Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette 9kk vauvan kanssa?

Vierailija
20.11.2013 |

Niin mitä teette 9kk vauvan kanssa? Käyttekö kerhoissa? Mammakahviloissa?Itse mietin miten saisin päiväni kulumaan lapsen kanssa?Ei ole montaa äitikaveria. Ja jotenkin ei osaa mennä vaan kaksin lapsen kanssa kerhoihin kun ei tunne ketään sieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin Facebookin kautta oman seudun äidit-ryhmän. Sieltä oon bongannut muutaman äidin, jonka kanssa ollaan lähdetty ulkoilemaan. Ehkä joku tällainen löytyisi sullekin? Muuten leikitään lapsen kanssa sisällä, ulkoillaan, käydään ihmisten ilmoilla muuten vaan pyörimässä ja katselemassa, käydään ohjatussa vauvauinnissa yms. Ihan totta, että on hiukan vaikeaa toisinaan keksiä puuhaa kun lapsi tarvitsee jo paljon virikkeitä, mutta ei kuitenkaan vielä osaa sillä tavalla leikkiä suunnitelmallisesti pitkiä aikoja.

Vierailija
2/4 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan enimmäkseen sisällä, mutta pyritään ainakin kerran päivässä käymään ulkona. Pari–kolme kertaa viikossa lähdetään keskustaan ja tavataan siellä lapsen mummia tai kummia.

Sisällä ollessamme lauletaan, luetaan vähän kirjoja, harjoitellaan motorisia taitoja, syödään (mikä vie yllättävän paljon aikaa, kun vauva on hidas syömään) jne. Kerran viikossa käydään vauvamuskarissa, se on tosi kivaa. Mielellään käytäisiin muissakin ohjatuissa harrastuksissa, mutta ne kaikki tuntuu menevän päällekkäin vauvan päiväunien kanssa.

Aika tylsäähän tämä meno välillä on, mutta mä toisaalta tykkään ottaa rennosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kerhoissa muutkaan välttämättä tunne toisiaan. Eikä mammakahvilaan tarvitse lähteä hakemaan mitään uusia sydänystäviä, riittää että löydät toisen juttuseuraa kaipaavan. 9-kuinen lapsikin tykkää jo muiden lasten seurasta. Päivät sujuvat nopeammin, jos saat niihin muutakin tekemistä kuin kotona nuhjaamista.

Vierailija
4/4 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritään kirppiksillä, kauppakeskuksissa, vauvajumpassa ja muskarissa.Yleensä aamupäivästä iltapäivään ollaan liikenteessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi