Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri simputtaa taas

Vierailija
19.11.2013 |

Olen käynyt ammatinvalintapsykologin juttusilla useamman kerran ja tiedoissani lukee jo, että ensisijaisesti haen opiskelemaan tiettyä alaa keväällä ja tammikuussa osallistun uravalmennus-koulutukseen. Nyt tuli postissa tuntemattoman ihmisen nimellä varustettu kirje, jossa käskettiin osallistumaan viikon varoitusajalla Hartwall-Areenalla pidettävään tapahtumaan. Työnhakuni laitettiin alunperin voimaan helmikuun alkuun, nyt tässä lukeekin että se on enää voimassa 26.11. saakka ja että "oikeutesi työttömyysetuuteen päättyy, josset saavu tapahtumaan". Kiitos vitusti! Juuri tämäntyylinen uhkailu ja reissut turhiin paikkoihin onkin sitä, mitä kaipasin työllistyäkseni.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kutsuttu tuohon tapahtumaan.. sinne odotetaan 6000 työtöntä.. sitä en tiedä kuinka monta rekrytoijaa ja koulua siellä on esittelemässä itteensä.. varmaan jotain jouluapulaisia haetaan.. Mutta kyllä se työkkäri voi lähettää tommosia, joskus ne on ihan oikeesti lähetetty väärälle ihmiselle niinkun mulle kävi..:D menin haastatteluun muina miehinä osotteeseen joka paperiin oli painettu.. loppuen lopuks työkkärissä käydessä ne pyyteli anteeks ettei se ollu mulle tarkotettu haastattelu ollenkaa että ei ois saanu mennä sinne mut.. omapaha oli työkkärin vika. Tietty mulle hiukan noloa mut..onhan siitä jo yli päästy.. tosiaan noissa tapahtumissa kai mennään käymään kattellaan, kuitataan nimi paperiin.. ja ehkä jos olisin hakeutunu kurssille työkkärin kautta jossa on jono, niin parempi ettei ota duunia vastaan jottei jonotus katkee ja taas saa alottaa jonottamisen alusta.. eli voishan sinne työkkäriin mennä käymään ja kysyy miten??....kertoo uudestaa mitä haluaa.. mulle tapahtuma on ihan jees jos vaikka sais duunia.. tietty jouluaattona en haluis tehdä töitä :).. mut sen näkee sitten..ja tuossa kutsussa oli että yksityistapahtuma, eli en usko et sais kaverit tai muut tulla mukaan kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla