Ella kertoi,että Sini itse jo su.iltana jälkeen kun tuli päiväkirjahuoneessa itsuisena ja pyysi Artulta lupaa tulla haluttavaksi ja kun Sini meni ma.päiväkirjahuoneeseen kulutuksen jälkeen säikähtäneenä j sit ei tullut takaisin. Eli ilm.BB piti justin kanssa tuokion jan päätti pelastaa BB:n maineen ja poisti Sinin talosta. Onneksi ei jäänyt enää taloon... Myötähäpeä koko nainen. Todella loukannut monta ihmistä lopullisesti.
Realisti kirjoitti:
Sini puhui miehensä lapsien asioita,mollasi miehensä ex puolisoa ja kertoi ihan yksityiskohtaisesti siitä,sekä muutenkin koti asioista sekä miehensä mieltymyksistä,siskostaan sekä keihästi lusikassa monta kertaa Artun kanssa sekä kuten Ella kertoi,että Sini itse jo su.iltana jälkeen kun tuli päiväkirjahuoneessa itsuisena ja pyysi Artulta lupaa tulla haluttavaksi ja kun Sini meni ma.päiväkirjahuoneeseen kulutuksen jälkeen säikähtäneenä j sit ei tullut takaisin. Eli ilm.BB piti justin kanssa tuokion jan päätti pelastaa BB:n maineen ja poisti Sinin talosta. Onneksi ei jäänyt enää taloon... Myötähäpeä koko nainen. Todella loukannut monta ihmistä lopullisesti.
Minkä ihmeen BB:n maineen?
Olis Sini uhriutumisen sijasta kertonut ennemminkin onko setämies vetänyt avioerohakemuksen takaisin vai onko lusikat jaettu? Myös se kiinnostaisi, onko se todellakin yrittänyt it_se_murhaa niin kuin talossa vihjasi. Kerro meille Sini.
Minkä ikäisiä nämä tussukat ovat?
Perus narsisti. Uhriutuu itse kun jostain pitäisi vastuu kantaa selkä suorana.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinin touhut talossa ymmärretty väärin?
On. munaa ei ole ottanut, sormipillua vain.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä nämä tussukat ovat?
18?
Dignoosihan se takaakin vältä vankila ja kaikki vastuu sanktiotta -kortin.
Jos on oikeasti itse tullut kiusatuksi (kyseenalaista!) niin pitää se tietysti epäempaattisesti jollekin muulle (syyttömälle, jolla ei ole asiaan osaa eikä arpaa) jatkossa kostaa.
Sinistä värikynää ja säälittävän tragikoomista uhriutumista!
Ei toi ADHD Sinin elämää ihan hirveästi näytä haitanneen, kun kuitenkin aika ansioituneen oloinen ihminen on. Vähän tökeröä nyt sitten jonkin puhtaan luonnekysymyksen kanssa piiloutua diagnoosin taakse.