Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harvoin matkustavien FB-kuvapostaukset :DD

Vierailija
20.11.2013 |

Kuvia lentokoneen sisältä (konetyyppi tietenkin mainittu), kuvia lentokoneruuasta viinoineen, lähtöportin monitorista ja tietenkin ilmasta, jos ihan siivenkin onnistuu saamaan kuvaan. Huh huh....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli paljon positiivisempi ketjukuin ap varmaan kuvittelikaan. Aika hauskaa lukea!

Vierailija
22/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:25"]

Juu, ja nämä tyypit ovat sitten yleensä myös niitä, jotka viettävät puolet lomastaan Naamakirjassa päivityksiä ja kuvia lähetellen. En mä kyllä ymmärrä, mitä järkeä siinä on. Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta edes käydä Naamakirjassa lomalla, kuvia paikan päältä laitan kyllä sitten kun olen taas kotona.

Ja lentokoneessa nyt on yhtä vähän kuvattavaa kuin kolmosen ratikassa :)

[/quote]

Mä en käynyt lomareissulla Facebookissa kun oli muuta tekemistä ja huono langaton verkko enkä olis keksinyt sanottavaa,mut kaveri taas päivitti joka päivä Thaimaan kolmen viikon lomalta. Minusta oli IHANA lukea mitä kaikkee kilppareita hän näki ja missä retkeili,on kivaa kun ihmiset jakaa matkakuvia ystäville. Ei mua tutun tuttujen matkakuvat kiinnosta mut en silti ajattele että onpa noloa. Paljon mielenkiintoisempaa on lukea miten lomaileva kaveri viettää aikaa toisella puolen maapalloa kuin mitä naapurissa asuva kaveri söi Amarillossa illalliseksi.:D 

Hirveä statement aina tehdään kuinka MINÄ olen parempi kun en lomalla TODELLAKAAN sorru Facebookiin. Jos se aiheuttaa tollasta tunnetta niin taitaa olla semivakava riippuvuus Facebookiin.

Muutenkin kurjaa että jos joku on innoissaan esim matkastaan siitä ei sais hihkua ympäriinsä! Kyllä saa hihkua ei pidä ampua alas vaikka itse on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkataanko taas ihmisiä, jotka eivät ole matkustaneet mihinkään?! Uusi provoilugenre on potkaistu käyntiin!