Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
461/610 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jalkapohjaa alkaa kutittaa julkisella paikalla, eikä oikein viitsisi ottaa kenkää pois, mutta kutina on helvetillinen.

Vierailija
462/610 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyykkiä pestessä jonkin pestävän vaatteen taskuun on unohtunut paperinenäliina, joka sitten koneessa hajoaa ja riekaleet tarttuvat kaikkiin vaatteisiin.

Tai kun laittaa epähuomiossa koneeseen sukkahousut ja jonkin tarrallisen vaatekappaleen. Sukkahousut takertuvat tarraan ja ovat sitten tietysti käyttökelvottomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/610 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja nolottaa, kun en joskus tiedä, mitä jotkin lyhenteet, uudet slangisanat tai termit tarkoittavat. (En esimerkiksi vieläkään tiedä, mitä av-mamma tarkoittaa...)

Vierailija
464/610 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- se kun nykyisin perustellaan ihmeellisellä koska rakenteella ilman verbiä esim. "ostin tämän paidan koska raidat" AAARGH"

tää on itse asiassa kielen muuttumista ja aiheesta oli jossain englanninkielisessä julkasussa juttu kuinka "because internet" -tyyliset ilmaisut on tullut kieleen.

mutta joo jaan ärsytyksesi :D

Vierailija
465/610 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:48"]

Mun piti just noista ostoskärryistä kirjottaa sitä että ku ne parkkeerataan hyllyyn kiinni ja siinä pällistellään mahollisimman kauan ettei vaan kukaan muu pääse hakemaan haluamaansa tavaraa. Esimerkiks maitohylly, joka on ehkä vilkkaimpia hyllyjä, miks sen eteen pitää jäädä isojen kärryjen kans?! Itsehän huomaavaisena ja muita ajattelevana ihmisenä jätän kärryt sellaiseen kohtaan että joka puolelta pääsee ohi, eli joskus jopa aika keskelle isoa käytävää. ;) Enkä tajua miks pitää johonki tuhannen ahtaaseen väliin mennä isojen kärryjen kans, miks ei voi jättää niitä hetkeks sivummalle että muutki ihmiset pääsee kulkemaan..

[/quote]

nii-iiiiiin, niistä pidetään tiukasti kiinni ja vieressä valvonnassa aivan kuin joku varastaisi toisen maksamattomat ostokset.  

[/quote] Mä vahdin mun kassia.

Vierailija
466/610 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:58"]Ärsyttää:

Naapurin viikottaiset bileet, jopa kolmesti viikossa, ja aina joku aineille aivonsa menttänyt kiljaisee alkuvaiheessa iltaa musan tahtiin "Woo!". Se ärsyttää niin paljon että tekisi mieli karjua takaisin ja hakata väliseinä paskaksi.

[/quote]

Sulla on pakko olla meidän entinen naapuri :D vittu että ärsytti se "woo!". Sitten pilkun jälkeen piti vetää raivarit, paiskoa esineitä tai muijaa turpaan.

Vierailija
467/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti junassa tai bussissa ruokailevat ihmiset. Ei se mitään jos karkkia tunkee suuhunsa ja sitä pureskelee, mutta että ihan sapuskaa. Yksi aamu nuori nainen söi paikallisjunassa jugurttia. Ärsytti ihan saatanasti   se viimeisten tippojen kaapiminen ja se ääni mikä syntyi. Toisen kerran joku söi tonnikalasalaattia minua vastapäätä. Sipulit ja salaattikastikkeet tuoksui oikein mukavasti.

Vihaan myös sellaisia ovista"luikahtajia". Eli mennään jonossa jonkun perässä oviaukosta, ja livahdetaan oveen koskematta niin että ovi lävähtää seuraavan perässätulijan naamalle.

Ruuhkabussissa sellaisia leveesti istuvia (usein miehiä) jotka istuu haarat levällään ja jalat oikosenaan, niin että ei viitsi viereen änkeytyä.

Närästys, ripuli- ja peräaukon kutina -mainokset. Radiomainosten teennäiset mukahauskat dialogit : "aah, ääh... etkö sä nyt millään pääse sisään"... niin siis opiskelemaan (ilman meidän preppauskursseja). Joku tuontyylinen sai tuossa taannoin ihan raivon valtaan.

Vierailija
468/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurtti ja sen haju. Tänään joku veti kirjastolla sitä naamaansa ihan pokkana ja haju oli ällöttävä. 

Vierailija
469/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskukalenterit, ja varsinkin ihmiset, jotka kaivaa sen neontusseilla koristellun päivyrinsä esiin vähän väliä. Huomisen päivän lounastreffitkin pitää kirjoittaa ylös, kun ei muuten muista, kun on niin kiireinen!

Vierailija
470/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ketä sanan väärinkäyttö

- Yhdys sanojen väärin kirjoitus

- Purkan/karamellin mässytys

- Sähköpostiviestiä kirjoittaessa samalla lukee ääneen kirjoittamaansa niin kuin se kone ymmärtäis (työkaveri tekee)

- Viheltely

- Takapuskurissa roikkuvat perskärpäset vaikka olisi tilaa vaikka kuinka niin pakko tulla roikkumaan mutta ohikaan ei mennä

- Sumuvaloterroristit

- Omia jälkiään ei viitsitä siistiä, niin kotona, töissä kuin luonnossakaan

Onhan näitä

Vierailija
471/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle jo hetkeä ennen kohtaamista. Autoilijat, jotka lähtee liikennevaloista kuin täit tervassa ja vain pari autoo kerkiää kun tulee jo punaiset.

Vierailija
472/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:08"]

Taskukalenterit, ja varsinkin ihmiset, jotka kaivaa sen neontusseilla koristellun päivyrinsä esiin vähän väliä. Huomisen päivän lounastreffitkin pitää kirjoittaa ylös, kun ei muuten muista, kun on niin kiireinen!

[/quote]Minä ainakin saisin sinut sitten raivon partaalle, sillä en voisi kuvitellakaan eläväni ilman kalenteriani :) Ja värikoodattu on kaikki, että on esimerkiksi esseiden tms. kurssitehtävien deadlinet tulee huomattua ensimmäisenä, samoin työvuorot. Sitten on omat värit esimerkiksi ryhmäliikuntatunneille ja erilaisille sosiaalisille tapahtumille - ja kyllä, laitan ylös myös, jos olen sopinut lounastavani seuraavana päivänä ystäväni kanssa jossain, koska en muuten varmasti muistaisi. Kalenteria kun tulee vilkuiltua usein, niin pysyy mielessä :)

Vierailija
473/610 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun äijä ei osaa laittaa roskia roskikseen niin että taittelee mitään. Saman tien se roskis onkin täynnä! Ja sit jos kynteen tulee joku lovi mikä jää kaikenmaailman kankaisiin ja villapaitoihin kiinni.

Vierailija
474/610 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kun kastelin kukkia raivosin suihkepullolle josta ei tullut mitään vaikka olin sen täyttänyt. Rynkytin sitä liipasinta iät ajat ja meinasin heittää seinään. Monet tommoset mitättömät jutut saa sapen kiehumaan.

Vierailija
475/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmuset, jotka on myöhässä! Ja jos sen myöhästymisen ois voinu (useimiten oiskin voinu) estää niin prkl! Esim sääennuste manaa aamuksi armottoman huonoa ajokeliä = läheppä kuule vähän aikasemmi liikkeelle niin et myöhästy. Dadaa! Vaan kun ei, ehei. Lähetään sillälailla, että edes kuivilla kesäkeleillä ei ehdittäisi.

Maailman ärsyttävin juttu, kun yksi meidän päiväkodin hoitotädeistä tuntuu olevan aina myöhässä aamuvuorosta. Viime viikolla ihan kunnolla myöhästyi. Sen ansiosta siis noin viisi vanhempaa myöhästyi töistä.

Vierailija
476/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että mua ärsyttää suunnattomasti kun pumppusaippua pullosta se loppusaippua ei lopu millään. Aina sitä saippuaa on siellä pullon pohjalla, vaikka kuinka näyttäis että nyt se loppuu. Mä ostelen kauniita saippuapulloja jemmaan kaappiin ja haluaisin vaihtaa uuden pullon vaikka vanhassa on vielä lähes puolet jäljellä; en kuitenkaan raski heittää saippuanloppuja pois vaan käytän viimeiseen pisaraan. Ällöttää katella sitä limaista viimeistä pisaraa loputtomiin.

Vierailija
477/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:01"]

- ihmiset, jotka mittailevat katseellaan

[/quote]

Joo! Voi perkele. Mä en tajua eivätkö nämä tuijottajat ymmärrä, että tuijotettava kyllä huomaa asian vai ovatko vaan niin juntteja että eivät välitä. Aina välillä tulee kaupungilla vastaan näitä jotka ihan tyynen rauhallisesti skannaavat päästä varpaisiin, varpaista päähän ja vielä päästä varpaisiin ja ehkä vielä vähän vilkaisevat perään kun ovat jo menneet ohi. Ja täytynee mainita, että en ole mikään erityisen erottuva ihminen, pukeudun ihan neutraalisti, normaali vartalo jne.

Vierailija
478/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä täällä ei varmasti vielä ole:

Ihmiset, jotka varaavat yleiseltä parkkipaikalta itselleen oman paikan pitämällä siinä oranssia tötsää eli oranssia kartiota. Venäläinen tapa kuulemma tämä yhteisomistuksen yksityistäminen.

Vierailija
479/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lässytys on hirveää, mutta kimittävä lässytys on pahinta:

http://aamulehti.sykesport.fi/lihaskunto/vahvista-keskivartalon-syvia-lihaksia-talla-liikkeella/?utm_source=Aamulehti&utm_medium=widget300x250&utm_campaign=baseline&utm_content=link1

Videon lopussa selviää, että osaahan tuo ihminen puhua normaalistikin, mutta jostain syystä haluaa kimittää.

Vierailija
480/610 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka seuraavat horoskooppeja.