Harvoin matkustavien FB-kuvapostaukset :DD
Kuvia lentokoneen sisältä (konetyyppi tietenkin mainittu), kuvia lentokoneruuasta viinoineen, lähtöportin monitorista ja tietenkin ilmasta, jos ihan siivenkin onnistuu saamaan kuvaan. Huh huh....
Kommentit (23)
Mä matkustelen ihan hirveästi, siis todella. Vähintään kaksi ulkomaanmatkaa kuukaudessa työn puolesta ja sen lisäksi 4-6 vapaa-ajan lomamatkaa. Useimmiten lentokoneella.
Ja mä teen noita postauksia. Se on mun arkea. Joku kuvaa sisustusprojektia tai lastaan, laihtumistaan tai jotain muuta. Mä kuvaan noita asioita.
Entä sitten? Anna "kavereidesi" nauttia ja iloita pienistä asioista, jos harvoin matkustaa siitä tosiaan osaakin nauttia sitten eri lailla..Ja kuvapostauksia ei tarvitse muiden katsella jos ei kiinnosta..on siinäkin "kaveri" :-/
Mun äiti on lentoemäntä ja laittaa juuri tuollaisia asioita Facebookiin jatkuvasti. So?
Juu, ja nämä tyypit ovat sitten yleensä myös niitä, jotka viettävät puolet lomastaan Naamakirjassa päivityksiä ja kuvia lähetellen. En mä kyllä ymmärrä, mitä järkeä siinä on. Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta edes käydä Naamakirjassa lomalla, kuvia paikan päältä laitan kyllä sitten kun olen taas kotona.
Ja lentokoneessa nyt on yhtä vähän kuvattavaa kuin kolmosen ratikassa :)
Nojoo, kukin tavallaan tietty. Harvalle lentomatkustaminen on ihan arkea.
Vähän kyllä huvitti, kun yksi kaveri teki erikseen kansion Tukholman risteilystään. Hänellä oli myös albumi jostain Keuruun hotellista :D
Eikö tuollainen ystävä kannattaisi poistaa kaverilistalta, jos ei kerta kaikkiaan kestä hänen viestejään?
Mä kuvaisin taatusti jo lentokentällä näkkileivänkin, jos pääsisin joskus lomamatkalle. Olen 43, enkä ole ikinä ollut edes turistikohteessa lomalla. Olen tosi onnellinen sinä päivänä, kun ekan matkani voin tehdä! Varmaan laittaisin Fceenkin kuvia siitä ihmeestä.
Toisaalta laitan sinne kuvia kukista, joita itse kasvatan. Pilvistä, lapsista, valoista ja varjoista, huurteesta. Toivon, etten ikinä tosikkoudu niin, että lakkaan ihastumasta pieniinkin iloisiin asioihin.
Jaa, minulla on maitkailualalla toimiva kaveri joka postaa _joka viikko_ jotain matkakuvia. Siis ihan samaa tasoa.
No jopa on. Mitähän sinne naamakirjaan voi laittaa, ettei se jonkun hermoille käy. En nyt viitannut ap:een, hänen ärsytys/huvittuneisuustasonsa ei viestistä ilmennyt. Mutta pieni neuvo niille, jotka jaksaa kaikesta ärsyyntyä:
Piilottakaa ne hemmetin "ärsyttävien" kavereidenne julkaisut! Tai aina parempi, poistakaa ne vaikka kokonaan. Mulla ei ole yhtään kaveria, jonka jutut ei minua kiinnostais. Pari miehen besserwisser-sukulaista kyllä, joita en viitti poistaa, mutta heidätkin on helppo rajata pois läheisistä kavereista!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:30"]
Mä kuvaisin taatusti jo lentokentällä näkkileivänkin, jos pääsisin joskus lomamatkalle. Olen 43, enkä ole ikinä ollut edes turistikohteessa lomalla. Olen tosi onnellinen sinä päivänä, kun ekan matkani voin tehdä! Varmaan laittaisin Fceenkin kuvia siitä ihmeestä.
Toisaalta laitan sinne kuvia kukista, joita itse kasvatan. Pilvistä, lapsista, valoista ja varjoista, huurteesta. Toivon, etten ikinä tosikkoudu niin, että lakkaan ihastumasta pieniinkin iloisiin asioihin.
[/quote]
Saanko kysyä, miksi et ole koskaan ollut lomamatkalla?
Saat toki kysyä. Olen ollut aina niin tiukilla rahallisesti ja sidottu lapsiin, etten ole vielä saanut tilaisuutta. Ensin totaali-yh, sittemmin vakavaa sairautta. Kyllä se päivä vielä koittaa, että olemme lomalla kaksin tai koko poppoolla.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:40"]
Saat toki kysyä. Olen ollut aina niin tiukilla rahallisesti ja sidottu lapsiin, etten ole vielä saanut tilaisuutta. Ensin totaali-yh, sittemmin vakavaa sairautta. Kyllä se päivä vielä koittaa, että olemme lomalla kaksin tai koko poppoolla.
[/quote]
Kyllä sinne ehtii, ei ne lomamaat minnekään katoa :)
Itse olen matkustellut paljon jo nuoresta, mutta omat vanhempani aloittivat matkustelun vasta eläkeiässä. Siihen ei ollut syynä rahanpuute, lähinnä vaan "ei tullut aiemmin lähdettyä". No nyt he ovat sitten senkin edestä reissun päällä :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:19"]
Kuvia lentokoneen sisältä (konetyyppi tietenkin mainittu), kuvia lentokoneruuasta viinoineen, lähtöportin monitorista ja tietenkin ilmasta, jos ihan siivenkin onnistuu saamaan kuvaan. Huh huh....
[/quote]
Samoja postauksia tulee myös paljon matkustavilta, lisäksi sieltä löytyy aina millä kentällä ollaan odottamassa konetta ja sitten laukkuja jne.
Mistä sinä tiedät ovatko vähän vai paljon matkustavia? Mulla on lomakuvakansioita FB:ssä useampi, mutta silti vain murto-osasta matkojani. Tämän vuoden aikana olen ollut jotain 1,5 kuukautta ulkomailla pelkästään huvimatkoilla, mutta ainoastaan yhdestä tai kahdesta reissusta on kuvia. Saatan myös päivittää sijaintini kun olen kentällä, mutta muistaakseni olen tänä vuonna päivittänyt sen kerran. Pelkän Fb:n perusteella on mahdotonta sanoa minkä verran matkustan.
Mukavaa kun jollain menee niin hyvin, että murheet ovat tuota luokkaa kuin aloittajalla.
Minusta kumpikin näistä kuulostaa mielenkiintoiselta. Varsinkin tuo Keuruun hotelli. En ole käynyt Keuruulla koskaan, ja joka puolella maailmaa on kiinnostavaa nähtävää. Tykkään kovasti, että ihmiset laittavat lomakuviaan, paitsi että näkee sitä kautta uusia maisemia, näkee myös sitä, mitä he haluavat meille muille näyttää. Tutuistakin paikoista voi tulla jotain sellaista, mitä ei olisi koskaan itse edes huomannut.
Eikä nämä kuvakansiot ole välttämättä sillä tavalla viestejä kavereille, että tässä nyt yritettäisiin kuvata kaikkea hienoa tai ihmeellistä tai leveillä. Kuvien ottaminen voi vain kertoa kuulumisia tai olla hauskanpitoa. [quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:28"]
Nojoo, kukin tavallaan tietty. Harvalle lentomatkustaminen on ihan arkea.
Vähän kyllä huvitti, kun yksi kaveri teki erikseen kansion Tukholman risteilystään. Hänellä oli myös albumi jostain Keuruun hotellista :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:19"]
[/quote]
Entä mistä sinä, paljon matkustava, laitat facebookiin kuvia? :)
Mitä huoh? Antaa ihmisten nauttia.
(Ilmeisesti sinä olet niin kokenut matkustaja, ettet vaan sorru moiseen. Hyvähyvä sinulle.)