Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon tosi ihastunut! Auttakaa! En pysty tähän!

Vierailija
21.11.2013 |

Pää sekoaa. Mitä teen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota köysi ja....

Vierailija
2/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Äläs sano!! itse olin 38v ja mies 53 kun hän iski silmänsä minuun. Ja keskivartalo lihava, kaljuuntunut kolmen lapsen isä vaan sai kun saikin minut urheilullisen ja hoikan, mutta mudokkaan naisen kiikkiin, kunhan sai ensin sitkeällä mailailulla mut tapaamaan itseään ja tutustumaan lähemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mullakin. Kauhea tilanne, kun vanha, aikoinaan ihan kesken jäänyt juttu yhden miehen kanssa nousi pähkäilyyn, kun kuitenkin sillä aikaa olen hankkinut perheen "tyydyn sitten tähän suhteeseen" asenteella.

Ihan h I r v e ä ä. Koko tilanne siis. Se, millaista tunnekuohua tää ihastuminen nyt aktivoituessaan saa aikaa, en olisi aikaisemmin voinut uskoa. Mulla on noussut pintaan niinnpaljon asioita, jotka jouduin väkipakolla nuorempana hautaamaan, että huh huh.

En haluaisi tätä olotilaa kellekään, en ainakaan hyville ystävilleni.

Love fool

Vierailija
4/18 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
6/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tieteilijät oo sitä mieltä et ihastuminen on vaan jotain aivokemiaa? Ni miten sitä pystyis lieventämään? Höyryttämällä? eheh 

Vierailija
7/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itkee kohta! UHUHUUU

Vierailija
8/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
9/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 sullekkin

Vierailija
10/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Itselläni on erittäin helliä tunteita erästä naista kohtaan. Taitaa tosin olla yksipuolista tämä rakkaus, sillä välillämme on ikäeroa vaatimattomat 30 vuotta.

Tuskin tuollainen varttuneempi nainen tällaista märkäkorvaa edes tosissaan ottaa...

-eräs nuori mies

Vierailija
11/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap, täällä myös. Musta myös tuntuu, että mies ei ole kiinnostunut musta, tosin se olisi ehkä epäsopivaakin ottaen huomion paikan/tilanteen, jossa ollaan tekemisissä. En mäkään tosin ole näyttänyt sille ihastustani. Viime kerralaa en edes tervehtinyt! Se varmaan luulee, että vihaan sitä tai että oon kusipäinen bitch.

Vierailija
12/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Valitettavasti musta tuntuu, että ihastuksen kohde on myös muhun ihastunut. Mulla vaan sattuu olemaan perhe ja aviopuoliso, toisella ei. Ahdistaa...

Vierailija
13/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat vaan kärsivällisesti ja hommaat muuta ajateltavaa. Se menee ohi, niinkuin aina.

Vierailija
14/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Olen 43 ja ihastukseni kohde on 28. Joo-o, tyypillinen tilanne, mutta en voi sille mitään. Keskivartalolihava keski-ikäinen eronnut mies ja naisellinen nuori nainen, juuu, varmaan onnistuu...

Vierailija
15/18 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin, olen etsinyt muuta ajateltavaa ja toimiihan se, mutta kun tyyppiin on pakko törmätä ja yhteisiin pikkujouluihin pakko mennä! Milläs siellä?

Vierailija
16/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi edellinen viesti ei ollu mun, mutta lähen nyt nukkumaan ja kattomaan (toivottavasti) oman kullan kuvia! Huomenna ehkä nähdään...

t.ap

Vierailija
17/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastumiseltani pystyn nukkumaan...

Vierailija
18/18 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 23:56"]

Niiiin, olen etsinyt muuta ajateltavaa ja toimiihan se, mutta kun tyyppiin on pakko törmätä ja yhteisiin pikkujouluihin pakko mennä! Milläs siellä?

[/quote]

Näytätkö ihastukselle tunteesi vai yritätkö olla etäinen?