Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S******n TallinkSilja. Kiva "joululahja".

Vierailija
20.11.2013 |

Olin jollain messuilla joskus viime vuonna, en enää edes muista missä. Siellä joku nuori nainen painosti ja painosti liittymään ClubOne-kanta-asiakkaaksi. Maksaa vain 10 euroa ja mikä parasta, saa ilmaisen joululahjaristeilyn. Epäilin ja kysyin onko se sitten voimassa vain ma-to lähdöillä ja onko se oikeasti ilmainen. Juujuu, kaikki kanta-asiakkaat saavat sen ja on voimassa tosi pitkään, varmasti löytyy joku sopiva lähtö.

NO LIITYIN.

Ja kiva, nyt se lahjakortti tuli. Ei mitään ilmaista risteilyä, vaan joku etuhinta. Ja juu, halvimmillaan pääsee niillä ma-to lähdöillä 93 euroa. TOOSI ILMAINEN!! Ja kun tällainen normaali työssäkäyvä haluaisi sen käyttää, niin kappas, kun pe-lähdöillä ei löydykään sitten mitään lähtöä alle 250 euron. Saahan niitä tarjousristeilyjäkin jo halvemmalla.

Ei muuten mitään, mutta kerroin jo lapsille, että päästään Tukholmaan tässä joskus. Nyt ei sitten mennä, ei mulla ole varaa mihinkään 250 euron risteilyyn. Siihen päälle ruoat. Blaah.

Sinne meni sekin 10 euroa kankkulan kaivoon.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:57"]

AP:lle vinkiksi: Jos ei osaa itse varata risteilyä netistä, niin kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa, eikä ruikuttaa täällä palstalla.

[/quote]

Voisinhan minä sen risteilyhinnan kuluttaa myös puhelimessa. Kiitos vinkistä.

0600-puhelut
1,74 €/vastattu puhelu + aina paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu

010-puhelut
Kiinteästä verkosta 8,32 snt/puh + 5,98 snt /min
Matkapuhelimesta 8,32 snt/puh + 17,12 snt/min

Vierailija
82/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen laivabusseista:

Viikkarin bussi vie Tukholmassa sinne Cityterminaaliin josta helppo lähteä liikkeelle, ja jossa bussia voi odottaa sisätiloissa paluumatkalla.

Siljan bussi jättää porukan kyydistä sinne aseman vieressä olevalle kadun varrelle josta hankala lähteä suunnistamaan ydinkeskustaa kohti kun katu alatasolla, ja sama kadun paikka pitää löytää paluulle ja kun siinä kaksi pysäkkiä melkein vierekkäin niin joutuu katsoa tarkkaan että osuu oikeaan! Sitäpaitsi se menopaluu per hlö maksoi viimeksi puolet enemmän kuin Viikkarilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et raski soittaa puhelimella niin lähetä sinne sähköpostikysely tai mene käymään myyntikonttorissa! Ei se tarvitse edes olla Siljan konttori vaan joku niiden matkoja myyvä matkatoimistokin käy. Vai luuletko tosiaan, että ongelmasi ratkeaa tässä ketjussa? Ne paikat ehditään myydä loppuun, ennen kuin sinä saat omasi varattua. Mutta joo, tämä palsta valitettavasti on joillekin se ainoa oikea tietolähde.

Vierailija
84/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:29"]

No jos et raski soittaa puhelimella niin lähetä sinne sähköpostikysely tai mene käymään myyntikonttorissa! Ei se tarvitse edes olla Siljan konttori vaan joku niiden matkoja myyvä matkatoimistokin käy. Vai luuletko tosiaan, että ongelmasi ratkeaa tässä ketjussa? Ne paikat ehditään myydä loppuun, ennen kuin sinä saat omasi varattua. Mutta joo, tämä palsta valitettavasti on joillekin se ainoa oikea tietolähde.

[/quote]

Ne paikat on ilmeisesti jo varattu gold- ja silverasiakkaille. Meille ei jäänyt enää mitään, vaikka syöksyin nettiin sillä sekunnilla, kun sen lahjakortin avasin. 

Mua vaan ottaa tämä asia niin paljon päähän, että raivostuttaa jo toista päivää putkeen. Olin oikeasti jo sanonut lasille, että päästään Tukholmaan ja olin itsekin jo odottanut sitä aika paljon. Olin katsellut, mitä siellä voisi lasten kanssa tehdä jne. 

Mun mielestä 250 euroa on "ilmaisesta" risteilystä sen verran paljon, etten sitä niele. Jos me matkusteltaisiin jatkuvasti, 250 euroa ei olisi mikään hirveä summa, mutta tuolla rahalla pääsee jo kaksi henkeä tarjouslennoilla Eurooppaan. Mieluummin käytän sen sitten siihen sitten joskus.

Ehkä mun raivo ja pettymys jossain vaiheessa hellittää. Nyt tulee vain vettä myllyyn lisää, kun tänne linkataan näitä muutaman kympin perjantailähtöjä, joihin mulla ei näköjään ole mitään pääsyä. Millä ihme nettisivulla te noita varailette??

ap

Vierailija
85/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä ohis, mutta: Siljalla on toinen laiva (Serenade muistaakseni) telakalla koko alkuvuoden, eli niitä perjantailähtöjäkin on vain joka toinen viikko tarjolla.

Vierailija
86/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:32"]PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY HELSINGISTÄ Perjantai 31.1.2014 klo 17:00 M/S Silja Symphony 2 Aikuista, 2 Lasta 1 x C-hytti   36 euroa. [/quote]

MIKSI HITOSSA MUILLE TULEE TÄLLAISIA HINTOJA JA MULLA NÄKYY 243 EUROA!?!?!

Ihan oikeasti. Kokeilin ilman koodeja ja kanta-asiakasnumeroita ja kokeilin niiden kanssa. Koko ajan se sama 243 euroa ja kokeilin ihan loppuun asti, jos vaikka viimeisessä vaiheessa päivittyisi.

TE KAIKKI KUSETATTE NYT MUA! Näyttäkää mulle nyt ihan oikeasti sellainen perjantailähtöristeily, joka maksaa alle 100 euroa. Ilman koodeja tai koodien kanssa. 

AP

[/quote]

Piti ihan käydä katsomassa minkä summan mulle antaa tuolla 31.1. lähdöllä. Ja toden totta se on 36 euroa. Pitää syöttää sekä kanta-asiakasnumero että se joululahjakortin koodi. Mut molemmat voi laittaa ihan siinä ekassa vaiheessa sivun oikeassa laidassa.

Vierailija
87/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suora lainaus joulutarjouksesta:

"Joulutervehdyksenäsi saat risteilyn tai yhdensuuntaisen reittimatkan hytti-/reittikohtaisen matkustajamaksun hinnalla. "

Ja olikohan tuo nyt sitten 7e/henkilö eli 28 euroa maksaa risteily.

Ja tämä siis pronssikorttilaisen tarjous eli se "huonoin" ryhmä.

Vierailija
88/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, vielä mille päiville risteilyä yritit varata. Tuolle 31.1. lähdölle?

Vierailija
89/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap sähköpostia jonka uskallat tänne laittaa vai laitanko mä jonkun? Yritän auttaa sua.

Vierailija
90/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:46"]

Onko sulla ap sähköpostia jonka uskallat tänne laittaa vai laitanko mä jonkun? Yritän auttaa sua.

[/quote]

Ihan oikeasti haluat haaskata aikaasi tuollaisen taliaivon auttamiseen :D?

Ap:ta on kehotettu soittamaan asiakaspalveluun, käymään varustamon konttorissa, matkatoimistossa, mutta kun ei vaan kelpaa. Toivottavasti jääkin kakaroineen rannalle ruikuttamaan!

Vierailija
91/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:46"]

[/quote]

Jep. Loin juuri uuden gmail-tilin: hanna.hanonyymi@gmail.com

ap

Vierailija
92/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon aikaa haaskattavana. Et edes usko kuinka paljon...

Vierailija
93/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin myös omilla tunnuksillani.

Ei tuollaista hintaa saa millään :-o

36e on C-luokan hytti joulutarjouksella 31.1.2014. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, lapset pistin siihen 6-11v- ryhmään.

Vierailija
94/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:32"]PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY HELSINGISTÄ Perjantai 31.1.2014 klo 17:00 M/S Silja Symphony 2 Aikuista, 2 Lasta 1 x C-hytti   36 euroa. [/quote]

MIKSI HITOSSA MUILLE TULEE TÄLLAISIA HINTOJA JA MULLA NÄKYY 243 EUROA!?!?!

Ihan oikeasti. Kokeilin ilman koodeja ja kanta-asiakasnumeroita ja kokeilin niiden kanssa. Koko ajan se sama 243 euroa ja kokeilin ihan loppuun asti, jos vaikka viimeisessä vaiheessa päivittyisi.

TE KAIKKI KUSETATTE NYT MUA! Näyttäkää mulle nyt ihan oikeasti sellainen perjantailähtöristeily, joka maksaa alle 100 euroa. Ilman koodeja tai koodien kanssa. 

AP

[/quote]

Piti ihan käydä katsomassa minkä summan mulle antaa tuolla 31.1. lähdöllä. Ja toden totta se on 36 euroa. Pitää syöttää sekä kanta-asiakasnumero että se joululahjakortin koodi. Mut molemmat voi laittaa ihan siinä ekassa vaiheessa sivun oikeassa laidassa.

[/quote]

Siis bronze-tason koodilla tuollainen hinta?

Mistä te varaatte näitä risteilyjä?

Miksi mulle tulee se noin 250 euroa?

ap

Vierailija
95/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita reklamaatio. Itse aukaisin S-tilin, koska esittelijä sanoi että bonuksien lähettäminen "seteleinä" loppuu. Nyt vasta olen tajunnut, että jotkut saavat edelleen bonusseteleitä. Se esittelijä sai varmaan hyvät provikat jokaisesta aukaistusta tilistä.

Vierailija
96/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:58"]

Mä testasin myös omilla tunnuksillani.

Ei tuollaista hintaa saa millään :-o

36e on C-luokan hytti joulutarjouksella 31.1.2014. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, lapset pistin siihen 6-11v- ryhmään.

[/quote]

Tää on jo ihan naurettavaa. Oletteko te ihan tosissanne vai yritättekö vääntää veistä haavassa? Jos minä haen koodeilla tai koodeitta tuota samaa 31.1.2014 lähtöä 1-4 henkilölle (lähtisin yksin tai kaksin tai lasten kanssa, kaikki yhdistelmät kokeiltu), tulokseksi tulee se 243 euroa. Se hinta sekä C2 että C4 hyteille. Eli halvimmille mahdollisille vaihtoehdoille.

ap

Vierailija
97/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on varaa lähteä laivalle, muttei varaa soittaa asiakaspalveluun?

Vierailija
98/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDÖT
Hytin hinta alkaen

Ma 27.1.96 €

Ti 28.1.

Ke 29.1.96 €

To 30.1.

Pe 31.1.243 €

La 1.2.

Su 2.2.112 €

Ma 3.2.

Ti 4.2.174 €

Ke 5.2.

To 6.2.145 €

Pe 7.2.

La 8.2.152 €

Su 9.2.

Heittää varmaan häränpyllyä nämä asetukset, mutta kopioin tämän suoraan tammikuun hinnoista TallinkSiljan sivuilta. Koodit syötettynä.ap

Vierailija
99/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:05"]

Ap:llä on varaa lähteä laivalle, muttei varaa soittaa asiakaspalveluun?

[/quote]

HÖH. On varaa soittaa asiakaspalveluun. On varaa myös heittää sisäfilettä roskikseen. Kyse on siitä, onko siinä mitään järkeä! 

Kohta katkeaa verisuoni.

ap

Vierailija
100/131 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyn normaali hinta on tuo 243, mutta lopullinen hinta alennuskoodin kanssa on 36 euroa. Lopullinen hinta näkyy omassa laatikossaan sivun oikeassa reunassa laatikon "osta matka" yläpuolella.