Suljetko rintaliivien hakaset kädet selän takana, vai kiinnitätkö hakaset edessä ja pyöräytät liivit sitten ympäri?
Miten on?
Kommentit (73)
Käytän ainostaan urheiluliivejä tai toppeja. Ns. tavallisen malliset ovat inhottavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Etupuolella. Meneepähän varmasti oikeisiin hakasiin. Ihan sama onko mummomaista, kukapa pukeutumistani edes katselee.
N26
Mummomaisesta puheenollen: 1915 syntynyt mummoni piti liivejä aluspaidan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etupuolella. Meneepähän varmasti oikeisiin hakasiin. Ihan sama onko mummomaista, kukapa pukeutumistani edes katselee.
N26
Mummomaisesta puheenollen: 1915 syntynyt mummoni piti liivejä aluspaidan päällä.
:o miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Miksikäs ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Se pidentää liivien ikää ja pesuväliä. Mun mummo teki niin myös. Silkkitoppi tai talvella laamapaita liivien alla.
Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Se on ihan fiksua. Liivit eivät hikeenny ja likaannu niin paljon (aluspaita on aika paljon halvempi kuin hyvät rintsikat, lisää siis käyttöikää). Itsekin joskus käytin, kun atooppinen iho oli huonona ja paljas iho ärtyi kaaritukien kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä avaan niitä. Joka asennossa.
👏🏻👏🏻😛 ja mun boobsit pompsahtavat esiin joka asennossa kun ne avaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..
Helposti!
Jos on hahmotushäiriö ei saa. Ajattele tehdessäsi mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali 35 v nainen, BMI 33. En ole koskaan tajunnut miksi ne liivit on niin vaikea laittaa selän takana kiinni. Ehkä se on vain tottumiskysymys, kun teini-ikäisestä/ lapsesta saakka on liivit pukenut tietyllä tavalla, ei tule mieleen muuttaa. Vaikeampaa minusta on se pyöräyttäminen ja asettelu. Suoraan ja helpommin ne saa päälle, kun laittaa selän takana kiinni. Ei se ole kovin vaikeaa, ottaa vain molemmilla käsillä hakasten puolista kiinni ja yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.Reilusti ylipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ne valmiiksi kiinni ja puen päälle kuin paidan.
Mä teen kans näin. Aina tehnyt. Paljon nopeempaa ja helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali 35 v nainen, BMI 33. En ole koskaan tajunnut miksi ne liivit on niin vaikea laittaa selän takana kiinni. Ehkä se on vain tottumiskysymys, kun teini-ikäisestä/ lapsesta saakka on liivit pukenut tietyllä tavalla, ei tule mieleen muuttaa. Vaikeampaa minusta on se pyöräyttäminen ja asettelu. Suoraan ja helpommin ne saa päälle, kun laittaa selän takana kiinni. Ei se ole kovin vaikeaa, ottaa vain molemmilla käsillä hakasten puolista kiinni ja yhdistää.
Siis en ollut edes tiennyt että joku oikeasti tekee näin, mutta mulla tosiaan on hahmotushäiriö. Olen koko ikäni luullut sen vaikuttavan vain matematiikkaan ja kampausten tekoon, koska palikkatestit onnistuu ja neuropsykologi ei kysynyt miten puen rintaliivini. Koko ikänäni joukkueurheilussa en ole nähnyt pukuhuoneessa kenenkään tekevän näin. My mind is blown! T. Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Minä avaan niitä. Joka asennossa.
Onnistuuko yhdellä kädellä?
Kädet ei taivu taakse että saisin laitettua. En tiedä miksi olen niin jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida saada myöskään selän takana käsillä toisistaan kiinni, molemmin päin?
N26