BB-Sini: – Olen siis ollut koko ala-asteen koulukiusattu kuin myös armeijan.
Sinin mukaan kiusaaminen on jyrkästi hänen omaa arvomaailmaansa vastaan.
- Minnan mielipide merkitsee minulle kaikista eniten. Yksikään katsojista ei tiedä niin hyvin sitä talon tunnelmaa kuin me asukkaat, Sini kirjoittaa instagramissa
Kommentit (50)
Oi voi. Nyt kannattaisi vain laittaa some kiinni ja mennä parin viikon lepolomalle Ahvenanmaalle tms missä kukaan ei tunne.
Luulis tietävän miltä kiusaaminen tuntuu kiusatusta, joten ei kiusaisi.
T. Ex kiusattu en kato bb:tä mut oon kuullu juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi se varmaan väittää että Minna kiusas häntä :D
Tyypillinen nar sistinen uhriutuva manipuloija. Ei välitä muista kuin omista tunteistaan, vaikka osaa taitavasti muuta esittää.
Ai taitavasti? Missä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri itse kiusaat ihmistä.
Sinulla ei ole mitään tietoa ja näkemystä tapahtumista, mutta siitä huolimatta tuomitset ihmisen?
Ei anna sinusta hyvää kuvaa ihmisenä, painvastoin.
Kertoiko Sini avioliitostaan? Onko ero peruttu? Tuo Minnan kiusaaminenhan lähti siitä, että Sini oli mustasukkainen Artusta ja käytti Minnaa hyväkseen päästäkseen Artun iholle.
Minna sanoi BB podcastissä että Sini tai muutkaan ei ole häntä kiusanneet. Hän pyysi Sinille rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Minna sanoi BB podcastissä että Sini tai muutkaan ei ole häntä kiusanneet. Hän pyysi Sinille rauhaa.
Minna on hyväsydäminen ihminen. Olisi kyllä Sinin kannattanut jättää asian puiminen julkisuudessa tuohon Minnan ulostuloon mutta ei kun piti päästä itse vielä uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Sini avioliitostaan? Onko ero peruttu? Tuo Minnan kiusaaminenhan lähti siitä, että Sini oli mustasukkainen Artusta ja käytti Minnaa hyväkseen päästäkseen Artun iholle.
Menisit töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on hyväsydäminen ihminen. Olisi kyllä Sinin kannattanut jättää asian puiminen julkisuudessa tuohon Minnan ulostuloon mutta ei kun piti päästä itse vielä uhriutumaan.
Minna voi olla hyväsydämminen. En tunne, mutta sinä et ole hyväsydämminen ja tämän tiedän.
Aika perus ylä-aste meininkiä.
Opettaja: Olet kuulemma kiusannut häntä pitääkö paikkaansa.
Kiusaaja: En ole kysy vaikka häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna voi olla hyväsydämminen. En tunne, mutta sinä et ole hyväsydämminen ja tämän tiedän.
Hyvä kun kerroit.
Joo mun koulukiusaaja oli myös kiusattu päiväkodissa ilmeisesti, kuulin myöhemmin. Lisäksi hän julistaa julkisesti olevansa tosi vastaan kiusaamista, ja korostaa kuinka oli itse kiusattu. Kas vaan, ei mainitse missään että kiusasi minua ala-asteella ja yläasteella!
Sinin anteeksipyyntökin on karmea. ”Anteeksi JOS koit tekoni kiusaamisena”. Aika stubb tyylinen anteeksipyyntö nyt kyllä. BB minna on niin kiltti ja sydämellinen että tietenkin sanoo minnalle että älä murehdi asiaa enää kaikki on ok.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mauttomuuden huippu kiusata ja sitten rypeä itsesäälissä, uhriutua itse kiusatun asemaan ja vielä laittaa paska käytöksensä diagnoosinsa syyksi. Tunnen monta ADHD:ta joilla on mukava persoona, eivät ole ärsyttäviä jyrääjiä ja kimittäjiä ja jotka eivät kiusaa, tämä diagnoosi ei siis aiheuta kusipäisyyttä.
Minäkin tunnen monta ADHD ihmistä ja itseni jolla on ADHD enkä voi käsittää sun kommenttia.
Luulisi sun tietävän, että kyseinen oireyhtymä aiheuttaa helposti väärinymmärryksiä.
Oletko keskustellut aiheesta näiden sun tuttujen kanssa? Siis siitä miten suljettu tila, virikettömyys ja vieraiden ihmisten 24/7 seura vaikuttaa itseen ja käytökseen. Ensin viikko yksin hotellissa sitä ennen jne.
Sä kiusaat itse koska lasket toisen puheen ja äänen mukaan arvioon hänestä. Se että sä koet toisen puheen kimittävänä ja ärsyttävänä, ei tee hänestä pahaa ihmistä tai kiusaajaa. Luulet olevasi hyväkin ihmistuntija, mutta et erota sitä että sua ärsyttää jonkun ääni ja olemus ja se vaikuttaa sun arvioon.
Pistää vihaksi. Eikö Minna ennen bb-taloon astumista sanonut, että valitettavan usein nykymaailmassa se joka huutaa kovimpaan ääneen tulee kuulluksi - oli asia mikä hyvänsä? Nythän Sini huutaa ja uhriutuu ja Minna kilttinä ihmisenä ei halua draamaa vaan sanoo kaiken olevan hyvin. Kuten hänelle onkin. Mutta jonkun pitäisi sanoa Sinille, että kuule nyt ei ole aika uhriutua, vaan kantaa vastuu ja katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mauttomuuden huippu kiusata ja sitten rypeä itsesäälissä, uhriutua itse kiusatun asemaan ja vielä laittaa paska käytöksensä diagnoosinsa syyksi. Tunnen monta ADHD:ta joilla on mukava persoona, eivät ole ärsyttäviä jyrääjiä ja kimittäjiä ja jotka eivät kiusaa, tämä diagnoosi ei siis aiheuta kusipäisyyttä.
Minäkin tunnen monta ADHD ihmistä ja itseni jolla on ADHD enkä voi käsittää sun kommenttia.
Luulisi sun tietävän, että kyseinen oireyhtymä aiheuttaa helposti väärinymmärryksiä.
Oletko keskustellut aiheesta näiden sun tuttujen kanssa? Siis siitä miten suljettu tila, virikettömyys ja vieraiden ihmisten 24/7 seura vaikuttaa itseen ja käytökseen. Ensin viikko yksin hotellissa sitä ennen jne.
Sä kiusaat itse koska lasket toisen puheen ja äänen mukaan arvioon hänestä. Se että sä koet toisen puheen kimittävänä ja ärsyttävänä, ei tee hänestä pahaa ihmistä tai kiusaajaa. Luulet olevasi hyväkin ihmistuntija, mutta et erota sitä että sua ärsyttää jonkun ääni ja olemus ja se vaikuttaa sun arvioon.
Sairauden raakse ei voi eikä saa mennä piiloon ja selitellä sillä huonoa käytöstä. Ihmisillä ilman diagnooseja on oikeus elää ilman kiusaamista - oli kiusaajalla diagnoosia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinin touhut talossa ymmärretty väärin?
On. Ylivilkkaus, nopeasti ideoiva ja ideat ulos suoltava kommunikointi, hiljaisuudessa ja virikkeettömyydessä tylsistyvä ja sen metelillä täyttävä tapa olla on tulkittu muiden tarkoituksellisena jyräämisenä.
Katin Lemmentohtorit ideaan täysillä heittäytyminen ja paneutuminen jopa autistisella innolla on tulkittu pahantahtoiseksi kiusaamiseksi.
Ärsyttävät ja ällöttävät jutut, puheääni ja töksäyttelevä ulosanti on otettu mukaan omaan arvioon henkilöstä eli annettu sen vaikuttaa arvioon, että onko kyseessä kiusaaja vai ei.
Tieto ADHD:sta, armeijan käymisestä yms. on käännetty häntä vastaan niin, että hänet on otettu syntipukiksi Katin ideasta, vaikka sen toteuttamiseen osallistuivat myös Sasa ja Ella. Koska hän on johtajatyyppiä ja upseeri, on ajateltu että hänen on oltava se arkkitehti kaiken takana.
Yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinin touhut talossa ymmärretty väärin?
On. Ylivilkkaus, nopeasti ideoiva ja ideat ulos suoltava kommunikointi, hiljaisuudessa ja virikkeettömyydessä tylsistyvä ja sen metelillä täyttävä tapa olla on tulkittu muiden tarkoituksellisena jyräämisenä.
Katin Lemmentohtorit ideaan täysillä heittäytyminen ja paneutuminen jopa autistisella innolla on tulkittu pahantahtoiseksi kiusaamiseksi.
Ärsyttävät ja ällöttävät jutut, puheääni ja töksäyttelevä ulosanti on otettu mukaan omaan arvioon henkilöstä eli annettu sen vaikuttaa arvioon, että onko kyseessä kiusaaja vai ei.
Tieto ADHD:sta, armeijan käymisestä yms. on käännetty häntä vastaan niin, että hänet on otettu syntipukiksi Katin ideasta, vaikka sen toteuttamiseen osallistuivat myös Sasa ja Ella. Koska hän on johtajatyyppiä ja upseeri, on ajateltu että hänen on oltava se arkkitehti kaiken takana.
Yms.
Sinikin löytänyt tiensä Vauva-palstalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävyys ei tosiaan tee sinusta kiusaajaa, vaan ärsyttävän. Sen sijaan kiusaaminen tekee sinusta kiusaajan ja ADHD:n taakse piiloutuminen pelkurin.
Tyypillinen nar sistinen uhriutuva manipuloija. Ei välitä muista kuin omista tunteistaan, vaikka osaa taitavasti muuta esittää.