Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Ukko34 kirjoitti:
15 senttisellä ei pääse panee.
Huomannu oon...😥
Urpo11cm se jaksaa vaivata muita höpötyksillään!
Vierailija kirjoitti:
33v ja 15cm.
Ikinä en oo pilluu saanu 😣
Urpo11cm itkee täällä taas!
19 vuotiaana samalla luokalla olevalle tytölle. Jäi vain kertaan mutta vieläkin muistan lämmöllä. Silloin tällöin nähdään luokkakokouksissa. Yhtä kaunis vieläkin yli 40 vuotta myöhemmin.
Tunnustus:
Nämä kaikki olen kirjoittanut ja ne ovat
tarinoita jotka eivät tosia, vaan
pelkkää satua.
No:
66.
118.
120.
122.
137.
155.
159.
255.
Olen pahoillani, en millää pahalla
satuillut.
20v sitten olin 19-vuotias mies ja turhautunut siihen etten ollut vielä kokenut seksiä. Mutta en antanut sen lannistaa liikoja, kirjastosta löysin kirjan "Naiset ovat veenuksesta, miehet marsista". Sitä sitten lueskelin ja vannoin itselleni että kirjan oppien mukaan menen, eli sitten kun poikuus menee niin muistan lämmittää naista hitaasti jotta hänkin nauttii.
Sitten eräänä iltana kaverin kotibileissä tapasin 16v blonditytön joka oli mielestäni tosi kaunis ja illan aikana opin myös että hän oli huumorintajuinen ja syvällinen tyyppi. Suudeltiin, istuttiin sylikkäin, ja illan päätteeksi pyysin hänet mukaan kotiini. Hän suostui, ja siellä suutelin häntä hitaasti kaulalle ensin, pyöritin kieltäni siellä sun täällä hänen ihanan pehmeällä iholla. Hän oli siis myös neitsyt. Vaatteet hävisivät meiltä molemmilta ja jatkoin hänen kroppansa suutelemista ja nuolemista, kaulasta ensin, sitten pussailin ja nuolin hänen rintoja ja nänninsä hänen voihkiessa nautinnollisesti. Siitä siirryin alaspäin ja aloin hellästi nuolla ja imeä hänen klitoristaan kunnes hän hämmästykseni alkoi voihkimaan kovempaa, ja sai siinä nopeasti elämänsä ensimmäisen suuseksiorkun. Muistan vieläkin tänä päivänä kuinka hyvältä hänen kaikisti pyhin paikkansa maistui suussani. Odotettiin hetki, hän otti kalustani kiinni ja kovetti sitä kädellään samaan aikaan kun räpläsin kortsun esille ja hetken päästä sain kokea hänen ihanan tiukkaa ja lämmintä rakkausluolaa. Ei kauan kestänyt mulla tuleminen, ehkä viitisen minuuttia. Seuraavilla kerroilla kesti jo huomattavasti pitempään. Parisuhteessa oltiin nelisen kuukautta kunnes hän muutti perheensä kanssa ulkomaille. Ihan hyvällä muistelen vieläkin, Elina :)
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus:
pelkkää satua.
No:
66.
118.
120.
122.
137.
155.
159.
255.Olen pahoillani, en millää pahalla
satuillut.
Vaikea tsekata kun viestejä on niin paljon tuolla keskellä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus:
pelkkää satua.
No:
66.
118.
120.
122.
137.
155.
159.
255.Olen pahoillani, en millää pahalla
satuillut.Vaikea tsekata kun viestejä on niin paljon tuolla keskellä ketjua.
Numeroilla löytyy. Vaikeeta mutta ei
mahdotonta.
M37 kirjoitti:
Hiljasta on ollu 15 senttisen takia.
Antaisko joku edes säälistä?
Unohdit Urpo, että sulla on vaan 11 cm.
Olinkohan 26 tai 27, nykyisen vaimoni kanssa. Yhdessä oltu siitä lähtien kohta 30 vuotta eli kai se eka kerta hänen(kin) mielestään ihan kivasti meni.
Abipoikana naapurin abipojalle. Painia harrastanut kaveri ehdotti että voisi opettaa minulle lukujen lomassa vähän painia. Siitä se sitten eteni. Kirjoituksetki sujuivat hyvin. "Painimme" yhdessä vielä yliopistoaikanakin silloin tällöin. Nykyään olen ukm ja niin tietääkseni hänkin.
Kerron kun tämä tapahtuu jos tapahtuu ehkä jossain seuraavassa tai sitä seuraavassa elämässä 100 tai 1000 vuoden päästä.
Se tapahtui naapurilikan kanssa. Olin silloin 12 ja hän 17. No siitäpä se sitten jatkui. Seuraavana vuorossa oli naapurin himokas rouva jne.
Vaikka olin nuori pojan koltiainen, niin tapahtumien myötä monta kokemusta rikkaampi. En koskaan kokenut, että olisin joutunut tilanteisiin vasten tahtoani. Enemmänkin tapahtumat olivat erityisen opettavaisia. Samalla suurimmat jännitykset hävisivät.
Vaikka tapahtumista on aikaa jo kymmeniä vuosia, niin vielä nykyäänkin hymyssä suin voin muistella lempeydellä niitä tyttäriä ja nuoria naisia.
Olin kesätöissä 90 - luvulla nuorena poikana eräässä rakennusliikeessä Pohjanmaalla. Siellä oli upea varttuneempi nainen, joka hoiti toimistopuolta. Hänen kanssaan vietin upean puolituntisen työsuhteeseen päättymispäivänä. Kiitos H jos tunnistat itsesi
Pehmeä kaunis naisääni sanoo "ota paita pois" *ei herranen aika, mä oon pieni, laiha ja ruma, ei mulla ole lihaksia mitä näyttää* "Ota nyt se paita pois" Otan paidan hitaasti pois *häpeä ja nolostunut* "Hei sähän oot hyvän näkönen, tuu lähemmäksi" *Mitä se nyt meinaa???* Haluatko nähdä mut? *joo haluan* Arasti - joo. "Mä meen tuonne makkariin, saat tulla vasta kun annan luvan, riisu housut ennen kuin tulet" *Mitä helv... onko SE tapahtumassa nyt??? en mä osaa, en mä kehtaa alapäätä näyttää se on pieni"
Saat tulla! *en mä uskalla, mä oon kalsarit jalassa* Meen hitaasti makkariin. Oven avaaminen tuntui ikuisuudelta. Nainen seisoo vain pelkät pikkupöksyt jalassa odottelemassa *WAU mitkä kauniit rinnat!* "Tuu tänne, tuu lähemmäksi". Kalsareissa tulee ahdasta *auts ei saa nyt ei nyt, en kehtaa*. "Kosketa mua". *en uskalla, mitä jos teen jotain väärin* Käsi ottaa mun kädestä kiinni ja vie rinnalle. *onpa se pehmeä ja lämmin* "Tuu tänne sängylle makaamaan mun viereen". *tapahtuuko tämä oikeasti nyt tänään ja tässä? ei voi en osaa en oo varautunu* Maataan vierekkäin "Kosketa mua uudestaan". Vien käden uudestaan rinnalle ja nyplään nänniä. Käsi ottaa mun kädestä kiinni ja vie sen jalkoväliin "eiku tänne" *sillähän on ihan läpimärät pikkarit??? juma se on märkä! läpimärkä ja lämmin* "Otetaas nämä pois" Nainen ottaa pikkupöksyt pois "kosketa uudelleen" *Ei juma, läpimärkä, pehmeä, lämmin en koskaan kuvitellut tuollaista*
Yhtäkkiä tunnen käden mun kalsarien pinnassa *perskule, olisi sittenkin pitäny ottaa ne pois* Käsi hakeutuu kovakouraisesti kalsarien reunasta sisälle *auts tuo sattuu, ei noin kovaa, liian ahdasta* Otan kalsarit pois *parempi* "Tuu mun päälle" *mitä mitä nytkö on se aika?* Meen päälle. Ensimmäistä kertaa oikein kunnolla katson mitä näen. *sillä on posket ihan punaiset, se hymyilee ja sillä on oudon lempeä katse. Todella kauniit rinnat* Otan rinnan suuhuni. *oli ihan pakko, halusin maistaa* Alapää hakee sopivaa paikkaa jonkin märän, tahmean ja oudon keskeltä. Yhtäkkiä siihen tarttuu käsi. "tuonne poika, tuonne"
Osa 2/2
*Nyt se tapahtuu* Työnnyn johonkin uuteen ja outoon. *onpa se märkä ja outo, pikkusen sattuukin jopa kun esinahka on jotenkin enemmän takana kuin ennen* Seksikäs kuiskaus korvaan "Nyt susta tulee mies" Lantio alkaa tehdä liikettä, mutta ponnahtaa helposti ulos *perskele* "hei rauhoitu, ihan rauhassa, ei ole mitään kiirettä". Koitan uudestaan mutta pienemmin vedoin *no nyt jo sujuu*. Nainen alkaa puskea vasten *no nyt taas ei suju miten se odottaa että pysyn sisällä jos sekin liikkuu?* "hei koitas löytää rytmi" Kädet selän takana ottaa musta tukevasti kiinni *no nyt alkaa sujua*. Kehot tanssii samaan tahtiin *wau nyt tää on jo jotain* Kuuluu huokailua *mitä helv se nyt huokailee, sehän vääntelehtii.... kuulostaa oikeastaan ihan kivalta* Kädet vaeltelee mun selällä *ei helvetti tää on jo jotain, paitsi nyt alkaa vapina* "Sähän vapiset, tuntuuko hyvältä?" Joo. *ei montaa työntöä kyllä enää tarvitse* Liikkeet muuttuu rajummiksi "Hyvä poika, tee ittestäsi mies". Voihkina kovenee. Tahti kovenee. Kädet vaeltelee mun selällä ja pakaroilla. Orgasmi alkaa *ei helv....* Kädet puristaa mua tiukasti pyllystä *väliliha nykii, yksi roiskasu, kaksi...*
Havahdun pää naisen olkapäällä makoillen ihanien pehmeiden rintojen päällä *jotenkin samalla niin pehmeä mutta kuitenkin kova ja kuitenkin todella lämmin*. Korvaan kuuluu kuiskaus "Nyt olet mies". *pikkasen sattuu* Pari läpsyä pyllylle. "tuuppas pois siitä päältä, painat jonkin verran" *en halua tästä pois koskaan* Siirryn viereen makaamaan *nyt onkin kylmä ja alapää ihan märkä HETKINEN entäs muuten mähän tulin just sen sisään!* Unohtui tuo ehkäisy? "älä murehdi" *no mitä hittoa tuo nyt tarkotti? eihän se vastannut mitään. Onko sillä pillerit tai jokin?" Ok.
Tuo oli eka kerta, samaan tilanteeseen mahtui vielä pari muutakin, mutta ne ei ole enää tätä aihetta kun eivät ole eka kertoja.
Olin 16, nainen 27.
Olin seurustellut puolisen vuotta 16 vuotiaana minua 2 vuotta vanhemman pojan kanssa, oli vuosi 1989 ja olimme hänen autossaan pitkään jo harrastaneet käsipeliä, kun sitten kerran hänen kotonaan päädyimme hänen sängylleen. Muistan olleeni liukas ja märkä, kun hän vei kovan kalunsa sisääni, se sattui ja vuosin verta. Ihmettelin seksin merkitystä, en saanut siitä mitään. Myöhemmin kesän aikana alkoi kokeilujemme jälkeen myös minun nautinto kasvaa, olin innoissani ja halusin seksiä koko ajan
Tavallaan kahdesti. Ensin uUjona ja estyneenä 20-vuotiaana romanttisesti ensimmäisessä syvällisessä seurustelusuhteessa. Kutsun sitä rakasteluksi. Pari vuotta myöhemmin minut vietteli, jos totta puhutaan, kolmekymppinen naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Siinä opissa minulle selvisi mitä on naiminen.
18v. Oltiin kaverin kanssa kahdestaan ryypiskelemässä kaupungin laidalla kun törmättiin vieraaseen poikaporukkaan, jotka olivat vklp käymässä. Istuttiin ensin porukalla iltaa, mutta jossain vaiheessa erkanin porukasta samanikäisen pojan kanssa. Sekstattiin, säädettiin ja sähellettiin jossain ruohokentällä, jonkin muuntajan tms. Takana. Koko ajan oli hyvä, rento tunnelma. Poika oli varautunut ehkäisyn kanssa ja oli kyllä varmasti muutenkin jonkin verran kokenutkin. Lopuksi juttelimme pitkään ja halailimme. Seuraavana päivänä hän lähti. Hyvä muisto jäi. Juuri sopivan rento, mutta kuitenkin molemmin puolin kunnioittava kohtaaminen.
Mulla kävi vähän samalla tavoin, mutta se tapahtui kylpylähotellissa. Netissä olin härnäillyt jotain 30+ -ikäistä miestä ja kerroin meneväni perheen kanssa kylpylään viikonlopuksi. Perillä mies tekstitti olevansa samassa kylpylässä. Sovittiin treffit ja ne päättyivät miehen huoneeseen. Ekaksi nolotti märät pikkarit ja sitten kosteuden määrä, jota mies lisäsi taitavalla kielityöskentelyllä. Orgasmit ei olleet äänekkäitä esileikeissä, mutta sain helposti jo niiden aikana sähköiskun kaltaisia säpsyjä. Panojen yhteydessä sen sijaan huusin tyynyä vasten saadessani orgasmeja. Verta ei tullut yhtään ja paikat tuli kipeeksi vaan takaapäin panemisen jälkeen. Sen jälkeenkin olen saanut aina helposti orgasmin jos mieheltä löytyy osaamista ja malttia valmistella mut panoon.