Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (689)

Vierailija
621/689 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä 6 vuotta vanhemmalle miesystävälleni 90-luvun alussa, jolla oli iso meisseli, eikä mitään hajua naisen tyydyttämisestä, joten se oli muna edellä, kovaa panemista ja lasti pilluuni.

Vierailija
622/689 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista tuollaista millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/689 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 14 ja muka tiesin kaiken. Mies oli 32v. En silloin katunut enkä vuosiin hyväksynyt faktaa että se oli pedari. Itse olin todellakin aloitteellinen mutta miehen olisi pitänyt kyllä tajuta oikeasti sanoa että kotiin kasvamaan siitä. Muistan vielä kun luulin oikeasti että nainen saa sängyssä joka kerta orgasmin, ja pidin todellakin huolen että sain, vaikka se oli eka kerta😅 Miestä tuskin kiinnosti sainkin vai en. Harrastettiin kyllä seksiä senkin jälkeen, ja mies oli enemmän huomioon ottava, ja valitettavasti myös romanttinen joten aloin haaveilemaan turhia. Hirveä sanoa mutta oikeasti kiihotuin setä-tyttö asetelmasta silloin, ja myös edelleen😅 Olen 42v nykyään, ja tosi usein sängyssä kuvittelen olevani vastaavassa tilanteessa, ja edelleen kiihotun vaan itseäni vanhemmista miehistä😅 

Aloitus oli silti ihan liian aikainen, tai ainakin miehen olisi pitänyt tehdä selväksi ettei siitä tule rakkaustarinaa ikinä. 14v on tosi sinisilmäinen. Itsehän varmaan hirttäisin munista sen 32v joka panisi omaa teiniäni, hyi hitto. Tämä on tuonut myös ajatuksiini perspektiiviä.

Juurikin noin korkkasin kerran yhden 14 v äitinsä sängyssä.vedin 3 x sitä sinä iltana ja olin jo armeijan käynyt

Vierailija
624/689 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21 v kun pääsin pukille 19 v naisen kanssa. Molemmille eka kerta. Oltiin apukuskin paikalla lähärissä erään urheilualueen nurkalla. Muistan kun lauettuani tuijotin auton ovipaneelia ja eka ajatus oli että tällaistaki tämä oli. Ei ollut kyllä parasta, mutta siitä se on kehittynyt 

Vierailija
625/689 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erjalle, muistelen häntä vieläkin vaikka aikaa on kulunut liki 50 vuotta

Vierailija
626/689 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuuteni vei Laura, rippileiri-isoseni. Ei kylläkään leirillä, vaan konfirmaation jälkeen hänen kotonaan. Kun hän sai tietää, että olin täysin kokematon, sain nussia paljaalla. Olinhan tosi nopea, mutta hän hoiteli minulle uuden stondiksen ja sitten kestinkin jo kauemmin. Loppukesän aikana Laura opetti minulle paljon seksistä ja nussimisesta. Hän vannotti minua, että muiden tyttöjen kanssa pitää käyttää kondomia tautiriskin takia. Hänellä oli pillerit ja hän nussi vain 'poikien' kanssa. Myös minäkin sain paljaalla niin kauan kuin en ole muiden kanssa. Laura sanoi auttaneensa kolme poikaa mieheksi, vaikka oli vain 17v. No sitä kesti koulujen alkuun asti, kun hän lähti urheilulukioon Helsinkiin. 

Vierailija
627/689 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikuus meni parhaan ystävän sukulaisnaiselle, oli ehkä äidin sisko tai jotain sen kaltaista.

Tavattiin hänet baarissa ja sitten jatkoille hänen kotiin, mies oli työmatkalla joten kämppä tyhjänä.

Olin 19v ja ihan liisa-ihmemaassa siellä, tiesin kyllä mistä nyt tuulee, nainen oli puutteessa ja sillee.

No, parit drinkit huiviin ja hommiin. Nainen oli todella märkänä, mitä itsekseni muistan miettineeni. Suihinoton sain, joka teki todella hyvää, olisin voinut laueta jo siihen. Itse akti, oli varmaan ihan kauheeta rävellystä, siitä ei juuri hyvää mielikuvaa jäänyt. Laukesin melko nopeasti.

Huilailtiin hetki ja sitten uuteen yritykseen, hän halusi että panen takaa ja samalla hieroi klittaansa ja orkkuhan siitä hänellekkin tuli. Siitä sain todella paljon äijäbuustia, luulin että olin Niin taitava että sain naisen laukeamaan, ymmärtämättä että kyllä hän sen ihan itse teki.

Ainiin, kun minä olin alle 20, niin hän oli ehkä 50v, että ikäeroa oli jonkin verrankin

Vierailija
628/689 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkuinka? Noh siinä meni pippeli pilluun, että sillai se tapahtu. Ei muuten kummosta hommaa.

Vierailija
629/689 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelle. Sitä se on kun joutui vai pitäisikö nyt sanoa että sai jakaa teininä huoneen

Vierailija
630/689 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se neitsyys meni 17-vuotiaana silloiselle poikaystävälleni. Oli nopeasti ohi, vähän sattui. Se jälkeen yhdessä "opiskeltiin" ja seksielämä lähti kukoistukseen.

Vierailija
631/689 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkutyttö otti minulta suuhun. Se oli ensimmäinen kertani vastakkaisesta sukupuolesta. Emme koskaan panneet oikeasti, kun mahdollisesta raskaudesta olisi koitunut skandaali.

Vierailija
632/689 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla ja naiselle. Vastaukset alkuperäiseen kysymykseen kuinka ja kenelle menetit poikuutesi? Outo kyssäri mielestäni. Vai haluatko nimiä pöytään ja valokuvia...???

Vierailija
633/689 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljelle. Sitä se on kun joutui vai pitäisikö nyt sanoa että sai jakaa teininä huoneen

Siskolle. Sitä se on kun jätetään teini-ikäinen poika ja tyttö keskenään kotiin vanhempien työmatkojen ajaksi (pienempänä oli lastenhoitaja).

Vierailija
634/689 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä. Ajattelin odotella 69-vuotiaaksi (seksikäs luku! tiedätte kyllä) ja sitten kaupata sen parhaiten maksavalle kiinalaiselle biljonäärille.

M66
635/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten...

Muistan kävelleeni puiston saunalle ja käymälöihin ja Kalle, puistonhoitaja, oli
siellä pissalla. Kävelin pisuaarien luo, avasin sortsijeni vetoketjun ja
aloin pissata. Kalle katsoi poikakulliani ja hymyili. Tämä sai
kullini jäykistymään kädessäni. Kalle kumartui ja alkoi hellästi silittää
kovettuvaa kulliani.

"Mennään kojuun ja pidetään hauskaa", hän sanoi. "Mitä sanot?"

Hymyilin vain ja nyökkäsin.

Kun olin kojussa, Kalle veti shortsini ja Y-muotoisen alushousuni alas ja
laskostui polvilleen. Hän otti tekohapaat suustaan, laittoi kullini suuhunsa ja imi sitä
useiden minuuttien ajan. Sitten hän nuoli kaiken esisperman, joka valui
kullin päästäni.

"Tuntuu mahtavalta, Kalle", kuiskasin.

"Hyvä tietää, poika", hän sanoi ja alkoi hieroa likaisiia sormiaan
valkoista peräaukkoani vasten.

Huokaisin, kun hän nuoli toista sormistaan ​​ja työnsi sen reikääni.

Pian hänellä oli kaksi sormea ​​sisälläni, menossa sisään ja ulos. Kolmas sormi liukui sisääni muutamaa minuuttia myöhemmin.

"Haluaisitko tuntea jotain vielä parempaa?" hän sanoi kääntäessään minut ympäri ja pudottaessa housunsa alas.

"Totta kai", sanoin.

Kalle otti ympärileikatun kullinsa pään ja työnsi sen peräaukkooni. Henkäisin, kun se laajensi tiukkaa peräaukkoani.

"Ei! Ota se pois, Kalle", huusin. "Se sattuu!"

Kalle jätti pyyntöni huomiotta ja työnsi kullinsa kokonaan sisään. Sitten hän antoi minun tottua siihen ennen kuin hitaasti nussia minua.

"Ota se pois, Kalle", sanoin. "Joku tulee vessanpönttöön."

"Hiljaa, poika", hän kuiskasi. "He eivät tiedä, että vanha
Kalle, puistonvartija, panee sinua."

Yritin hiljentää ahaa-ääntäni, mutta tiesin, että tulokas kuulisi minut vielä.

"Oletko kunnossa siellä?" jyrisevä ääni kysyi.

"Joo! Ei ongelmia", Kalle vastasi.

"Okei-okei", tulokas sanoi vetäessään vetoketjua kiinni ja poistuessaan vessanpöntöstä.

Samalla kun hän teki niin, kullini oli kivikova ja ponnisti helpotusta etsien. Tämä uusi kokemus oli niin jännittävä. Kalle kiihdytti nopeasti tahtia ja nai
minua yhä nopeammin ja nopeammin. En voinut olla voihkaisematta nautinnosta jokaisella
syvellä työnnöllä.

"Vau!" huudahdin. "Tuntuupa hemmetin hyvältä!"

Kalle veti kullin esiin ja käski minun imeä "tummaa käärmettään". Nautin todella
hänen kullinsa imemisestä, ja hän tiesi sen. Ei kestänyt kauaa, kun
olimme taas siinä. Kalle istui wc-istuimelle ja käski minun istua syliinsä.
Hän ohjasi kovaa seisovaa kulliaan peräaukkooni, kun aloin pomppia
ja
alas hänen 18-senttisellä pituudellaan. Tällä kertaa hän oli hieman rajumpi, mutta
minua se ei haitannut. Nautin joka hetkestä.

"Geronimo!" George huudahti täyttäessään reikäni spermalla. "Mikä
tiukka perse! Anna poika, anna minun imeä kullisi kuivaksi."

Voi kuinka helposti vanha Kalle teki minusta homon.

Vierailija
636/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hietsussa juuri 13-vuotta täyttäneenä ja ensimmäinen humalakokemus.

Yli 20-vuotias kundi päätti käyttää hyväkseen sekavaa tilaani ja raahasi mukaansa.

Inhottava muisto.

Kesällä sattuu ja tapahtuu ja nuorena ne näyttävät nykyään aloittavan.

Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!

Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään. Tyttö tosin vaikutti niin innokkaalta, ettei tuo varmasti sille ensimmäinen kerta ollut!

Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani.

Vierailija
637/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina L:lle lukion hyppytunnilla koulun kirjastossa 1983.

Oli pyörryttävä kokemus kokemattomalle pojalle!

Tiina ei ollut enää neitsyt ja pikku kiusoittelu molemmin puolin johti siihen että hän kuiskasi: "Saat naida mua, mutta älä laske sisään!" Siitä se sitten lähti ja Tiinan vain näytettyään pilluaan käteni tärisivät ja minua huimasi. Tiina levitti häpyhuuliaan ja työnnettyäni kullini sisään minulta oli vähällä tulla heti. Tiinan ehdotuksesta hän kääntyi pyllistämään ja laukesin turvallisesti hänen peppuunsa. Koulun jälkeen aloitimme aiheen ahkeran opiskelun.

Vierailija
638/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevoselle

Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana vähän samalla tavalla ihan vahingossa!

Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti, kesän tuoksi ja nuoruus.

Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle. 

Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä ynisten, maiskuttaen ja kieltään pyörittäen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli nojattava porttiin ja otettava kaksin käsin kiinni sen ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!

Ei kestänyt kauaakaan, ennen kuin sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä suoraan tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken hymyillen ja katsellen minua lempeästi kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella todistajia! 

Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua pitkinä ruiskauksina kohti Aurinkoa, sillä tunsin muiston Soilesta yhä vahvana mielessäni ja kuvittelin hänen kielensä turvonneen kullini ympärillä. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.

Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani runsas ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.

Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, järisyttävä Soilelta saamani suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!  

Vierailija
639/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana varusmiehenä kahdelle teini-ikäiselle liftaritytölle.

Ensin sille vaalealle Hämeenlinnassa kun lupasin ajaa ne Tampereelle nääs ja sitten sille brunetille kun olin ajanut ne Tampereelle, nääs.

Vierailija
640/689 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana keski-ikäiselle naiselle, kaverin isosiskolle. Se vaan nappas baarista arki-iltana ja vei kämpille - oli vielä naimisissa. Otti suihin ja nussittiin paljaalla eri asennoissa monta kertaa. Ihan mahtava keikka, se tolkuton sperman ja pilluliman määrä ja aromi hämmentää vieläkin. Siitä oli ujostelu ja kainostelu kaukana, täti voihki ja rynkytti kuin maailmanlopun edellä. Olo oli kyllä nussittu, eteerinen - kullikin seisoi vielä monta päivää ko. setin jälkeen. Muistelen tapahtunutta vieläkin lämmöllä... Harmittaa, kun touhu jäi vain yhteen kertaan vaikka daami vihjailikin uusinnasta... Sitten tulikin kuvioihin kortsusähläilyt nuorempien vosujen kanssa, jotenkin niistä jutuista ei saanut samaa irti.