Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaako kukaan katsovansa mun lisäksi Tosielämän L-koodia?

Vierailija
20.11.2013 |

Mun tietääkseni kukaan mun tuttu ei katso sitä. Pudistelee vaan päätään vaivaantuneena, kun kysyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Itseasiassa olen menossa nyt viikonloppuna Lontooseen tapaamaan ensimmäisellä tuotantokaudella vieraillutta pariskuntaa (Stamie & Tracy). Olen "tavannut" heidät jo kahdesti aiemminkin.

Eilen en kyllä katsonut, tällä kaudella mukana tuntuu olevan aivan kummallista "turha julkkis" - porukkaa. Katsoin sen sijaan yhtä saippuasarjaa youtubesta jossa on myöskin naispari.

t. Julkea lepakko

Vierailija
2/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minäkään, kuvitteleeko ap, että ihmiset ei kehtaisi tunnustaa katsovansa ohjelmia, joissa on lesboja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:33"]Katson! Itseasiassa olen menossa nyt viikonloppuna Lontooseen tapaamaan ensimmäisellä tuotantokaudella vieraillutta pariskuntaa (Stamie & Tracy). Olen "tavannut" heidät jo kahdesti aiemminkin.

Eilen en kyllä katsonut, tällä kaudella mukana tuntuu olevan aivan kummallista "turha julkkis" - porukkaa. Katsoin sen sijaan yhtä saippuasarjaa youtubesta jossa on myöskin naispari.

t. Julkea lepakko

[/quote]

Mä muistan sen pariskunnan. Minkä niminen se saippuasarja on?

Vierailija
4/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, katson melkein joka viikko. Mielestäni mielenkiintoisempi kuin moni muu tosi-tv. Pidän Kaliforniasta ja käyn siellä säännöllisesti. Alakulttuuritkin kiinnostavat.

Vierailija
5/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:35"]En katso minäkään, kuvitteleeko ap, että ihmiset ei kehtaisi tunnustaa katsovansa ohjelmia, joissa on lesboja?

[/quote]

No ei todennäköisesti, kukaan mun tutuista ei katso, ainakaan myönnä, L-koodiakaan.

Vierailija
6/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los hombres de Paco. Aivan ihana :)

Vierailija
7/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Juuri viime viikolla katsoin sarjan alusta loppuun. Ja toivon, että vielä tulee yksi kausi!

Vierailija
8/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso sinua. Miksi luulet, että katsoisin? En tiedä missä sinua yleensä voisi katsoa? En katso tuota toistakaan juttua, jonka mainitsit. Miten se liittyy sinuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi