BB-Sini: – Olen siis ollut koko ala-asteen koulukiusattu kuin myös armeijan.
Sinin mukaan kiusaaminen on jyrkästi hänen omaa arvomaailmaansa vastaan.
- Minnan mielipide merkitsee minulle kaikista eniten. Yksikään katsojista ei tiedä niin hyvin sitä talon tunnelmaa kuin me asukkaat, Sini kirjoittaa instagramissa
Kommentit (50)
Onko Sinin touhut talossa ymmärretty väärin?
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinin touhut talossa ymmärretty väärin?
On. Sinin käytöksen perusteella luulisi hänen olevan lapsellinen kiusaaja, mutta oikeasti hän on altruistinen hyväntekijä ja oikeastaan kiusattu itse.
Seuraavaksi se varmaan väittää että Minna kiusas häntä :D
Vierailija kirjoitti:
– Ja tiedän, että tästäkin tekstistä alkaa jäätävä paskamyrsky, koska minua on nyt vaan päätetty vihata ihan joukolla. Ihan sama mitä teen tai olen tekemättä, teen sen suurimman osan mielestä väärin. Ihan mitä vain sanon, se ymmärretään tahallaan väärin ja paskamyrsky on jälleen valmis, Sini kirjoittaa
Kun itsekin tiedostaa tämän, niin mitä hakee tällä avautumisellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Ja tiedän, että tästäkin tekstistä alkaa jäätävä paskamyrsky, koska minua on nyt vaan päätetty vihata ihan joukolla. Ihan sama mitä teen tai olen tekemättä, teen sen suurimman osan mielestä väärin. Ihan mitä vain sanon, se ymmärretään tahallaan väärin ja paskamyrsky on jälleen valmis, Sini kirjoittaa
Haluaa pitää työpaikkansa uhriutumalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damage control. Joku idiootti peesaaja tuonkin uskoo.
On kyllä mauttomuuden huippu kiusata ja sitten rypeä itsesäälissä, uhriutua itse kiusatun asemaan ja vielä laittaa paska käytöksensä diagnoosinsa syyksi. Tunnen monta ADHD:ta joilla on mukava persoona, eivät ole ärsyttäviä jyrääjiä ja kimittäjiä ja jotka eivät kiusaa, tämä diagnoosi ei siis aiheuta kusipäisyyttä.
Ihmeellistä uhriutumista. Ottaisi vastuun omasta /ceilystään.
Mies ei pääse kiusaajiaan karkuun intissä koska on siellä velvollisuudesta ei vapaahtoisesti. Tuon armeijakortin jättäisin ainakin väliin.
Suoraselkäisintä olisi ollut sanoa "anteeksi" ilman selittelyjä. Ei edelleenkään ota mitään vastuuta teostaan. Ja tottakai Minna antaa anteeksi uskovaisena ja ylikilttinä ihmisenä. Oli jo varmaan antanut anteeksi ennen kuin Sini "pyysi". Omaa egoaan vaan pesee.
Armeijasta aikaa 10 vuotta, ja jo silloin Sinin esiintyminen oli samantyyppistä kuin nyt BBssä. Ei siis ole juuri muuttunut.
Monesti nämä kiusatut ovat täysin sokeita omalle käytökselleen. Pata kattilaa soimaa jne.
Niinpä. Hakee hyväksyntää kiusaamiselleen. Et tule sitä saamaan.
Sinille vinkki: jos olet montun pohjalla, lopeta kaivaminen.
BB on siitä jännä formaatti, että kurimus jatkuu talon ulkopuolellakin vuosikausia.
Vai mitä sanotte esim. duosta Olli & Hanne?
Sini ei ole tainnut saada viestintäkoulutusta. Olisi ehkä kannattanut tässä viikon aikana konsultoida ammattilaisia ja päästä eteenpäin hieman puhtaammin paperein. Esim. odottaa vielä viikko ja sitten julkaista yhteishaastattelu Minnan kanssa tms.
Nyt mentiin ojasta allikkoon, selittely ja omien kiusaamiskokemusten nostaminen BB-tapauksen rinnalle on aivan amatöörimäinen virhe pilata omaa PR:ää vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
BB on siitä jännä formaatti, että kurimus jatkuu talon ulkopuolellakin vuosikausia.
Vai mitä sanotte esim. duosta Olli & Hanne?
Mitä niille tapahtui talon ulkopuolella?
Onkohan Sinillä mielenterveysongelmia vai onko adhd tekosyy kaikkeen?
upseeri valittamassa kiusaamisesta, voi kiilin kuttu