S******n TallinkSilja. Kiva "joululahja".
Olin jollain messuilla joskus viime vuonna, en enää edes muista missä. Siellä joku nuori nainen painosti ja painosti liittymään ClubOne-kanta-asiakkaaksi. Maksaa vain 10 euroa ja mikä parasta, saa ilmaisen joululahjaristeilyn. Epäilin ja kysyin onko se sitten voimassa vain ma-to lähdöillä ja onko se oikeasti ilmainen. Juujuu, kaikki kanta-asiakkaat saavat sen ja on voimassa tosi pitkään, varmasti löytyy joku sopiva lähtö.
NO LIITYIN.
Ja kiva, nyt se lahjakortti tuli. Ei mitään ilmaista risteilyä, vaan joku etuhinta. Ja juu, halvimmillaan pääsee niillä ma-to lähdöillä 93 euroa. TOOSI ILMAINEN!! Ja kun tällainen normaali työssäkäyvä haluaisi sen käyttää, niin kappas, kun pe-lähdöillä ei löydykään sitten mitään lähtöä alle 250 euron. Saahan niitä tarjousristeilyjäkin jo halvemmalla.
Ei muuten mitään, mutta kerroin jo lapsille, että päästään Tukholmaan tässä joskus. Nyt ei sitten mennä, ei mulla ole varaa mihinkään 250 euron risteilyyn. Siihen päälle ruoat. Blaah.
Sinne meni sekin 10 euroa kankkulan kaivoon.
Kommentit (131)
Ps, firmojen etu/club/bonuskortit ovat maksuttomia, joten mistä olet maksanut?
Huutonetistä voi ostaa lahjakortteja siljalineen. Niitä käyttäen tulee halvin mahdollinen matka
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:20"]
Provo, kunnei saatu ilmaista A-luokan sviittiä ilmaisine aamiaisineen vaan jouduttiin tyytymään ihan tavis hyttiin ma-to lähdöillä!
Ei kai laivayhtiö ilmaiseksi to-su lähdöille jaa paikkoja kun saa laivan täyteen maksaviakin asiakkaita?
Ja jos noin kovin näästää, ota yhteyttä Siljan Club One palveluun ja vaadi korvaksia ( sitä ilmaista A-luokan risteilyä) tai club sopimuksen purkua!
[/quote]
No kun silloin liittyessä NIMENOMAAN kysyin, että teenkö minä sillä jäsenyydellä mitään, kun en voi arkena lähteä ikinä, koskaan. Ja onko se risteily varmasti meille ilmainen. Kumpikaan näistä lupauksista ei nyt toteutunut. Enpä sen tyttelin nimeä enää muista, olisin voinut jotain korvausta pyytääkin. Itsepä olin hölmö, kun uskoin.
Ei todellakaan tarvita mitään A-luokan hyttiä, meille kelpaa se halvin autokannen altakin. Mutten todellakaan ala maksaa siitä mitään 250 euron "kanta-asiakashintaa".
ap
Me maksetaan vain ruuista ja ostoksista Siljalla. A-luokan hytti on ilmainen. Club One Gold-kortilla paremmat edut. Lisäksi noita ilmaisia hyttejä tarjotaan jatkuvasti Tallink Siljalta. Yleensä palkkioksi jostain palautteeseen osallistumisesta, avonnoista tmv.
ET VOI OLLA TOSISSASI AP!!
Mä kävin juuri Tallinksiljan sivuilla huvin vuoksi etsimässä hyttejä Hel-Tuk-Hel matkalle vieläpä perjantai lähdöllä (joka kallis päivä lähteä!) ja ilman mitään kantis numeroita tai alennuksia oli alin hinta yhdelle koko hytille (4 aikuista!) 89 euroa!!!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:23"]
Ps, firmojen etu/club/bonuskortit ovat maksuttomia, joten mistä olet maksanut?
[/quote]
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/liity-jaseneksi
Hinta on nyt 2 euroa enemmän, eli 12 euroa liittymismaksu.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:28"]
ET VOI OLLA TOSISSASI AP!!
Mä kävin juuri Tallinksiljan sivuilla huvin vuoksi etsimässä hyttejä Hel-Tuk-Hel matkalle vieläpä perjantai lähdöllä (joka kallis päivä lähteä!) ja ilman mitään kantis numeroita tai alennuksia oli alin hinta yhdelle koko hytille (4 aikuista!) 89 euroa!!!
[/quote]
Mikä mun koodissa sitten on vikana? Mitä teen väärin? Mitä lähtöä katsoit? Kerro minullekin!
Mua niin otti tänään päähän, kun onnesta soikeana avasin sen lahjakortin ja riensin koneelle varaamaan risteilyä ja sitten mätkähti noita ylihintaisia hyttejä näytölle.
Milloin on 89 euron perjantailähtö?
ap
AP!! Sä et ilmeisesti ole osannut käyttää varaussivuja jos olet tuollaisen hinnan saanut! Tein oman haun huvikseni Juuri ja valitsin lähdön perjantaille joka on kallis päivä.
Hel-Tuk-Hel 89 euroa 4 hengeltä halvimmassa kategoriassa!!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:25"]
Provo, kunnei saatu ilmaista A-luokan sviittiä ilmaisine aamiaisineen vaan jouduttiin tyytymään ihan tavis hyttiin ma-to lähdöillä!
Ei kai laivayhtiö ilmaiseksi to-su lähdöille jaa paikkoja kun saa laivan täyteen maksaviakin asiakkaita?
Ja jos noin kovin näästää, ota yhteyttä Siljan Club One palveluun ja vaadi korvaksia ( sitä ilmaista A-luokan risteilyä) tai club sopimuksen purkua!
[/quote]
No kun silloin liittyessä NIMENOMAAN kysyin, että teenkö minä sillä jäsenyydellä mitään, kun en voi arkena lähteä ikinä, koskaan. Ja onko se risteily varmasti meille ilmainen. Kumpikaan näistä lupauksista ei nyt toteutunut. Enpä sen tyttelin nimeä enää muista, olisin voinut jotain korvausta pyytääkin. Itsepä olin hölmö, kun uskoin.
Ei todellakaan tarvita mitään A-luokan hyttiä, meille kelpaa se halvin autokannen altakin. Mutten todellakaan ala maksaa siitä mitään 250 euron "kanta-asiakashintaa".
ap
[/quote]
Se tytteli on luulatavsti ollut vain promoottori. Eli ota yhteyttä siljan Club One palveluun ja kerro tästä tapauksesta, saat luultavasti sen 10€ takaisin ja asiakassuhteesi puretaan. Hyvällä tuurilla sinulle hyvitetään haluamasi risteily tai ainakin osa siitä, sillä kilpailu laivayhtiöiden välillä on suuri eivätkä ne halua menettää asiakkaita kilpailijalle.
Pakko vielä lisätä, ei kai ihmisillä ole oikeasti käsitys että laivoille jaetaan ilmaisia risteilyitä suurimpaan sesonkiin ( esim joululomat) ilmaismatkoja jaetaan niihin ajankohtiin kun laivalle ei ole tungosta, saadaan edes asiakkaat laivaan, jolloin he kuluttavat siellä vaikka hytti annetaankin ilmaiseksi. Loogista yritystoimintaa eikö?
Ainakin 89eken lähtöjä C-hytissä ensi viikon perjantaille.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:25"]
[/quote]
ap
[/quote]
Se tytteli on luulatavsti ollut vain promoottori. Eli ota yhteyttä siljan Club One palveluun ja kerro tästä tapauksesta, saat luultavasti sen 10€ takaisin ja asiakassuhteesi puretaan. Hyvällä tuurilla sinulle hyvitetään haluamasi risteily tai ainakin osa siitä, sillä kilpailu laivayhtiöiden välillä on suuri eivätkä ne halua menettää asiakkaita kilpailijalle.
Pakko vielä lisätä, ei kai ihmisillä ole oikeasti käsitys että laivoille jaetaan ilmaisia risteilyitä suurimpaan sesonkiin ( esim joululomat) ilmaismatkoja jaetaan niihin ajankohtiin kun laivalle ei ole tungosta, saadaan edes asiakkaat laivaan, jolloin he kuluttavat siellä vaikka hytti annetaankin ilmaiseksi. Loogista yritystoimintaa eikö?
[/quote]
Siksipä minä moneen kertaan kysyin, että onko se ilmaisristeily varmasti ilmainen myös perjantailähdöillä ja kun se tyttö niin vakuutteli, niin maksoin sen 10 euroa.
Otanpa huomenna yhteyttä laivayhtiöön ja sanon, että koen tulleeni huijatuksi. En ole saanut mitään hyötyä 10 euron "lahjoituksestani", enkä näköjään tule mitään saamaankaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:35"]
Ainakin 89eken lähtöjä C-hytissä ensi viikon perjantaille.
[/quote]
Häh? Eihän ole. Ma-ke on 89 euroa ja perjantailähtö on sitten jo 286 euroa.
Onko mun sivuissa jotain vikaa? Miten te saatte ihan eri hinnat kuin minä? Olenko jollain mustalla listalla? Olenko vain niin vihainen ja pettynyt, että näen ylimääräisiä euroja?
ap
Miksi ihmiset luulevat, että niitä ilmaisia ja halpoja matkoja saa halutuille päiville kuten perjantai ja lauantai? Eikö jo järjen pitäisi sanoa, ettei se ole mahdollista mitenkään?
Sitten on erikseen esim Gold-tason alennukset ja edut, mutta se edellyttääkin sitten aika ahkeraa matkustusta ja reipasta rahankäyttöä laivalla.
Mikään ei tässä maailmassa ole ilmaista!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:42"]
Miksi ihmiset luulevat, että niitä ilmaisia ja halpoja matkoja saa halutuille päiville kuten perjantai ja lauantai? Eikö jo järjen pitäisi sanoa, ettei se ole mahdollista mitenkään?
Sitten on erikseen esim Gold-tason alennukset ja edut, mutta se edellyttääkin sitten aika ahkeraa matkustusta ja reipasta rahankäyttöä laivalla.
[/quote]
En ole tyhmä, kai minä nyt tiedän, ettei perjantai- ja yleisille lomapäivälähdöille anneta noin vain mitään ilmaisristeilyjä. MUTTA KUN minulle nimenomaan sanottiin, että minulle IHAN VARMASTI lähetetään ilmaisristeilyyn oikeuttava lahjakortti ennen joulua, joka on IHAN VARMASTI voimassa myös perjantailähdöillä ja että se risteily on IHAN VARMASTI ilmainen.
Minua on huijattu.
ap
Niin että missäs niitä alle 250 euron perjantailähtöjä on? Huhuu, menittekö nukkumaan?
ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:42"]
[/quote]
Kyllä saa. Olen ollut useita kertoja ilmaisella tai halvalla matkalla perjantailähdöllä. Kyttää vaan tarjouksia. Hurjimpana vuonna olin kuusi kertaa ilmaisristeilyllä...
Jep, selväksi tuli.
SINUA on nyt huiputettu. Muut voivat varata edullisia matkoja paitsi sinä?
Jospa hengität syvään, käynnistät vaikka koko netti selaimen uudelleen ja menet sinne siljan sivuille koittamaan uudelleen. Ja jos nyt et saa matkaa varattu niin soita sinne. IHAN VARMASTI!
Minullakin näkyy samat hinnat kuin ap:lla.
Siis ymmärsinkö oikein, että teidän pitää vielä maksaa hytin hinta? Eikö tuo ole ihan yleinen käytäntö, että ilmainen "risteily" tarkoittaa vain sitä, että sä pääset laivalle ilmaiseksi. Jos haluat vielä oman huoneen, niin se toki maksaa lisää.
Toihan on tosi hyödyllinen etu mm. sellaisille, joille se laivamatka on nimenomaan kulkuväline maiden välillä, eikä sillä luksuksella ole niin väliä.
En mä näe että sua olisi mitenkään huijattu.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:19"]
Me mennään ensi viikon pe-su hintaan 50 euroa.
[/quote]
No kivat teille. Minä olen alhainen Bronze-tasolainen, eikä lahjakortti ole edes silloin vielä voimassa. On vasta 8.12. lähtien ja jonnekin helmikuun alkuun. Sillä välillä meille olisi käynyt aivan mikä tahansa perjantailähtö, ihan milloin vaan. Tai arkipäivinä joululoman aikana. En voi ottaa töistä vapaata jonkun Tukholman risteilyn takia ja lapsilla on koulua.
ap