Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
441/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ihmiset jotka on facebookissa ja valittaa ihmisten päivityksistä kun niitä on liika ja liian vähän. Sinulla on se puhelin sitä varten että sillä voi soittaa kuulumisia ! Facebook on elämänsä jakamista, sosialisoitumista ja mainostajia varten sano mitä sanot mutta sitä varten se on! Miksi edes lukee päivityksiä jos ne ei kiinnosta? Siellä on profiilissa kohta josta voi laittaa älä näytä päivityksiä ilman, että poistaa kavereista. Olen tehnyt tämän niille joilla on joka sekuntti uusi päivitys.

Vierailija
442/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:29"]

Tämä ei oikeastaan ole mitätön juttu, ainakaan kaikissa yhteyksissä. Mua ärsyttää suunnattomasti huolimattomuus. Mitätöntä se on esim. av:lla, kun luetaan kommentit niin hätäisesti ettei keskustelussa ole mitään tolkkua. Pakko vaan päästä äkkiä vastaamaan niin ehkä vilkaistaan viestiä ja lähdetään vastaamaan siihen vaikkei oikeasti edes tiedettäisi mistä on kyse. Koko ajan saa olla korjailemassa, että lukisitko ensin tuon viestin ja vastaisit sitten. Toinen huolimattomuuden ilmentymä on se, että lainaillaan viestejä miten sattuu. Lainataan ehkä kokonaan väärää viestiä tai kirjoitetaan oma vastaus lainauksen sisään ym.

Toisissa yhteyksissä huolimattomuus on jo tosi ärsyttävää ja aiheuttaa muille päänvaivaa ja ylimääräistä työtä. En voi sietää häslääjiä, joita pitää koko ajan vahtia ettei tule ihan sekundaa siitä, mitä nyt ollaankin tekemässä. On jokseenkin raskasta olla se kriittinen ääni ja asioiden tolkullisena pitäjä, jos muu porukka on keskittymiskyvyttömiä koheltajia jotka tekevät ensin ja miettivät sitten.

[/quote]Ja sä olet se ryhmän hidastaja. Siis mitään ei saada aikaan kun kaikki pitäisi olla viisi kertaa mietitty ja käännetty ja väännetty. :D Ja sittenkään ei kelpaa. Sun laisten seurassa teke mieli vaan koheltaa kun sulle ei mikään riitä.

[/quote]

Olet kyllä ainakin osittain ihan oikeassa. Olen aika vaativa perfektionismi, ja kun ärsytyksestä puhutaan niin tuokin ärsyttää mua, siis olla liian vaativa. Paras olisi olla sieltä väliltä. Mun mielestä huolimaton koheltaminen ääripäänä ei ole kyllä yhtään parempi piirre kuin vaativuuskaan... Kohtuudella vapautuneisuutta ja kohtuudella kriittisyyttä olisi paras vaihtoehto.

[/quote]

perfektionisti ;) 

oon samaa mieltä sun kas älä ajattele pahalla oli vaan niin koominen kun just puhuit voimakkaalla sanalla täydellisyyden tavoittelusta ja tulikin kirjotushärö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuivaa hiuksia fööönillä aamuisin mun lähellä (lähinnä siis jos ollaan jollain naisvaltaisella porukalla reissussa, ei onneksi kotona tarvitse tästä kärsiä). Se ääni!

Jos aamulla pitää puhua turhia (mies kyselee aamuisin kaikkea epäolennaista...).menee hermot!

tällä hetkellä autocorrect autocorrect autocorrect, en jaksa enää korjata täten paskan virheitä.

Vierailija
444/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän kokoiset rintaliivit. En kestä, mikä ihme siinä on että laihat naiset käyttää on sitä 80A tai 75B vaikkaoikea koko on 60-65E???

tai kunnlihavalla naisella on 5 kuppia liian pieni kuppi?!?!?!?? Aargh, en kestä nähdä

Vierailija
445/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 21:35"]

-se kun sanotaan että "menen lääkäriin". Mistä tää on tullut? Miksei voi sanoa "lääkärille"? Ja omaan korvaan kuulostaa aina pervolta "tulin lääkäriin". :D

[/quote]

Hän, onko tämä jokin murrejuttu, kuten maistuu pahalta/pahalle? Minä ainakin menen lääkäriin. Jos olisin mies, menisin parturiin, en parturille. Ajattelen lääkärin ja parturin tässä enemmän paikkana, josta saa lääkärin tai parturin palveluita, en mene kyseisiin henkilöihin ihmisinä.

Vierailija
446/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää!!!

Koirille EI SAA ANTAA SUKLAATA!!!

Kukaan koiraansa rakastava ei anna suklaata koiraalleen,

sillä koira voi kuolla suklaaseen!

HALLOOOO!!!!!

Vierailija
447/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan oli jo, mutta se jos kauppajonossa takana oleva TYÖNTÄÄ mun ostoksia sillä kapulalla saadakseen omat ostoksensa mahtumaan hihnalle. Vaikka tämä ei nopeuta LAINKAAN hänen pääsyään kassalle.

Vierailija
448/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, että jos menen lääkäriin jonkun kivun takia, peläten, että onko mulla vaikka joku lääkehoitoa vaativa tulehdus tms, niin ne lääkärit ja hoitajat monesti kuvittelee että se kivun tunne on se suurin ongelma. Ongelmahan on pikemminkin se huoli siitä omasta terveydestä ja pelko siitä, että jos kivun syytä ei tutki, tilanne voi mennä pahempaan suuntaan. Se mitä mä sieltä lääkäristä olen tullut hakemaan on tieto siitä, että ei (toivottavasti) ole syytä huoleen.

Vierailija
449/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se, kun kunnon nuhassa nenän pielet (?) kuivuu niistämisen takia

-Se, kun flunssassa on mahdoton hengittää nenän kautta (tekee esim nukkumisen tosi vaikeaksi)

-karsean hajuinen koiran märkäruoka

-ihmiset, jotka ei laita tekstarin loppuun pistettä. "Joo oon tulossa. Nähdään" ARGH :D

-omat mielipiteensä jalustalle nostavat ihmiset

Ja sitten todella suuri ärsytyksen aihe: miehen naispuoleinen "kaveri", joka VIHAA minua koska on itse ihastunut mieheeni (ja reppana ei kehtaa heivata tätä ämmää ö-mappiin)

Ärsytysvapaata maanantain jatkoa!

Vierailija
450/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini-Rodini pre-spring 2014 ja muut samankaltaiset. Eihän me olla saatu vielä edes lunta ja talvea! Antakaa meidän viettää joulu rauhassa! 

Vierailija
451/610 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin tuotteiden eri maut ovat eri hintaisia? En voi ymmärtää, miksi esimerkiksi banaaninmakuinen tuote on kalliimpaa kuin vastaava mustikanmakuinen tuote? Esimerkiksi Skyr, Gainomax ja mitä näitä nyt on. Lähikaupassani hintaero makujen välillä ei ole mikään pari senttiä, vaan voi olla 50cnt. En ymmärrä, ärsyttää.

Ihmisten bussikäyttäytyminen. Jos bussissa on tilaa, miksi pitää mennä jonkun toisen viereen istumaan? Kyllä, olen introvertti tietyissä asioissa ja mieluiten istuisin matkani yksin.  Ahdistun todella helposti jos joudun istumaan jonkun vieressä. Tietysti jos ei ole penkkiparia vapaana, niin sitten. Ärsyttää, kun jotkut oikein änkeävät väkisellä siihen viereen. Tämä tapahtuu yleensä silloin, jos olen pitänyt laukkua viereisellä paikalla. Toki otan laukkuni siitä pois, jos bussi alkaa täyttyä, koska pitäähän nyt ihmisten päästä istumaan. Puhunkin tilanteista, jossa vapaata tilaa on runsaasti. Miksi pitää oikein provosoivasti tulla siihen istumaan? Kerran itselläni oli muutama kassi, yksi lattialla, yksi sylissä ja yksi viereisellä penkillä. Bussi puolillaan. Jonkun oli sit pakko ängetä juuri minun viereeni istumaan (olisi löytynyt paikkoja, joissa ikkunapaikalla olevalla ei ollut ainuttakaan kassia), jonka seurauksena istuin kaikki kassit pinossa sylissäni :D

Vierailija
452/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien taturat...siis en ymmärrä kuinka saan silmälasit aina likaisiksi ja jatkuvasti saa olla pesemässä : (

Pojan haisevat jalkkiskengät ja ne harkkahallista kotiin kantautuvat "muovinaput" joita saa urakalla imuroida.

Teinitytön dramaattimuus.

Vierailija
453/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun otan kuivausrummusta kuivia vaatteita ja käännän ne oikein päin, huomatakseni että ottamani vaate oli jo oikein päin, ei siis nurja puoli päällä.

Vierailija
454/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:37"]

Miksi joidenkin tuotteiden eri maut ovat eri hintaisia? En voi ymmärtää, miksi esimerkiksi banaaninmakuinen tuote on kalliimpaa kuin vastaava mustikanmakuinen tuote? Esimerkiksi Skyr, Gainomax ja mitä näitä nyt on. Lähikaupassani hintaero makujen välillä ei ole mikään pari senttiä, vaan voi olla 50cnt. En ymmärrä, ärsyttää.

Ihmisten bussikäyttäytyminen. Jos bussissa on tilaa, miksi pitää mennä jonkun toisen viereen istumaan? Kyllä, olen introvertti tietyissä asioissa ja mieluiten istuisin matkani yksin.  Ahdistun todella helposti jos joudun istumaan jonkun vieressä. Tietysti jos ei ole penkkiparia vapaana, niin sitten. Ärsyttää, kun jotkut oikein änkeävät väkisellä siihen viereen. Tämä tapahtuu yleensä silloin, jos olen pitänyt laukkua viereisellä paikalla. Toki otan laukkuni siitä pois, jos bussi alkaa täyttyä, koska pitäähän nyt ihmisten päästä istumaan. Puhunkin tilanteista, jossa vapaata tilaa on runsaasti. Miksi pitää oikein provosoivasti tulla siihen istumaan? Kerran itselläni oli muutama kassi, yksi lattialla, yksi sylissä ja yksi viereisellä penkillä. Bussi puolillaan. Jonkun oli sit pakko ängetä juuri minun viereeni istumaan (olisi löytynyt paikkoja, joissa ikkunapaikalla olevalla ei ollut ainuttakaan kassia), jonka seurauksena istuin kaikki kassit pinossa sylissäni :D

[/quote]

Samaistun. Jos bussissa on paljon tilaa ja joku ( keski-ikäine ilkeä  mies muuten aina) ahtautuu viereeni istumaan oikein merkityksellisesti niin nousen itse ja siirryn muualle. Voi sitä punastusta joka näille miehille tulee :D.

Kerran pidin tyhjähkössä bussissa laukkua viereisellä penkillä ja joku puolialkkis ilkeä mies tulee siihen änkeemään istumaan. No sanoin, että toki pääset tähän istumaan jos haluat ja sitten siiryin bussissa kauas istumaan vapaaseen paikkaan. Mies istui loppumatkan hiljaa ja punaisena. Nuo laskevat, että naiset on hissukkoja.

Vierailija
455/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun myöhästyt edellisestä bussista KAKSI minuuttia ja joudut odottamaan seuraavaa puolituntia.

Ei vituta ei.

Vierailija
456/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun vetää kengät jalasta ja sukka venyy siinä samalla. Sitten kun kengät on kokonaan jalasta sukka lötköttää ärsyttävästi ja sitä pitää korjailla.

Vierailija
457/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haen keittiöstä/kylppäristä vettä vesilasiini tai pesen käsiäni tms. niin joku puhuu mulle juuri silloin, kun enhän mä mitään kuule siinä vesihanan suhistessa. Eikö voisi odottaa sen aikaa, että laitan hanan kiinni ja tajuta puhua vasta sitten. Sama töissä ja kotona.

Vierailija
458/610 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
459/610 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun ihmiset sanoo "koska" sanan "milloin" tilalla. Joo tiedän, se on kai ihan hyväksyttävää ja kieliopillisesti oikein, mutta se ärsyttää mua ihan käsittämättömän paljon.

Ja toinen on "Mulla ärsyttää", hitto vie se on MUA!

Vierailija
460/610 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää mun ristiriitaiset tunteet kauniista naisista. Mua ärsyttää kun ne on mua paremman näkösiä ja silti kuitenkin koen ne viehättävinä "siinä mielessä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi