Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suljetko rintaliivien hakaset kädet selän takana, vai kiinnitätkö hakaset edessä ja pyöräytät liivit sitten ympäri?

Vierailija
21.09.2020 |

Miten on?

Suljetko rintaliivien hakaset kädet selän takana, vai kiinnitätkö hakaset edessä ja pyöräytät liivit sitten ympäri?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko inspiraation kysymyksellesi eräästä ihravuoresta?

Vierailija
22/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tästä aiheesta keskusteltiin, saatiin aikaiseksi lihava riita etu- ja takakiinnittäjien välille. Ei kukaan ymmärtänyt miksi, mutta niin vain tapeltiin että karvat pöllysivät  : D.  Urheilutoppien käyttäjät pysyttelivät puolueettomina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..

Et taida saada myöskään selän takana käsillä toisistaan kiinni, molemmin päin?

Saan kädet selän takaa niin että ”halaan” kylkiäni. Olen tanssija, mutta en osaisi siellä takana napittaa nappeja tms. Ihan outo ajatus!

Vierailija
24/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä voi pyöräytystaktiikalla saada oikeasti niin kireälle kuin kuuluu. Tai minä en ainakaan saisi niitä enää kiepautettua päälle, ja olkaimetkin olisivat liian löysällä, jos kädet saisi niihin erikseen pujotettua.

Vierailija
25/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..

Olen normaali 35 v nainen, BMI 33. En ole koskaan tajunnut miksi ne liivit on niin vaikea laittaa selän takana kiinni. Ehkä se on vain tottumiskysymys, kun teini-ikäisestä/ lapsesta saakka on liivit pukenut tietyllä tavalla, ei tule mieleen muuttaa. Vaikeampaa minusta on se pyöräyttäminen ja asettelu. Suoraan ja helpommin ne saa päälle, kun laittaa selän takana kiinni. Ei se ole kovin vaikeaa, ottaa vain molemmilla käsillä hakasten puolista kiinni ja yhdistää.

Siis en ollut edes tiennyt että joku oikeasti tekee näin, mutta mulla tosiaan on hahmotushäiriö. Olen koko ikäni luullut sen vaikuttavan vain matematiikkaan ja kampausten tekoon, koska palikkatestit onnistuu ja neuropsykologi ei kysynyt miten puen rintaliivini. Koko ikänäni joukkueurheilussa en ole nähnyt pukuhuoneessa kenenkään tekevän näin. My mind is blown! T. Se jolle vastasit

Minusta taas moni tekee noin. Ensin peitetään rinnat ja sitten laitetaan liivit kiinni takaa. Ei tarvitse seistä rinnat paljaana montaa sekuntia muiden lähellä. Ja samalla tavalla ne myös avaa. Selän puolelta.

Vierailija
26/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kädet selän takaa niin että ”halaan” kylkiäni. Olen tanssija, mutta en osaisi siellä takana napittaa nappeja tms. Ihan outo ajatus!

Ei vaan toinen käsi menee olkapään vierestä yläkautta, toinen vyötärön vierestä alakautta?

Vierailija
27/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 25 vuotias ja olen tähän saakka AINA laittanut edessä kiinni ja pyöräyttänyt. Kävin ostamassa kunnolliset liivit ja kaupassa täti neuvoi, että rintaliviit kannattaisi laittaa selän takaa kiinni. Nauroin, että en vaan osaa ja hän sitten yritti minua neuvoa ja siitä päivästä lähtien olen aina laittanut liivit selän takaa kiinni. Se onnistuu parhaiten niin, että laitan kupit vaan valmiiksi rintojen päälle ja "liutuan" kädet hakasten kohdalle ottaen tukevan otteen ja sormella tunnustelen missä se alin hakanen on. Sitten tunnustelen toisella kädellä missä se alin hakanen on toisella puolella ja ujutan liivit kiinni. Voihan ne katsoa jo ennen kun liivit asettaa päälle että missä kohti ne hakaset on ja ottaa sen otteen jo valmiiksi ihan siitä hakasen vierestä. Sitten tietää mihin sitä hakasta alkaa sovittamaan kun se on siinä sormen edessä. Monta kertaa kun tekee niin sen oppii kyllä!

Vierailija
28/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harjoitella, mutta mitenkäs avaat ne liivit? Tai jos haluat ottaa ne pois vaikka teepaidan alta? Joudutko riisumaan sen paidan ensin?

Vierailija
29/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali 35 v nainen, BMI 33. En ole koskaan tajunnut miksi ne liivit on niin vaikea laittaa selän takana kiinni. Ehkä se on vain tottumiskysymys, kun teini-ikäisestä/ lapsesta saakka on liivit pukenut tietyllä tavalla, ei tule mieleen muuttaa. Vaikeampaa minusta on se pyöräyttäminen ja asettelu. Suoraan ja helpommin ne saa päälle, kun laittaa selän takana kiinni. Ei se ole kovin vaikeaa, ottaa vain molemmilla käsillä hakasten puolista kiinni ja yhdistää.

Siis en ollut edes tiennyt että joku oikeasti tekee näin, mutta mulla tosiaan on hahmotushäiriö. Olen koko ikäni luullut sen vaikuttavan vain matematiikkaan ja kampausten tekoon, koska palikkatestit onnistuu ja neuropsykologi ei kysynyt miten puen rintaliivini. Koko ikänäni joukkueurheilussa en ole nähnyt pukuhuoneessa kenenkään tekevän näin. My mind is blown! T. Se jolle vastasit

Minusta taas moni tekee noin. Ensin peitetään rinnat ja sitten laitetaan liivit kiinni takaa. Ei tarvitse seistä rinnat paljaana montaa sekuntia muiden lähellä. Ja samalla tavalla ne myös avaa. Selän puolelta.

Mä en kyllä avaakaan selän puolelta, vaan pyöräytän eteen ja avaan. Jestas! Olenko minä siis se outo?

- edelleen sama

Vierailija
30/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harjoitella, mutta mitenkäs avaat ne liivit? Tai jos haluat ottaa ne pois vaikka teepaidan alta? Joudutko riisumaan sen paidan ensin?

Otan olkaimet alas ja kädet niistä pois, sitten pyöräytän hakaset eteen ja avaan..

Vierailija
31/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toinen käsi menee olkapään vierestä yläkautta, toinen vyötärön vierestä alakautta?

Onnistuu, ihan normisettiä. Miksi, liittyykö tämäkin jotenkin tähän? Luen näitä ihan tyhmänä suu auki.

Vierailija
32/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selan takana, aina.

t. 80+v.

Vierailija
33/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan olkaimet alas ja kädet niistä pois, sitten pyöräytän hakaset eteen ja avaan..

Itse avaan siis takaa, otan pois olkaimet ja vedän ne pois joko kaula-aukosta tai etualhaalta, mutta sinä siis joko vedät ne selän alaosasta? Eikä se ole hankalaa ottaa olkaimet pois ennen kuin liivit on avattu?

Vierailija
34/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen mihin hakasiin laitan ja taitan loput alle, niin hakaset ovat suoraan sormien vieressä. Olkaimet paikalleen vasta kiinni laittamisen jälkeen -> helppo homma. Jos ei käsissä löydy tarpeeksi liikkuvuutta, niin kiinnittää hakaset lähempänä vyötärön korkeutta ja nostaa sitten ylöspäin.

Vierailija
35/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako rusi tonkkarille runkkumatskua.

Vierailija
36/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse avaan siis takaa, otan pois olkaimet ja vedän ne pois joko kaula-aukosta tai etualhaalta, mutta sinä siis joko vedät ne selän alaosasta? Eikä se ole hankalaa ottaa olkaimet pois ennen kuin liivit on avattu?

Siis vedän ne kaula-aukosta tai etupuolelta paidan alta, siitä takaosasta joka avaamishetkellä on edessä. Ei ole hankalaa, tosin en käytä kaarituellisia liivejä enkä niin tiukkoja mitä joidenkin näkee käyttävän, että ihan ihoon jää painaumat. Olen tosi pienirintainen ja käytän ns.”harjoitusliivin” tyylisiä vain tasoittamaan näkymiä paita päällä, en tiedä vaikuttaako liivimalli tähän.

Vierailija
37/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka pistätte hakaset kiinni edestä mut avaatte takaa nii kykenette kyllä pistää sitte kiinni takaaki. Turhaa kulutatte vaa liivejä ja vähennätte käyttö ikää pyörittelemällä niitä

Vierailija
38/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä voi pyöräytystaktiikalla saada oikeasti niin kireälle kuin kuuluu. Tai minä en ainakaan saisi niitä enää kiepautettua päälle, ja olkaimetkin olisivat liian löysällä, jos kädet saisi niihin erikseen pujotettua.

Kiinnitän itse selän takana, mutta vastauksena kysymykseesi, ne liivit voi kiinnittää edessä ja kiepauttaa vyötärön korkeudella. Useimmilla ihmisillä kuitenkin vyötärö on kapeampi kuin rintakehä.

Vierailija
39/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vedän ne kaula-aukosta tai etupuolelta paidan alta, siitä takaosasta joka avaamishetkellä on edessä. Ei ole hankalaa, tosin en käytä kaarituellisia liivejä enkä niin tiukkoja mitä joidenkin näkee käyttävän, että ihan ihoon jää painaumat. Olen tosi pienirintainen ja käytän ns.”harjoitusliivin” tyylisiä vain tasoittamaan näkymiä paita päällä, en tiedä vaikuttaako liivimalli tähän.

”enkä niin tiukkoja mitä joidenkin näkee käyttävän, että ihan ihoon jää painaumat”

Niin eli ympärysmitaltasi liian suuria.

Vierailija
40/73 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan niitä. Joka asennossa.

Onnistuuko yhdellä kädellä?

Toki niinkin.