Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako narsistiselta?

Vierailija
18.10.2024 |

Ex ei suoraan puhunut vaikeita asioita lapselle vaan laittoi minut sanomaan tai vaatimaan tekemään jotain. Vetosi siihen että on eri huoneessa tms tai että olen äiti

Oli myös epäsiisti. Ei huolehtinut yhtään itsestään tai ulkonäöstään. Kulki epäsiistin näköisenä. Myös hänen työpöytä tai hänen puoli makuuhuoneesta oli epäsiisti. Tavaroita lattioilla ja pöydillä. 

Kukaan lähipiiristäni ei sanonut että eroa. Mutta olen kuullut että jotkut sanoneet etteivät itse huolisi puolisokseen. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloit suhteeseen tuollaisen kanssa?

Vierailija
2/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla tiedoilla kuulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku lisää. Kai nyt jotain haukuttavaa olisi vielä.

Olettaen että miestä on edes olemassa. 

Vierailija
4/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen tuollaisen kanssa?

Muistan jo eka tapaaminen oli että mentiin hänen mökilleen. Hänellä oli viinaa jne...olin nuori naiivi. Se tuntui hyvältä että koki suuria tunteita ja että minusta pidettiin. Oltiin siis tavattu netissä ja juteltu paljon. Kuvaa ei lähettänyt. Tämä oli 90luvun lopulla joten kännyköitä ei vielä ollut. Kun hän tuli hakemaan minut autollaan...eka tunne oli että ei. Kuitenkin nousin autoon. Olin about 20v ikäinen

Ap

Vierailija
5/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen narsistinen ihminen sitten on? Kuvittelenko vain?

Ap

Vierailija
6/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa ei voi sopia mitään. Esim. Jos olette päättäneet yhdessä jostakin asiasta ja lopputulema on hyvä se on Narsistin ansiota jos huono se on vain SINUN syy ja tästä kuulet syytöksiä ikuisesti. Narsisti osaa pyytää mitä empaattisimmin ja nöyrimmin anteeksi muttei tarkoita niistä sanaakaan. Toistaa käytöksensä heti kun saa siihen mahdollisuuden eikä edes itse ymmärrä että olisi tehnyt jotain väärin, pyysihän hän jo anteeksi. Narsistia ottaa päähän akka josta ei voi mitenkään hyötyä. Jos ei ole ajallaan ruoka pöydässä siis heti kun hän töistä tulee (vaikka ilmoittamatta aikaisemmin eli ei ruoka-aikana, olet hyödytön paska) ja voit lähteä hänen puolestaan samantien pakkaamaan tavaroita jne... Haluatko kuulla lisää? Kokemusta löytyy ja tämä mies on exä! Takaisin hän on kyllä anellut kolmesti 3 vuoden aikana.

Vierailija
8/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietääkseni siisteys tai sotkuisuus ei liity narsismiin, tai jos liittyy, niin niin pän, että vaatii täydellistä siisteyttä.

Vierailija
9/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tietääkseni siisteys tai sotkuisuus ei liity narsismiin, tai jos liittyy, niin niin pän, että vaatii täydellistä siisteyttä.

Vaatii siisteyttä kuten..

Vierailija
10/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten oon se narsisti kun vaadin siisteyttä ulkonäöltä ja asunnolta

Ap

Vierailija
11/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta narsistilta, vaan ihmiseltä, joka ei ole osannut ottaa vaikeaa asiaa puheeksi lapsen kanssa ja ihmiseltä, joka ei oel kovin järjestelmällinen luonne.

Vierailija
12/12 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta yhtää miltään, unohditko ääniraidan?