Mies kuvitteli, että vain luomusynnyttäjän maha kasvaa raskaana
Eilen oli kyllä sellainen hetki, että jouduin tosissani miettimään millaisen ääliön kanssa sitä on laittamassa geenit yhteen. Puhuin mieheni kanssa raskaudestani ja kerroin vähän mitä tulossa on. Siis ei mitään kauhutarinoita, vaan ihan perusjuttuja. Äijä sitten tösäyttää ihan vakavissaan, että onko mun pakko hippeillä ja olla luomu, kun nykyään on kaikenlaisia vaihtoehtoja. Olin siinä Ikean jonossa sillai, että mitäs ne sitten on? Mies kuvitteli tosissaan, että 9 kuukauden raskaudelle ja mahan kasvulle on kaikenlaisia vaihtoehtoja. Että naiset jotka kulkevat vatska pitkällä tekevät sitä vain "hippeilläkseen".
Jeesus kristus, oikeasti. Eikö näille opeteta edes koulussa mitään?
Kommentit (50)
Kyllä mua jää nyt ikuisiksi ajoiksi vaivaamaan mitkä ne vaihtoehdot voisi olla? Miksi mä olen mennyt jopa kaksoset kasvattamaan mahassani, vai siis onko joku vaihtoehto että ne lapset on mahassa, mutta maha pysyy normaalina?
Voi luoja miten TYHMÄ mies. :O
Olen pahoillani puolestasi.
Voiks tää olla tottakaan? Minkä ikäinen siippa sulla on?
Muakin kiinnostaa, mitä ne "kaikenlaiset vaihtoehdot" sitten miehen mukaan ovat! Ei hitto, kun naurattaa tämä juttu. Toivottavasti mies vitsaili. En käsitä, miten joku ihmisen perusbiologian tunteva voi luulla noin. En uskaltaisi edes harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei tiedä, mitä on tekemässä. Ei tiedä, miten oma kroppa toimii, ja vielä vähemmän, miten naisen kroppa toimii. Yllättävän harva mies muuten tietää, miten nainen tarkalleen edes tulee raskaaksi. Moni luulee, että raskaaksi voi tulla joka päivä...
On sillä muitakin aivoituksia ollut. Kuvitteli vakavissaan, että kaksoset tulee siitä jos harrastaa kahdesti peräkkäin seksiä lyhyen ajan sisällä. Mulle jäi nämä vaihtoehdot vähän epäselviksi. Täytyy kysyä illalla kun jäi kaivelemaan. Mies on 34 ja akateemisesti koulutettu. Välillä tuntuu siltä, että on tyhmä kuin saapas.
Muakin kiinnostaisi kovasti, mitä ne vaihtoehdot käytännössä olisi? Tarkoittiko hän adoptiota vai ajatteliko hän, että kasvatetaan se lapsi pullossa?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:47"]
On sillä muitakin aivoituksia ollut. Kuvitteli vakavissaan, että kaksoset tulee siitä jos harrastaa kahdesti peräkkäin seksiä lyhyen ajan sisällä. Mulle jäi nämä vaihtoehdot vähän epäselviksi. Täytyy kysyä illalla kun jäi kaivelemaan. Mies on 34 ja akateemisesti koulutettu. Välillä tuntuu siltä, että on tyhmä kuin saapas.
[/quote]
Nyt en enää usko, että tää on totta...!!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:47"]
[/quote]
Tässä saimmekin sitten taas elävän esimerkin siitä, että korkea koulutus ei takaa järkeä ja viisautta.
Jos se aatteli että raskauden voi hyvin purkaa esim. rv24 ja lapsi kasvaa sitten muutaman kuukauden kaapissa ettei maha vaan kasva liiaksi. Että nämä keskoset on tämä nykyinen moderni juttu.