Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suljetko rintaliivien hakaset kädet selän takana, vai kiinnitätkö hakaset edessä ja pyöräytät liivit sitten ympäri?

Vierailija
21.09.2020 |

Miten on?

Suljetko rintaliivien hakaset kädet selän takana, vai kiinnitätkö hakaset edessä ja pyöräytät liivit sitten ympäri?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyöräyttäjä. Edessä vyötärön kohdalla kiinni ja kääntö, sitten kädet olkaimiin ja edestä kaaret rintojen alle, sitten nykäisen takaosan kohdalleen. Lopuksi vielä tissien asettelu kunnolla kuppeihinsa.

Vierailija
62/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä riittääkin väiteltävää. Ei ole oikeata tai väärää tapaa. Itse käytän molempia ja siltä väliltä, milloin mitenkin. Jokainen tehköön kuten itselle on parasta. Tsiisus.

Seuraavaksi kengännauhat? Sidotko ne kyykyssä, kumartuen, jalka ilmassa vai joudutko istumaan tuolilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..

Eikö sulla ole sormien päissä tuntoa?

Vierailija
64/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tunnustella, että löydän ne oikeat hakaset. Edestäpäin on niin paljon helpompi ja nopeampi laittaa.

Mä vaan hermostun ja tulen kiukkuiseksi kun vekslaan niitä ja kun ne joka kerta menee vääriin hakasiin kuitenkin.

Lisäksi, sitten ne kupit pitää kuitenkin asetella paikalleen kun ne on siinä vekslaamisessa menneet huonosti.

Vierailija
65/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla kädet vielä taipuu selän taakse.

54 v

Niin mullakin, mutta silti en osaa sulkea hakasia näkemättä niitä.

Vierailija
66/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten te saatte ne selän takana kiinni? Olen normaali 26v nainen, bmi 23 ja harrastan liikuntaa. En osaa hahmottaa miten saisin hakaset oikein kiinni kädet selän takana sokkona väännellen. Tosin en osaa myöskään letittää hiuksia taakse, onkohan näillä nyt yhteys..

Eikö sulla ole sormien päissä tuntoa?

Äh, älä viitsi kärjistää noin. Ei se mihinkään tuollaiseen liity, vaan lihasmuistiin. Se joka on vuosikaudet/kymmenet tottunut tekemään jonkun tuollaisen asian tavalla A, ei koe luontevana yhtäkkiä tehdäkin asiaa tavalla B.

Vierailija
67/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pyöritystekniikka tuli itselleni jotenkin järkyttyneenä sen vuoksi, etten ollut tajunnut, että joku ei vaan saa liivejä takaa kiinni.

Testasin äsken, että miten se sujuu, kun laittaa takaa kiinni. Kädet taipuu, sormenpäissä on tunto. Tunnen, missä hakaset on. Ne saa tällainen normaali, ei hahmotushäiriöinen nainen kiinni, vaikkei näe. Ymmärrän, että just joku häiriö voi estää. Mutta että isolla osalla olisi joku häiriö? Ei kai.

Jokainen käyttäköön liivit kiinni, miten haluaa. Mutta väitän, että kieputtajat tosi asiassa osaisivat kyllä pääosin laittaa takaa kiinni, se on tottumuskysymys, ei mikään epäinhimillinen taito, joka vain harvoilla naisilla olisi.

Vierailija
68/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pyöritystekniikka tuli itselleni jotenkin järkyttyneenä sen vuoksi, etten ollut tajunnut, että joku ei vaan saa liivejä takaa kiinni.

Testasin äsken, että miten se sujuu, kun laittaa takaa kiinni. Kädet taipuu, sormenpäissä on tunto. Tunnen, missä hakaset on. Ne saa tällainen normaali, ei hahmotushäiriöinen nainen kiinni, vaikkei näe. Ymmärrän, että just joku häiriö voi estää. Mutta että isolla osalla olisi joku häiriö? Ei kai.

Jokainen käyttäköön liivit kiinni, miten haluaa. Mutta väitän, että kieputtajat tosi asiassa osaisivat kyllä pääosin laittaa takaa kiinni, se on tottumuskysymys, ei mikään epäinhimillinen taito, joka vain harvoilla naisilla olisi.

Miksi tehdä vaikeammin kuin voi tehdä helpommin?

Älä viitsi haukkua vialliseksi jos haluaa tehdä asiat helpommin.

Vierailija
69/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä ja annan karvojen rehottaa.

Femipower, wuhuuuuuuu.

Satisfyer kakkoseni ei ole mitään mieltä.

Miehen kuitenkin tahtoisin...

N27

Vierailija
70/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä vaikeammin kuin voi tehdä helpommin?

Älä viitsi haukkua vialliseksi jos haluaa tehdä asiat helpommin.

Varmaan se tapa, jolla on aina tehnyt on tekijälleen se helpoin.

Vierailija
71/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enää pysty käyttämään liivejä, joissa on hakaset tai kaarituet. Painaa ja sattuu. Normaalipainoinen olen. Koko D70. Käytän toppimallisia. Ihan mahtavia. Rinnat ei roiku yhtään. Ikää 40.

Vierailija
72/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä riittääkin väiteltävää. Ei ole oikeata tai väärää tapaa. Itse käytän molempia ja siltä väliltä, milloin mitenkin. Jokainen tehköön kuten itselle on parasta. Tsiisus.

Seuraavaksi kengännauhat? Sidotko ne kyykyssä, kumartuen, jalka ilmassa vai joudutko istumaan tuolilla?

Itseasiassa kyllä toinen tavoista on enemmän oikea, sillä asiantuntijan sitä suosittelevat, kun liivit ei kulu. Lisäksi kyllä epäilen, että pyöräyttäjillä on liian löysät liivit. Kokeilin äsken pyöräytystapaa. On totta, että pyöräytyksen voi tehdä tarpeeksi alhaalla vyötäröllä siten, että liivit liikkuu ihan helposti. Mutta kun ne pitää nostaa oikeille kohdilleen, niin kyllä siinä joutuu monta hivutusliikettä tekemään, kun eihän niitä voi suoraan vetää (tai ovat tosiaan liian löysät).

Tottumiskysymyshän tämä on ja pyöräyttäjät tai ainakin suurin osa heistä varmasti saisi selän takana kiinnitettyä, jos vähän harjoittelisivat. On myös hyvä aamujumppa. :) Mutta kukin tehköön, kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
73/73 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kiinni selän takaa. Toisaalta minulla on rintsikat joissa olkaimet menee ristiin nii helpoin ensin laittaa pään yli, rinnat kuppeihin ja sitten kiinni. En keksi näiden kanssa muutakaan tapaa ja on nopein tapa.