Lue keskustelun säännöt.
Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (642)
Ettäkuinka? Noh siinä meni pippeli pilluun, että sillai se tapahtu. Ei muuten kummosta hommaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
poikuus meni parhaan ystävän sukulaisnaiselle, oli ehkä äidin sisko tai jotain sen kaltaista.
Tavattiin hänet baarissa ja sitten jatkoille hänen kotiin, mies oli työmatkalla joten kämppä tyhjänä.
Olin 19v ja ihan liisa-ihmemaassa siellä, tiesin kyllä mistä nyt tuulee, nainen oli puutteessa ja sillee.
No, parit drinkit huiviin ja hommiin. Nainen oli todella märkänä, mitä itsekseni muistan miettineeni. Suihinoton sain, joka teki todella hyvää, olisin voinut laueta jo siihen. Itse akti, oli varmaan ihan kauheeta rävellystä, siitä ei juuri hyvää mielikuvaa jäänyt. Laukesin melko nopeasti.
Huilailtiin hetki ja sitten uuteen yritykseen, hän halusi että panen takaa ja samalla hieroi klittaansa ja orkkuhan siitä hänellekkin tuli. Siitä sain todella paljon äijäbuustia, luulin että olin Niin taitava että sain naisen laukeamaan, ymmärtämättä että kyllä hän sen ihan itse teki.
Ainiin, kun minä olin alle 20, niin hän oli ehkä 50v, että ikäeroa oli jonkin verrankin