Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkisin isäksi

Vierailija
09.11.2025 |

Minusta tehtiin väkisin isä. Ei kyselty haluanko. Mitään arvostusta en saanut mistään, "oisit käyttänyt kortsua", isäksi en kelvannut mutta maksajaksi kyllä.

Jäi hyväksikäytetty ja raiskattu olo.

Hyvää isänpäivää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti oma valinta panna ja ilman kortsua. Tyhmästä päästä kärsii koko ukko😂

Vierailija
2/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät herrat! Tässä esimerkki vastuuttomuudesta! Älkää käyttäytykö samoin. Ehkäisy!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita vastaavia tapauksia. Nainen jättänyt ehkäisyn pois kertomatta miehelle.

Oma siskoni teki juuri noin. Katala teko. Eihän se suhde sitten kovin pitkään kestänyt.....

Vierailija
4/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin melkein lyödä vetoa että Ap mankui aikanaan että kortsu ei tunnu kivalta ja möykkäsi työpaikan kahvitauolla "poikien" kanssa että abortti on murha. 

Vierailija
5/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on vähän sama kuin naisilta kielletään aborttioikeus. 

Vierailija
6/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen uhriutumista tämä on? En minä naisena missään nimessä antaisi miehen päättää ehkäisystäni. Minun kroppani, minun päätökseni. Olen eronnut ensimmäisestä aviomiehestäni, joka halusi enemmän lapsia, ja toiselle en tehnyt niitä lainkaan. Miehen valinta on siinä, pitääkö housut jalassa, kumin pipulin päällä vai vetääkö piuhat poikki. Päätös tehdään sen mukaan, mitä itse haluaa.

Vierailija
7/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti oma valinta panna ja ilman kortsua. Tyhmästä päästä kärsii koko ukko😂

Isänsä tyhmästä päästä kärsii koko lapsi.

Ei meitäkään olisi olemassa jos isämme olisi ollut vastuullinen ja muistanut kortsun.

Vierailija
8/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useita vastaavia tapauksia. Nainen jättänyt ehkäisyn pois kertomatta miehelle.

Oma siskoni teki juuri noin. Katala teko. Eihän se suhde sitten kovin pitkään kestänyt.....

Miksi mies ei käyttänyt ehkäisyä?

Vierailija
9/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoilla on seurauksensa. Sinä päätät, ketä panet, lapsi ei päätä syntyä. Kamalinta näissä on juuri se, että se lapsi näissä kärsii ja aivan syyttömänä! Ole mies ja kanna vastuusi!

Vierailija
10/10 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinunkin isäsi tullut isäksi väkisin? Onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän