Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä sarja, jonka voi ostaa tuotantokautena?

Vierailija
21.11.2013 |

Käytännössä en ole vuosiin ehtinyt seuraamaan mitään sarjaa. Aikanaan 24-ensimmäisen tuotantokauden. Nyt elämäntilanne vähän helpottanut ja olis ihana ostaa jostakin sarjasra ensimmäinen tuotantokausi. Kerro jokin hyvä sarja mielestäsi! Olen kaikkiruokainen, eli käy niin dekkari, draama, komedia,ns. romanttinen tyyli...

Kiittelen jo etukäteen vinkeistä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on tietysti monia, mutta ehtdotukseni on kotimaiset Taivaan tulet tai Tahdon asia

Vierailija
2/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, makuja on monia. Mut ei haittaa, ehdotelkaa vain! Jos vielä jaksat kirjoittaa miksi tykkäsit jostain, aina vaan parempi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on Solsidan. Neljättä tuotantokautta näytetään just ainakin Yle femmalla. Kyseinen sarja on älyttömän hauska ja huumori on sellaista viatonta ja perustuu arkielämään ja erilaisiin ihmistyyppeihin.

Esim. eräässä jaksossa Mickan (rikas kotirouva) puhuu ystävälleen puhelimessa:

"Kauheaa, kun vauva oli sairas ja oksensi valkoiselle sohvalle - - ei se mitään vakavaa ollut, sain sen loppujen lopuksi pois puhdistusaineella."

:D

Vierailija
4/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-koodi ja täydelliset naiset löytyy mun kaapeista ja tietysti frendit :)

Vierailija
5/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset. Rimakauhua ja rakkautta. Greyn anatomia.

Vierailija
6/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama tilanne kuin aloittajalla. Downtown Abbeyta moni kehui. Itse en ole nähnyt, mutta kannattaisiko ostaa?

Vierailija
7/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rooma", jota on tehty 2 kautta.

Vierailija
8/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thrones. Ihan mahtava! Tietysti jos haluut vaan pinkkiä kotirouvameininkiä, niin ei sitte.

Vierailija
9/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

How I met your mother. Paranee vaan jakso jaksolta. Oon yleensä brittihuumorin ystävä, mutta tässä on tosi hyvää läppää :)

Vierailija
10/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilmoren tytöt. Yksinhuoltaja äiti ja teini-ikäinen tytär pienessä amerikkalaisessa kaupungissa. Aivan huippu hyvä sarja, paljon huumoria.

Vierailija
11/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 09:16"]

Minulla aivan sama tilanne kuin aloittajalla. Downtown Abbeyta moni kehui. Itse en ole nähnyt, mutta kannattaisiko ostaa?

[/quote]  Itse pidän kyseisestä sarjasta todella paljon, ja suosittelen lämpimästi

Vierailija
12/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

True blood

Vierailija
13/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Men, Sopranos, Downton Abbey nyt ekana tulee mieleen.

Vierailija
14/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelle on jo mainittukin näitä, mutta tässä omat suosikkini  (itselläkin oli vuosia, etten seurannut telkkua, kun lapsi kasvoi olen sitten tutustunut vanhoihin sarjoihin):

Täydelliset naiset (hauska, vähän omituisellakin tavalla, jenkkisarjaksi kiva)

Game of Thrones (en ole mikään fantasia-fani, mutta tämä sarja oli todella hyvä, luin kirjatkin sen innoittamana)

Gilmoren tytöt (herttainen, hauska, tykkäsin myös koska siinä kuvattiin äidin ja tyttären suhdetta, itselläkin vain yksi tytär)

Sopranos (hauskalla tavalla kerrotaan mafia-perheen elämästä, todella hyvä)

Dowtown Abbey (englantilaista kartano-juttua, oikein kiva tarina)

Solsidan (saako ostettua, olen seurannut nyt telkkarista? Ruotsalainen komediasarja, sopii hyvin myös suomalaisille)

Moderni perhe (hauska amerikkalainen komediasarja, jossa puolen tunnin jaksoja kuten Solsidanissa, joskus ei ehdi/jaksa katsoa tai keskittyä pitempään. Kertoo isoisästä ja hänen kahdesta aikuisesta lapsestaan, isoisä mennyt uusiin naimisiin nuoren naisen kanssa, jolla poika, tyttärellä mies ja kaksi lasta, pojalla mies (on siis homoseksuaalinen) ja adoptiotytär)

Good Wife (lakimies-juttua, ihan kiva sarja, viimeisen kauden jaksoja en ole enää jaksanut katsoa, vähän kyllästyin, mutta muutama eka kausi oli oikein kivoja)

Mad Man (kertoo 60-luvun amerikasta, mainosalalla työskentelevistä ihmisistä ja heidän perheistään, pyritty autenttiseen 60-luvun kuvaukseen)

Vierailija
15/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 09:50"]

edelle on jo mainittukin näitä, mutta tässä omat suosikkini  (itselläkin oli vuosia, etten seurannut telkkua, kun lapsi kasvoi olen sitten tutustunut vanhoihin sarjoihin):

Täydelliset naiset (hauska, vähän omituisellakin tavalla, jenkkisarjaksi kiva)

Game of Thrones (en ole mikään fantasia-fani, mutta tämä sarja oli todella hyvä, luin kirjatkin sen innoittamana)

Gilmoren tytöt (herttainen, hauska, tykkäsin myös koska siinä kuvattiin äidin ja tyttären suhdetta, itselläkin vain yksi tytär)

Sopranos (hauskalla tavalla kerrotaan mafia-perheen elämästä, todella hyvä)

Dowtown Abbey (englantilaista kartano-juttua, oikein kiva tarina)

Solsidan (saako ostettua, olen seurannut nyt telkkarista? Ruotsalainen komediasarja, sopii hyvin myös suomalaisille)

Moderni perhe (hauska amerikkalainen komediasarja, jossa puolen tunnin jaksoja kuten Solsidanissa, joskus ei ehdi/jaksa katsoa tai keskittyä pitempään. Kertoo isoisästä ja hänen kahdesta aikuisesta lapsestaan, isoisä mennyt uusiin naimisiin nuoren naisen kanssa, jolla poika, tyttärellä mies ja kaksi lasta, pojalla mies (on siis homoseksuaalinen) ja adoptiotytär)

Good Wife (lakimies-juttua, ihan kiva sarja, viimeisen kauden jaksoja en ole enää jaksanut katsoa, vähän kyllästyin, mutta muutama eka kausi oli oikein kivoja)

Mad Man (kertoo 60-luvun amerikasta, mainosalalla työskentelevistä ihmisistä ja heidän perheistään, pyritty autenttiseen 60-luvun kuvaukseen)

[/quote]

toi vika on siis Mad Men, ei Mad Man...

Vierailija
16/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos! Mielenkiintoisia ehdotuksia, tästä vaan valitsemaan!!

ap

Vierailija
17/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Middle -paras komediasarja aikoihin!

Vierailija
18/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter, walking dead, sons of anarchy

Vierailija
19/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Pakoa eli Prison Breakia!! erittäin jännä ja koukuttava, hieman 24:n tyylinen. Pako on kokonaisuudessaan Netflixissä, jossa siis ensimmäinen kuukausi ilmainen ja sen jälkeen 8€/kk. Siellä on myös muita sarjoja ja leffoja. :) Paossa on neljä tuotantokautta.

Vierailija
20/31 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Pakoa eli Prison Breakia!! erittäin jännä ja koukuttava, hieman 24:n tyylinen. Pako on kokonaisuudessaan Netflixissä, jossa siis ensimmäinen kuukausi ilmainen ja sen jälkeen 8€/kk. Siellä on myös muita sarjoja ja leffoja. :) Paossa on neljä tuotantokautta.