Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaana miehenalkuna. Ongelmana oli vaan se, että mulla kasvoi jo 14 vuotiaana kulli aikuisten mittoihin ja on aika paksu, joten eihän se meinannut mahtua näiden neitsytpillujen sisään, joten ensimmäiset kokemukset olivat hyvin mitäänsanomattomia. Silloin ihmetteli että mitä tällaista asiaa on voitu niin hehkuttaa. No, kyllähän se asian oikea laita siitä sitten vuosien saatossa alkoi muuttumaan ja hommasta alkoi tykkäämään vähän liikaakin. Sana kiersi kullini koosta ja kylän jokainen tyttöhän sitä halusi koittaa ja vähän vanhempikin nainen. Se joka väittää että koolla ei ole väliä, niin ei tiedä mistä puhuu tai sitten yrittää lohdutella itseään että sillä ei olisi väliä.
No kyllä niihin neitsyihin mahtuu, et vain osannut kiihottaa.
17-vuotiaana juhannusjuhlien jälkeen. Taisi olla jotain 25v. nainen. Ystävänsä kanssa olivat asuntovaunulla liikenteessä. Oli jo sen verran promilleja että eihän mikään paras kokemus ollut, mutta sain nussia ekaa kertaa.
Sain afrikkalaiselta kundilta tosi isoa.
Tajusin heti, et 15cm ei todellakaan riitä...
mikset jäänyt afrikkaan samalla
Gimma21 kirjoitti:
Asko hei! Ei sun tarvii piilotella mieltymyksiäsi minkään nuoren tytön nimimerkin taakse!
Menetyksestä en tiedä. Mutta 16 vuotiaan. Uimarannalla 40 vuotiaalle naapurin rouvalle. Oli meidän auto kuskina. Tuijottelin sen pikinin peittämiä rintoja. Muut lähtivät soutuveneellä käymään kaupassa kun jäimme rannalle. Nopea toimitus ei kestänyt minuttiakaa. Otettiin kyllä uusinta monesti sinä kesänä hänen luonaan.
En muista varmuudella kenelle sen menetin... Olin ehkä 16v sen jälkeen on ollut yli 100 kumppania. M36v
Gimma21 kirjoitti:
Urpo15cm taas eläytyy!
Vierailija kirjoitti:
Musta mies tuli ja antoi reilusti yli 20 senttistä.
Nautin 😍
Urpo15cm näkee pahaa unta!
Lisää kokemuksia kaivataan.
Kiitos.
ei huvita. on niin paskaihe toi sulla. keksi parempi..
Olin 22v ja olin viestitellyt kuvakkeessa naapurikaupungissa asuvalle 17v tytölle, joka sitten tulikin eräs viikonloppu käymään. Kävin hänet juna-asemalta ja koitettiin hermostuneesti jutella minun luona jotain. Tyttö ei ensin tehnyt muuta kuin seisoi, kysyin jos hän haluaisi istua. Lopulta hän tuli syliini ja alkoi suudella. Laitoin käteni hänen paitansa alle ja tunsin kuinka hänen terhakkaat isot rinnat olivat ilman ristikoita. Otin häneltä paidan pois ja mentiin sänkyyn. Riisuimme loput vaatteet ja uskaltauduin hyväilemään hänen pilluaan, joka oli jo aivan märkä. Työnsin pari sormea sisään ja sormetin häntä hetken aikaa. Ohjasin tytön käden penikselleni ja pyysin runkkaamaan sitä. Olin jo innoissani että nyt on se hetki kun pääsen poikuudestani, mutta tajusin ettei minulla ollut kortsuja. Koitin vielä saada tytön ottamaan minulta poskeen mutta ei hän uskaltanut.
Seuraavana viikonloppuna hän tuli uudestaan ja nyt olin varustautunut ostamalla läjän kortsuja. Ohjasin tytön sängylle ja riisuin hänet. Peniksen liukuessa tiukkaan märkään pilluun olin onnesta soikeana, ja samalla tunsin kuinka laukean aivan samoin tein. Koitin tehdä äkkiä pari työntöä ja laukesin. Tyttö ihmetteli että mitä tapahtui. Otimme samana iltana uusiksi useamman kerran ja silloin kestin jo huomattavasti kauemmin.
Tämän kokemuksen jälkeen tunsin itseni kuninkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin 22v ja olin viestitellyt kuvakkeessa naapurikaupungissa asuvalle 17v tytölle, joka sitten tulikin eräs viikonloppu käymään. Kävin hänet juna-asemalta ja koitettiin hermostuneesti jutella minun luona jotain. Tyttö ei ensin tehnyt muuta kuin seisoi, kysyin jos hän haluaisi istua. Lopulta hän tuli syliini ja alkoi suudella. Laitoin käteni hänen paitansa alle ja tunsin kuinka hänen terhakkaat isot rinnat olivat ilman ristikoita. Otin häneltä paidan pois ja mentiin sänkyyn. Riisuimme loput vaatteet ja uskaltauduin hyväilemään hänen pilluaan, joka oli jo aivan märkä. Työnsin pari sormea sisään ja sormetin häntä hetken aikaa. Ohjasin tytön käden penikselleni ja pyysin runkkaamaan sitä. Olin jo innoissani että nyt on se hetki kun pääsen poikuudestani, mutta tajusin ettei minulla ollut kortsuja. Koitin vielä saada tytön ottamaan minulta poskeen mutta ei hän uskaltanut.
Seuraavana viikonloppuna hän tuli uudestaan ja nyt olin varustautunut ostamalla läjän kortsuja. Ohjasin tytön sängylle ja riisuin hänet. Peniksen liukuessa tiukkaan märkään pilluun olin onnesta soikeana, ja samalla tunsin kuinka laukean aivan samoin tein. Koitin tehdä äkkiä pari työntöä ja laukesin. Tyttö ihmetteli että mitä tapahtui. Otimme samana iltana uusiksi useamman kerran ja silloin kestin jo huomattavasti kauemmin.
Tämän kokemuksen jälkeen tunsin itseni kuninkaaksi.
Wau. Mukava tarina. Kiitos kun kerroit sen.
Harvemmin märkä pimppi on tiukka.
Onnen pekka olet kun sait sitä.
Minut raiskattiin kun olin 15 eli silloin!
Yhdelle itseä nuoremmalle tytölle. Jälkeen päin kyllä on harmittanut kun tyttökin oli kokematon ja lupasin olla varovainen mutta eihän sitä enää kiihkoissaan malttanut varoa. Tyttö voihki että sattuu ja minä vaan painoin menemään kuin viimeistä päivää.
Nykyiselle aviomiehelleni 26v sitten. Ihan ekalla kerralla hän ei päässyt edes kunnolla sisään asti kun jo laukesi. Alkuun oli hankala saada penistä sisään mutta kun se viimein onnistui niin mukavalta tuntui molemmista, hyvät muistot jäi.
35 vuotta sitten, 16 vuotiaana, nykyiselle vaimolleni.
Hänen kotona ja sängyssään
Eka lasti tuli kortsuun ennenkuin pääsin edes sisään. Onneksi seisokki ei siihen loppunut vaan saatiin yhdyntäkin aikaiseksi.
Minä nautin, tyttönen tuskin pahemmin ehti sähellykseltäni nauttimaan.
Joskus myöhemmin hänkin satunnaisesti saattoi nauttia.
Kännissä ruotsinlaivalla. Karmea kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Minut raiskattiin kun olin 15 eli silloin!
Nautitko?
-mies
Musta mies tuli ja antoi reilusti yli 20 senttistä.
Nautin 😍