Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvitteli, että vain luomusynnyttäjän maha kasvaa raskaana

Vierailija
20.11.2013 |

Eilen oli kyllä sellainen hetki, että jouduin tosissani miettimään millaisen ääliön kanssa sitä on laittamassa geenit yhteen. Puhuin mieheni kanssa raskaudestani ja kerroin vähän mitä tulossa on. Siis ei mitään kauhutarinoita, vaan ihan perusjuttuja. Äijä sitten tösäyttää ihan vakavissaan, että onko mun pakko hippeillä ja olla luomu, kun nykyään on kaikenlaisia vaihtoehtoja. Olin siinä Ikean jonossa sillai, että mitäs ne sitten on? Mies kuvitteli tosissaan, että 9 kuukauden raskaudelle ja mahan kasvulle on kaikenlaisia vaihtoehtoja. Että naiset jotka kulkevat vatska pitkällä tekevät sitä vain "hippeilläkseen".

Jeesus kristus, oikeasti. Eikö näille opeteta edes koulussa mitään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta enää kuulla aloittajasta?

Vierailija
22/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI:t voivat olla tyhmiä kuin saappaat. Eivät osaa kuin laskea ja siten suunnitella kaikenlaisia hilavitkuttumia. Ei voi olla humanisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee.. lisää akateemisia isukkeja. Meillä on kanssa opettaja-isi joka odottaa kanssani esikoistaan, kyllä välillä tulee mietittyä missä pullossa hän on kasvanut, sillä ne aivoitukset on uskomattomia. Tiedän että meillä tulee olemaan suuret riidat aikoinaan, sillä isukki on nyt jo ilmoittanut että olen liian löysä kasvattaja, jos lapsi tekee tuhmaa hän kyllä antaa tukkapöllyä jne. Tämän asian meinaan ottaa puheeksi neuvolassa, sillä opettajan koulutukseen kuuluva osio lapsen varhaiskasvatuksesta ja tukemista ei ilmeisesti ole mennyt lainkaan perille.

Vierailija
24/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippa-inssi ei ole vielä akateemisesti koulutettu, vaikka sekin korkeakoulututkinto on.

Vierailija
25/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan kansantaloustiedettä pääaineeksi.

Vierailija
26/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä (silloin 26) oli vahvasti sitä mieltä,että naiset eivät käy kakalla.Pakko se oli joskus suorittaa tämäkin toiminto,mutta istui aina hipihiljaa sohvalla,kun olin vessassa ja huuteli:Ootko sä oikeasti kakalla siellä?

Meni jo niin pitkälle,että odotinkin aina,että käydään jossain kaupoilla kiertelemässä ja heti ensimmäisenä etsin kauppakeskuksen vessan,jossa sitten kävin kakalla.Monta päivää pakarat tiukasti yhteen puristettuna,niin väkisinkin sitten öisin pieretti ja sain kuulla siitäkin sitten heti aamulla ensimmäisenä.

Monesti oli kyllä seurustellut,ennenkuin tavattiin ja ei voinut edes uskoa,että naiset käyttää menkkojen aikaan öisin isompia siteitä.

Ihmettelin kyllä kovasti,millaisten robottien kanssa se sitten oli seurustellut,jos nämä tulivat yllätyksenä.Ja tämäkin herra ihan korkeasti koulutettu.

Vierailija
27/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 06:21"]

Mulla exä (silloin 26) oli vahvasti sitä mieltä,että naiset eivät käy kakalla.Pakko se oli joskus suorittaa tämäkin toiminto,mutta istui aina hipihiljaa sohvalla,kun olin vessassa ja huuteli:Ootko sä oikeasti kakalla siellä?

Meni jo niin pitkälle,että odotinkin aina,että käydään jossain kaupoilla kiertelemässä ja heti ensimmäisenä etsin kauppakeskuksen vessan,jossa sitten kävin kakalla.Monta päivää pakarat tiukasti yhteen puristettuna,niin väkisinkin sitten öisin pieretti ja sain kuulla siitäkin sitten heti aamulla ensimmäisenä.

Monesti oli kyllä seurustellut,ennenkuin tavattiin ja ei voinut edes uskoa,että naiset käyttää menkkojen aikaan öisin isompia siteitä.

Ihmettelin kyllä kovasti,millaisten robottien kanssa se sitten oli seurustellut,jos nämä tulivat yllätyksenä.Ja tämäkin herra ihan korkeasti koulutettu.

[/quote]

Olisikohan niin, että on seurustellut tälläisten pikaisesti hiljaa kakkaavien naisten kanssa? :D Siis jotkuthan kykenevät tekemään tuon toimituksen minuuteissa, eihän siinä enää tiedä käykö se ykkösellä vai kakkosella.

Ja esimerkiksi minä en ainakaan joudu käyttämään normaalia suurempia siteitä yöllä menkkojen aikana. Ja onhan sitä kaikenlaista kuukuppia tms.

Vierailija
28/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mun mies veti jo aika hyvät, kun raskauden alussa kauhisteli sitä, että lääkäri kehotti syömään fooliHAPPOA. Oli niin kauhuissaan siitä HAPOSTA, että soitti omalle lääkärilleen varmistaakseen, että mun lääkäri tiesi mistä puhui. :D

Mutta ap:n mies vois tosiaan tulla tänne itse kertomaan näkemyksiään! 

Vierailija
29/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:47"]

On sillä muitakin aivoituksia ollut. Kuvitteli vakavissaan, että kaksoset tulee siitä jos harrastaa kahdesti peräkkäin seksiä lyhyen ajan sisällä. Mulle jäi nämä vaihtoehdot vähän epäselviksi. Täytyy kysyä illalla kun jäi kaivelemaan. Mies on 34 ja akateemisesti koulutettu. Välillä tuntuu siltä, että on tyhmä kuin saapas. 

[/quote]

Mies ei tässä asiassa ollut aivan täysin hakoteillä. Onhan tämäKIN mahdollista. Käytännössä on mahdollista, että kaksosilla on eri isät, jos nainen on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. Se munasolun hedelmöittyminenhän ei tapahdu heti yhdynnän jälkeen.

Vierailija
30/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on katsonut näitä elokuvia joissa mies odottaa ja ajatteli säästää naisen vatsan venymiseltä ja tuskilta synnyttämällä itse. Ritarillinen mies, miksi haukutte häntä!?

Vierailija
31/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tarkoittikohan ap:n mies että on naisia jotka käyttävät vaatteita jotka peittävät raskausvatsaa? Tai sitten semmoisia naisia jotka kykkivät piilossa loppuraskauden? En voi uskoa että joku tosissaan luulee että vauva voi kasvaa jossain muualla kuin mahassa? 

Vierailija
32/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:13"]

On sillä muitakin aivoituksia ollut. Kuvitteli vakavissaan, että kaksoset tulee siitä jos harrastaa kahdesti peräkkäin seksiä lyhyen ajan sisällä. Mulle jäi nämä vaihtoehdot vähän epäselviksi. Täytyy kysyä illalla kun jäi kaivelemaan. Mies on 34 ja akateemisesti koulutettu. Välillä tuntuu siltä, että on tyhmä kuin saapas. 

[/quote]

Onkohan miehesi minun entinen poikaystäväni? Tyhmyys ja ikä täsmäävät.

[/quote]

Jatkan vielä, että tämä minun exäni on opiskellut oikeustiedettä. Alkoi oikeasti tuntua siltä, että voisi olla kyse samasta ihmisestä. Ap, tule kertomaan, jos näin on! T: 37

Vierailija
33/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 06:57"]

[/quote]

Mies ei tässä asiassa ollut aivan täysin hakoteillä. Onhan tämäKIN mahdollista. Käytännössä on mahdollista, että kaksosilla on eri isät, jos nainen on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. Se munasolun hedelmöittyminenhän ei tapahdu heti yhdynnän jälkeen.

[/quote]

Joo, mutta ymmärsin että miehen mielestä kaksosraskaus JOHTUU siitä, että nainen on kahden kanssa peräkkäin.

Vierailija
34/50 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä ihmeellinen käsitys on, että akateemisesti koulutetu poikkeaisivat jotenkin olennaisesti ei-akateemisesti koulutetuista? Nykyään korkeakouluopiskelu ei ole mitenkään harvinaista, joten yliopistoista löytyy porukkaa laidasta laitaan. Ei akateeminen koulutus tarkoita sitä, että olisi joku elämästä vieraantunut nero, jolla on joku yhden alan kapea lahjakkuus tai sitä, että olisi jonkun professorisuvun vesa, joka ei ole koskaan joutunut kosketuksiin vaikkapa kotitöiden kanssa, kun kotiapulainen Sylvi on kerännyt aina kakkatahraiset kalsarit lattialta, laittanut ruuan ja tiskannut tiskit.

Vierailija
35/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
36/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kysynyt siltä mitä ne vaihtoehdot sitten ovat? Että luuleeko se että voi vaihtoehtoisesti kasvattaa koko lapsen loppuun asti jossain koeputkessa, niin ettei tarvi vatsanahkaansa venyttää :-o

Vierailija
37/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!

Vierailija
38/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsaili! Väkisin vitsaili! PAKKO sen oli vitsailla!!!? Eikö niin, sano ap, että se vitsaili...? :O

Vierailija
39/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän sitten kertonut mitä ne vaihtoehdot on?

Vierailija
40/50 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ap. Nyt et voi kuin toivoa, ettei mies tee mitään todella typerää ja että lapsi saa sinun älykkyytesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi