Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S******n TallinkSilja. Kiva "joululahja".

Vierailija
20.11.2013 |

Olin jollain messuilla joskus viime vuonna, en enää edes muista missä. Siellä joku nuori nainen painosti ja painosti liittymään ClubOne-kanta-asiakkaaksi. Maksaa vain 10 euroa ja mikä parasta, saa ilmaisen joululahjaristeilyn. Epäilin ja kysyin onko se sitten voimassa vain ma-to lähdöillä ja onko se oikeasti ilmainen. Juujuu, kaikki kanta-asiakkaat saavat sen ja on voimassa tosi pitkään, varmasti löytyy joku sopiva lähtö.

NO LIITYIN.

Ja kiva, nyt se lahjakortti tuli. Ei mitään ilmaista risteilyä, vaan joku etuhinta. Ja juu, halvimmillaan pääsee niillä ma-to lähdöillä 93 euroa. TOOSI ILMAINEN!! Ja kun tällainen normaali työssäkäyvä haluaisi sen käyttää, niin kappas, kun pe-lähdöillä ei löydykään sitten mitään lähtöä alle 250 euron. Saahan niitä tarjousristeilyjäkin jo halvemmalla.

Ei muuten mitään, mutta kerroin jo lapsille, että päästään Tukholmaan tässä joskus. Nyt ei sitten mennä, ei mulla ole varaa mihinkään 250 euron risteilyyn. Siihen päälle ruoat. Blaah.

Sinne meni sekin 10 euroa kankkulan kaivoon.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin yritin juuri etsiä meille risteilyä. Tähän saakka on aina löytynyt joululahjakorttihintainen matka etsimällä. Jo 5 vuoden ajan ollaan käyty tammi-maaliskuussa ja siksi olemme silver tasolla. Nyt silja serenade on telakalla tammi-helmikuussa, joten matkat on tosi täynnä ja varattuja ja kaikki joululahjakorttihintaiset jo menneet. olisi pitänyt päästä polttoainemaksujen hinnalla 36 e b-hyttiin. Tuollaista matkaa ei ole koko keväänä!

Vierailija
62/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 08:52"]

Kokeilin varata loppuun saakka, hinta ei muuttunut miksikään.

Kokeilin muuten varata Tallinnan päiväristeilyä, josko sellaisen olisi saanut ilmaiseksi. Ei saanut, halvin viikonloppulähtö 16€/hlö.

[/quote]niissä lahjakorteissa pitäisi kyllä lukea ihan selkeästi, että mille risteilyllle (hki-sto-hki, tku-sto-tku, hki-tal-hki tms.) ja mihin aikoihin (joskus voi olla esim. marraskuu-helmikuu ma-to-lähdöt, poislukien joulukuu x-y) se on käytettävissä. Ainakin viikkarilla oli tosi selkeästi, kun varattiin n. viikko sitten hki-sto-hki risteily kortilla. Ilmaisesta risteilystä joutui pulittamaan 5e/hlö matkustajamaksua tms., ei muuta. Risteily tammikuun alussa viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:31"]

AP!! Sä et ilmeisesti ole osannut käyttää varaussivuja jos olet tuollaisen hinnan saanut! Tein oman haun huvikseni Juuri ja valitsin lähdön perjantaille joka on kallis päivä.

Hel-Tuk-Hel 89 euroa 4 hengeltä halvimmassa kategoriassa!!

[/quote]

Siis hanki elämä, oikeasti. Kuka jaksaa tehdä jonkun risteilyvarauksen huvikseen vain katsoakseen onko joku randomtyyppi av:lla oikeassa. Voi luoja.

Vierailija
64/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 59 kokeile yllä olevaa vinkkiä, ja tarjoushintainen hytti näkyy oikeassa sarakkeessa sen jälkeen kun on klikannut hyttiluokan. Ainakin silver-kortille löytyi pe lähtöjä 36 e polttoainemaksulla b-luokan hytissä. Kiitos!

ap, joillekin risteilyille ei ole enää ilmaismatkoja jäljellä (tammikuu).

Vierailija
65/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi ihmiset valittavat ruotsinlaivojen hinta-laatusuhteesta. Matka pitäisi saada puoli-ilmaiseksi ja siihen päälle vielä gourmet-ruoka. Jos te haluatte gourmeta ja loistavaa palvelua, menkää Karibian risteilylle. Niitä saa halvimmillaan 500 eurolla/viikko täyshoidolla. Ruuassa ei ole valittamista, eikä muussakaan palvelussa. Ero vaan on siinä, että nämä varustamot eivät maksa minnekään veroja, työntekijöillä ei ole eläketurvaa ja hyttisiivoojan palkka on 400 euroa kuukaudessa ilman minkäänlaisia vapaapäiviä 6 kuukauden pestillä.

Joten ruotsinlaivojen hinta-laatusuhde on ihan kohdallaan Suomen oloissa.

Vierailija
66/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 09:14"]

nro 59 kokeile yllä olevaa vinkkiä, ja tarjoushintainen hytti näkyy oikeassa sarakkeessa sen jälkeen kun on klikannut hyttiluokan. Ainakin silver-kortille löytyi pe lähtöjä 36 e polttoainemaksulla b-luokan hytissä. Kiitos!

ap, joillekin risteilyille ei ole enää ilmaismatkoja jäljellä (tammikuu).

[/quote]

Gold- ja silver-tasolaisille on eri hinnat, minä olen bronze-tasolainen. 

ap

Vierailija
67/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi maksaa suomen hintoja! Joten 1400 olisi  sopivampi hinta noille matkoille. 

Vierailija
68/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin tuollaisen lahjakorttiristeilyn uuden vuoden jälkeen, mutta minulla oli niin paljon pisteitä ennestään, sekä Silver-tason kortti ja vielä tuo kyseinen lahjakortti-alennuskoodi että DeLuxe-hytin (johon sisältyy erikoisaamiaiset kuohareineen) hinnaksi tuli vain 12 euroa :D

Vierailija
69/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasin eilen viikkarilta ruotsin risteilyn tammikuussa, niin 30e hytti

Vierailija
70/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingillä on parempitasoiset hytit ja ruoka niissä erikoisravintoloissa. Me otetaan aina minisviitti, se on omalla erittäin rauhallisella osastolla jonne pääsee kortilla vain ne joilla on sieltä hytit :) Sitä paitsi Viking taitaa olla suomalaisempi kuin Silka-Tallink ;)

Vierailija
71/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Siljan PROMENADE-laivat on niin vanhanaikaisia eikä niitä ole varmaan rempattu sen jälkeen kun otettu käyttöön 80 ja 90-lukujen vaihteessa ja miettikääpäs paljonko siellä menee tilaa aivan hukkaan kun sen kävelykadun yläpuolella on niin paljon tyhjää tilaa kerrosten sijasta??! Se kävelykatukin on tukittu täyteen kaikkea telinettä ja rekkiä kun ne eivät enää mahdu sinne kauppojen sisätiloihin, ja siinä on hankala kävellä.

Näiden laivojen paras puoli on äyriäisravintola ja se viiniravintola jossa voi maistella laadukkaita viinejä. Luksushytitkin (Commodore jne) on aikansa eläneitä ja tunkkaisia, vaikka maksavat melkein tonnin per risteily! 

Vierailija
72/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vielä: Vikingin Tukholman laivojen spa on paljon laadukkaampi ja edullisempi kuin Siljan Tukholman laivojen spa.

Vierailija
73/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin Siljaa. Erikoisaamiainen on ollut paljon parempi Siljalla kuin Viikkarilla. 

(Grace vs. Baltic Princess)

Vierailija
74/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahha, kannattaisikohan käydä uudestaan? Viikkarilla on paljon parempi ruoka, mukavammat laivat, kätevämpi satamasijanti Tukholmassa (ja meille myös Helsingissä), paremmat tax free -valikoimat ja ennen kaikkea parhaat kanta-asiakasedut. Nytkin ollaan lähdössä perjantailähdöllä joulukuussa parilla kympillä, parivuoteellinen hytti.

En matkusta enää ollenkaan Siljalla, pari kertaa viime aikoina ovat osoittaneet, että ruoka on huonoa, humalaisia ja häiriökäyttäytymistä on paljon (Viikkarilla ei ole, tai ei ainankaan ole osunut kohdalle) ja ilmanvaihto on jotenkin sekaisin, hyteissä tupakansavua ym.

Ne ajat ovat kaukana takana kun Silja oli jotenkin parempi ja hienompi yhtiö...[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:06"]

Vikingillä on menty pari kertaa, mutta ne on pelkkiä kelluvia räkälöitä. 

[/quote]

Vierailija
75/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY HELSINGISTÄ
Perjantai 31.1.2014 klo 17:00
M/S Silja Symphony

2 Aikuista, 2 Lasta

1 x C-hytti

36 euroa.

Vierailija
76/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljasta tuli "paskalaivoja" kun Tallink osti ne. Neuvostoaikainen palvelu yms siirtyi tuonne :(

Minua ketuttaa että koska Siljalla ei vittsi enää käydä niin mun pisteet menee tavallaan hukkaan...

Vierailija
77/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vinkiksi: Jos ei osaa itse varata risteilyä netistä, niin kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa, eikä ruikuttaa täällä palstalla.

Vierailija
78/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:32"]PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY HELSINGISTÄ Perjantai 31.1.2014 klo 17:00 M/S Silja Symphony 2 Aikuista, 2 Lasta 1 x C-hytti   36 euroa. [/quote]

MIKSI HITOSSA MUILLE TULEE TÄLLAISIA HINTOJA JA MULLA NÄKYY 243 EUROA!?!?!

Ihan oikeasti. Kokeilin ilman koodeja ja kanta-asiakasnumeroita ja kokeilin niiden kanssa. Koko ajan se sama 243 euroa ja kokeilin ihan loppuun asti, jos vaikka viimeisessä vaiheessa päivittyisi.

TE KAIKKI KUSETATTE NYT MUA! Näyttäkää mulle nyt ihan oikeasti sellainen perjantailähtöristeily, joka maksaa alle 100 euroa. Ilman koodeja tai koodien kanssa. 

AP

Vierailija
79/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen idiootti jankkaa samaa asiaa palstalla toista päivää, kun se olisi selvinnyt jo ajat sitten soittamalla varustamon asiakaspalveluun?

Vierailija
80/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:35"]

Siljasta tuli "paskalaivoja" kun Tallink osti ne. Neuvostoaikainen palvelu yms siirtyi tuonne :(

Minua ketuttaa että koska Siljalla ei vittsi enää käydä niin mun pisteet menee tavallaan hukkaan...

[/quote]

joo ja silja-tallinkin palvelu (jos sitä voi enää palveluksi edes kutsua!) on sellaista neuvostotylyä! vaihtorahat paiskataan suurin piirtein naamalle kun kiität kauniisti!