Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei hyväksytä Fb:n kirppisryhmään?

Vierailija
19.08.2013 |

Olen jo monta kertaa painanut sitä nappia "Liity ryhmään" mutta mitään ei tapahdu ja sit ku käyn katsomassa ryhmän sivua, siinä lukee taas se sama nappi, ei "Peruuta pyyntö" niinkuin lukisi jos itse haluaisinkin olla liittymättä.

Ihan tavallinen kirpputoriryhmä, jäseniä monta sataa ellei tuhat.

Miksen minä kelpaa?!?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo vain tyytyväinen ettei hyväksytä. Hirveitä sotia niissä ryhmissä on vain.

Vierailija
2/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:04"]

Oo vain tyytyväinen ettei hyväksytä. Hirveitä sotia niissä ryhmissä on vain.

[/quote]

Joo ja ylläpitäjät kauheita natseja ja nipottajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietävät, että yrität myydä sontaa siellä.

Vierailija
4/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oot tehny liian monta oharia samassa tai vastaavassa ryhmässä. 

Vierailija
5/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään kunnon syytä, niin älä ihmettele, siellä on useita ryhmiä joissa ylläpitäjät ei huoli kaikkia, ilman mitään syytäkin.

Anna pikku vinkkiä mikä ryhmä niin tiedetään olla menemättä.

Vierailija
6/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama ongelma, lopulta kävi ilmi että olin asetuksista määrännyt että viestejä voi laittaa vaan kaverit. Se piti muuttaa niin että kaikki voi lähettää, sitten minut hyväksyttiin kirppisryhmään.

Vierailija
7/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:19"]

Tai oot tehny liian monta oharia samassa tai vastaavassa ryhmässä. 

[/quote]En ole, en ole koskaan ennen myynyt mitään Fb:n kirppiksillä, toisessa ryhmässä - mikä ei ollut edes kirppis - ostin ja maksoin tuotteen heti kun mahdollista eikä mua olla sieltä pois potkittu. En spammaa enkä mitään muutakaan. Mulla olisi yksi tietty tuote josta pitäisi päästä eroon, mutta kai laitan sen sitten johonkin toiselle kirppikselle kuin tuonne mikä olisi ollut ns. täsmäisku. ap

Vierailija
8/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:30"]

Itselläni oli sama ongelma, lopulta kävi ilmi että olin asetuksista määrännyt että viestejä voi laittaa vaan kaverit. Se piti muuttaa niin että kaikki voi lähettää, sitten minut hyväksyttiin kirppisryhmään.

[/quote]Mulla toimii viestit ei-kavereiden kanssakin. ap

Vierailija
9/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö liittyä omalla nimelläsi etkä millään kirppisprofiililla? Laita ylläpitäjälle viesti ja kysy mikä mättää.

Vierailija
10/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:36"]yritätkö liittyä omalla nimelläsi etkä millään kirppisprofiililla? Laita ylläpitäjälle viesti ja kysy mikä mättää.[/quote]Omalla nimellä, ei mulla edes ole erikseen mitään muita profiileja. Laitoinkin viestiä mutta siellä on monta eri ylläpitäjää joten en tiedä kuka niistä poistaa mun liittymispyynnöt. Tai miten sitten se tapahtuukin. Ei ole vielä vastannut eikä edes nähnyt mun viestiä. ap

Vierailija
11/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli hankalaa liittyä yhteen kirppisryhmään. Siinä kun piti jonkun jo ryhmässäolevan suositella uusia jäseniä. Eivätkä pösilöt tietenkään maininneet sitä missään julkisesti :O.

Vierailija
12/14 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:50"]

Mulla kans oli hankalaa liittyä yhteen kirppisryhmään. Siinä kun piti jonkun jo ryhmässäolevan suositella uusia jäseniä. Eivätkä pösilöt tietenkään maininneet sitä missään julkisesti :O.

[/quote]Ihme nysväämiseksi tuokin on mennyt. Olen siis muissa ryhmissä nähnyt yhtä ja toista ylläpitäjien tahoilta... Mulla on tässä kirppisryhmässä Fb-kavereita, mutta en viitsis nyt heitä vaivata. ap

Vierailija
13/14 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiilisi on vain peliprofiili, ja puuttuu etunimi/sukunimi, profiilikuva, niin pääsy on mahdotonta hyvin ylläpidettyihin myyntiryhmiin.

Vierailija
14/14 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos profiilisi on vain peliprofiili, ja puuttuu etunimi/sukunimi, profiilikuva, niin pääsy on mahdotonta hyvin ylläpidettyihin myyntiryhmiin.

Hyvä kun nostot ketjun ja vastasit. Aloittaja on varmasti miettinyt asiaa lähes kolmetoista vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi