S******n TallinkSilja. Kiva "joululahja".
Olin jollain messuilla joskus viime vuonna, en enää edes muista missä. Siellä joku nuori nainen painosti ja painosti liittymään ClubOne-kanta-asiakkaaksi. Maksaa vain 10 euroa ja mikä parasta, saa ilmaisen joululahjaristeilyn. Epäilin ja kysyin onko se sitten voimassa vain ma-to lähdöillä ja onko se oikeasti ilmainen. Juujuu, kaikki kanta-asiakkaat saavat sen ja on voimassa tosi pitkään, varmasti löytyy joku sopiva lähtö.
NO LIITYIN.
Ja kiva, nyt se lahjakortti tuli. Ei mitään ilmaista risteilyä, vaan joku etuhinta. Ja juu, halvimmillaan pääsee niillä ma-to lähdöillä 93 euroa. TOOSI ILMAINEN!! Ja kun tällainen normaali työssäkäyvä haluaisi sen käyttää, niin kappas, kun pe-lähdöillä ei löydykään sitten mitään lähtöä alle 250 euron. Saahan niitä tarjousristeilyjäkin jo halvemmalla.
Ei muuten mitään, mutta kerroin jo lapsille, että päästään Tukholmaan tässä joskus. Nyt ei sitten mennä, ei mulla ole varaa mihinkään 250 euron risteilyyn. Siihen päälle ruoat. Blaah.
Sinne meni sekin 10 euroa kankkulan kaivoon.
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:10"]
Risteilyn normaali hinta on tuo 243, mutta lopullinen hinta alennuskoodin kanssa on 36 euroa. Lopullinen hinta näkyy omassa laatikossaan sivun oikeassa reunassa laatikon "osta matka" yläpuolella.
[/quote]
Kyllä, lopullinen hinta näkyy omassa laatikossaan ja siinä lukee se sama 243 euroa. Menin jopa ihan loppuun asti ja viimeiseen vaiheeseen asti näkyi tuo 243 euroa.
ap
Hieno pitkä keskustelu aiheesta ainakin on saatu aikaan :)
Samat sanat... katsoin joululahja risteilyä hiihtoloma ajalle... n 330 e ruokineen tosin.
Nää Tallinkin lahjakortit on ihan perseestä, kuten ne pisteetkin.
Jos voi arkena lähteä syyskuussa niin pääset halvalla, muulloin sinut rahastetaan lahjakorteistja ja pisteistä huolimatta.
Ja näitä pistematkoja ei ole kuin joskus kun laulun aikaan ja eikä paluumatkalle lainkaan...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:27"]
Samat sanat... katsoin joululahja risteilyä hiihtoloma ajalle... n 330 e ruokineen tosin.
Nää Tallinkin lahjakortit on ihan perseestä, kuten ne pisteetkin.
Jos voi arkena lähteä syyskuussa niin pääset halvalla, muulloin sinut rahastetaan lahjakorteistja ja pisteistä huolimatta.
Ja näitä pistematkoja ei ole kuin joskus kun laulun aikaan ja eikä paluumatkalle lainkaan...
[/quote]
Siinä kortissa lukee että EI VOIMASSA hiihtoloman aikaan! Oliko vielä niin että jo ed. keskiviikosta (12.2) viikon 8 lauantaihin (22.2) välisen ajan...
Saankohan mäkin ilmasen risteilyn, kun liityin jäseneksi viime kuussa? :>
Noi uuden jäsenen lahjaristeilyt onkin ihan oma lukunsa. Liityin viikkarin jäseneksi ja sähköpostiin tupsahtikin reilun viikon päästä lahjakortti. Eipä siinä tosin mulle mitään ollut, kun Helsingistä ei tule lähdettyä risteilylle ja Turusta lähtevät on aina vaan sillä surkealla Amorellalla. Toisaalta ymmärrän kyllä, ettei Gracelle voi mitään alennuslipukkeita antaa, kun se vetää muutenkin porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:26"]
Me maksetaan vain ruuista ja ostoksista Siljalla. A-luokan hytti on ilmainen. Club One Gold-kortilla paremmat edut. Lisäksi noita ilmaisia hyttejä tarjotaan jatkuvasti Tallink Siljalta. Yleensä palkkioksi jostain palautteeseen osallistumisesta, arvonnoista tmv.
[/quote]
Miten kukaan voi jaksaa lillua laivoilla niin paljoa että saisi One Gold kortin? ainoa syy minkä voi kuvitella on säännölliset työmatkat Tallinnaan?
[/quote]
Lähisukua Tukholmassa. Puolin jos toisin vieraillaan toistemme luona joko risteillen tai lentäen. Tallinnassa en tykkää käydä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:35"]
Siljasta tuli "paskalaivoja" kun Tallink osti ne. Neuvostoaikainen palvelu yms siirtyi tuonne :(
Minua ketuttaa että koska Siljalla ei vittsi enää käydä niin mun pisteet menee tavallaan hukkaan...
[/quote]
Silja-brändin alla (HKI-Tukholma, TKU-Tukholma laivoilla) on ihan suomalaiset ja ruotsalaiset työntekijät kuten oli ennen Silja Linen myyntiä Tallinkille. Palvelu näillä laivoilla ihan samaa tasoa kuin vaikka Vikingillä.
Päivä Tukholmassa -risteily Helsingistä
perjantai 17.1.2014 klo 17:00
M/S Silja Symphony
2 Aikuista, 2 Lasta
1 x C-hytti
Yhteensä 36 €
Sä et kyllä nyt AP osaa käyttää sitä sivustoa, pyydä joltain kaverilta apua, joka jumalan pe risteily mitä jaksoin katsoa maksaa C-hytissä tuon 36€. Ja mulla on Bronze kortti eikä yhtään pistettä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 18:33"]
Siljasta tuli "paskalaivoja" kun Tallink osti ne. Neuvostoaikainen palvelu yms siirtyi tuonne :(
Minua ketuttaa että koska Siljalla ei vittsi enää käydä niin mun pisteet menee tavallaan hukkaan...
[/quote]
Silja-brändin alla (HKI-Tukholma, TKU-Tukholma laivoilla) on ihan suomalaiset ja ruotsalaiset työntekijät kuten oli ennen Silja Linen myyntiä Tallinkille. Palvelu näillä laivoilla ihan samaa tasoa kuin vaikka Vikingillä.
[/quote]
Ei muuten ole... Tku-Sto ja Hel-Sto lautoilla on suomalaisia ehkä enempi, mutta Tallinnan paateilla on virolaisia suurin osa.... ja se palvelu on kyllä jostain ihan pee..stä :( Jokusen palautteen olen kyllä antanut sekä ihan paikan pällä että sähköisesti. Palutteeseen vastaamminen oli kyllä aika nihkeää laivalla. en ollut edes kännissä (kun olen abso) ja osaan kyllä käyttäytyä paremmin kuin tarjoilijat tuolla paatissa...
Tallinnan paatilla infossa oli sellainen täti joka meni ihan ymmärtämättömaksi...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 18:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei muuten ole... Tku-Sto ja Hel-Sto lautoilla on suomalaisia ehkä enempi, mutta Tallinnan paateilla on virolaisia suurin osa.... ja se palvelu on kyllä jostain ihan pee..stä :( Jokusen palautteen olen kyllä antanut sekä ihan paikan pällä että sähköisesti. Palutteeseen vastaamminen oli kyllä aika nihkeää laivalla. en ollut edes kännissä (kun olen abso) ja osaan kyllä käyttäytyä paremmin kuin tarjoilijat tuolla paatissa...
Tallinnan paatilla infossa oli sellainen täti joka meni ihan ymmärtämättömaksi...
[/quote]
Nimenomaan kirjoitin, että Silja Line brändin alla eli laivoilla, jotka menee Helsingistä ja Turusta Tukholmaan on suomalaisia ja ruotsalaisia työntekijöitä. Helsinki - Tallinna laivoilla (Tallink brändi) sitten virolaiset työntekijät.
Samaa putiikkia nuo kaikki paatit on... ei se nimi sitä muuta miksikään... Ja onhan noilla muillakin laivoilla virolaisia töissä......
Joka tapauksessa palvelu ja LAATU on heikentynyt siitä kun oli vielä Silja omana yrityksenään...
NYT TOIMII! MÄ NÄEN ERI HINNAT! MÄ NÄEN ALENNUSHINTOJA!!!! ME EHKÄ PÄÄSTÄÄN TUKHOLMAAN! ELÄMÄ VOITTAA!
Kannatti huutaa ja purnata kaksi päivää, nyt toimii.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:26"]
Me maksetaan vain ruuista ja ostoksista Siljalla. A-luokan hytti on ilmainen. Club One Gold-kortilla paremmat edut. Lisäksi noita ilmaisia hyttejä tarjotaan jatkuvasti Tallink Siljalta. Yleensä palkkioksi jostain palautteeseen osallistumisesta, avonnoista tmv.
[/quote]
Miten kukaan voi jaksaa lillua laivoilla niin paljoa että saisi One Gold kortin? ainoa syy minkä voi kuvitella on säännölliset työmatkat Tallinnaan?
[/quote]
Meidän puoli sukua asuu Tukholman pohjoispuolella, ja kun otetaan auto mukaan niin hankala se on lennellä auton kanssa tuolla ilmoissa, eli laiva ainoa vaihtoehto, ellei halua välttämättä ajaa pohjoisen kautta Ruotsin puolelle! :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:11"]
NYT TOIMII! MÄ NÄEN ERI HINNAT! MÄ NÄEN ALENNUSHINTOJA!!!! ME EHKÄ PÄÄSTÄÄN TUKHOLMAAN! ELÄMÄ VOITTAA!
ap
[/quote]
Samalla tulit haukkuneeksi TURHAAN Siljalinea tyhmällä aloituksellasi. Kysy oli ainoastaan siitä, että sinä et osaa käyttää tietokonetta. Kyllä minua v...taisi, jos olisin ko. yrityksessä töissä ja lukisin tuollaisia aloituksia.
Terkuin Gold-asiakas - viestinnän ammattilanen
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:36"]
ap
[/quote]
Samalla tulit haukkuneeksi TURHAAN Siljalinea tyhmällä aloituksellasi. Kysy oli ainoastaan siitä, että sinä et osaa käyttää tietokonetta. Kyllä minua v...taisi, jos olisin ko. yrityksessä töissä ja lukisin tuollaisia aloituksia.
[/quote]
Viestinnän ammattilanen. Oikeinkirjoitus hallussa. LOL
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:36"]
ap
[/quote]
[/quote]
Viestinnän ammattilanen. Oikeinkirjoitus hallussa. LOL
[/quote]
Tämä on av - ei työpaikkani...
Ap, se helvetin Silja Linen asiakaspalveluun soittaminen olisi maksanut sinulle 1,74 euroa. Oikeasti et raaskinut soittaa koska halusit säästää alle kaksi euroa ja ennemmin sählätä ja kiukutella asian kanssa kaksi päivää? ALLE KAHDEN EURON TAKIA?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:52"]
Ap, se helvetin Silja Linen asiakaspalveluun soittaminen olisi maksanut sinulle 1,74 euroa. Oikeasti et raaskinut soittaa koska halusit säästää alle kaksi euroa ja ennemmin sählätä ja kiukutella asian kanssa kaksi päivää? ALLE KAHDEN EURON TAKIA?
[/quote]
Ja mustamaalata yrityksen mainetta - oman tyhmyyden tai kahden euron takia. Aiheesta voi kiukutella, esim. jos saa huonoa palvelua.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:05"]
Ap:llä on varaa lähteä laivalle, muttei varaa soittaa asiakaspalveluun?
[/quote]
HÖH. On varaa soittaa asiakaspalveluun. On varaa myös heittää sisäfilettä roskikseen. Kyse on siitä, onko siinä mitään järkeä!
Kohta katkeaa verisuoni.
ap
[/quote]
Järkevämpää siis ihmetellä asiaa av-mammojen kanssa palstalla? Koska täällähän tiedetään ja osataan kaikki.