Treffit sovittuna ja hyvin todennäköisesti peiton alle päädytään ja se on ok, mutta nyt mies tiedustelee liikaa...
Mulle tulee jotenkin huono fiilis, olenko ainoa? Hän kyselee miten aion pukeutua. No ihan oli kyllä mielessäni olla puhdas ja hyväntuoksuinen ja siistit vaatteet, oman tyyliseni. Hänellä toiveissa jotain tiukkaa, paljastavaa jne. Fiilis latistui katsoessani vaatekaappiani ja muutenkin. Kyselee sheivaanko paljaaksi. En todellakaan sheivaile posliinia ja sitten raavi itseäni rikki tuon vuoksi. Onko miehet tuollaisia muillekin? Mä en ala tällaista.
Kommentit (149)
No peru treffit jos jo nyt tuntuu ettei kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että mies on tottunut ostamaan maksullista seuraa ja kyselee sitämukaa koska on tottunut esineellistämään seksikohteen ja hänelle on jäänyt päälle tuo tapa.
Joka tapauksessa hänellä ei ole tyylitajua, suhteellisuudentajua, hän ei kunnioita sinua ja pitää jonkakin tavarana.
Juokse kun voit.
Kuvitteletteko te naiset oikeasti, että teitä jotekin arvostetaan irtosuhteissa tai että miehellä olisi aitoa miellyttämisenhalua jonkun satunnaisen hoidon kanssa? Todennäköisesti keskivertomies arvostaa sitä maksullista naista enemmän, kuin irtopanoaan...
Siellä taas nainen valmistautuu antamaan pllua jännä miehelle. Onnittelut ap. Ethän sä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Pelimies jolle mielelläsi antaudut. Kuten sanoit homma on ok... olet jo hyväksynyt tilanteen. Juuri tuo häpeilemättömyys ja röyhkeys vetoaa suhun alitajuisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin tapailun. Ei olisi yhtään mun tyylinen mies. En haluaisi olla kenenkään seksiobjekti.
Niinhän ne kaikki sanoo, kunnes paikalle saapuu kaksimetrinen lentäjäkirurgi. Tai geelitukkainen nappisilmä.
Ehkä nuoret epävarmat naiset lähtevät tuollaisten matkaan?
Treffit olen jo siis perunut, tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo next. Tiedän tuollaisia ihan tosi aikuisiakin miehiä, jotka tiedustelevat sheivaamisista ja kuvista. Olen monta kertaa miettinyt, millaisen esineellistäjämiehenkuvan ovatkaan antaneet aikuisille pojilleen.
Länsirannikko on ansioitunut tällaisilla pelleillä mukamiehillä. Hyi saasta.
Tuolla on paljon viennin huoripukkeja. Se nyt tiedetään miten naisia kohtelevat.
Sekin tiedetään, mutta edelleen ihmetyttää, että miksi te naiset seurustelette heidän kanssaan ja sitten itkette täällä AINA.
En seurustele viennin huoripukin kanssa. Vielä vähemmän olen naimisissa sellaisen kanssa. Näiltä kyllä aika useinkin löytyy alistettu lassukkavaimo kotoa, ja teeskennelty ydinperheidylli. Jotkut ihmiset kai sitten yksinkertaisesti haluavat luottaa vastoin parempaa tietoaan. Jopa demoneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että mies on tottunut ostamaan maksullista seuraa ja kyselee sitämukaa koska on tottunut esineellistämään seksikohteen ja hänelle on jäänyt päälle tuo tapa.
Joka tapauksessa hänellä ei ole tyylitajua, suhteellisuudentajua, hän ei kunnioita sinua ja pitää jonkakin tavarana.
Juokse kun voit.
Kuvitteletteko te naiset oikeasti, että teitä jotekin arvostetaan irtosuhteissa tai että miehellä olisi aitoa miellyttämisenhalua jonkun satunnaisen hoidon kanssa? Todennäköisesti keskivertomies arvostaa sitä maksullista naista enemmän, kuin irtopanoaan...
No kiitos tiedosta, että jälleen pääsemme ihanien miesten sielunmaisemaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo next. Tiedän tuollaisia ihan tosi aikuisiakin miehiä, jotka tiedustelevat sheivaamisista ja kuvista. Olen monta kertaa miettinyt, millaisen esineellistäjämiehenkuvan ovatkaan antaneet aikuisille pojilleen.
Länsirannikko on ansioitunut tällaisilla pelleillä mukamiehillä. Hyi saasta.
Tuolla on paljon viennin huoripukkeja. Se nyt tiedetään miten naisia kohtelevat.
Sekin tiedetään, mutta edelleen ihmetyttää, että miksi te naiset seurustelette heidän kanssaan ja sitten itkette täällä AINA.
En seurustele viennin huoripukin kanssa. Vielä vähemmän olen naimisissa sellaisen kanssa. Näiltä kyllä aika useinkin löytyy alistettu lassukkavaimo kotoa, ja teeskennelty ydinperheidylli. Jotkut ihmiset kai sitten yksinkertaisesti haluavat luottaa vastoin parempaa tietoaan. Jopa demoneihin.
Itse lähden nyt paskalle, meni maha sekaisin lukiessani tätä ketjua. Eilinen entrecote haluaa tulla perseestä ulos.
Ala kysellä yhtä pöllöjä. Kannusta häntä vaikka lähettämään itsestään kuva. Itse olisit siellä huumorimielellä ja hän ihsn että uuuuu.
Olen kyllä pudonnut kärryiltä nykypäivän deittailusta aikaan sitten.
Aivan idioottimaisia vaatimuksia/kyselyitä ”miehiltä” ja silti ollaan menossa treffeille, sänkyyn ja monet täällä komppaavat ja sanovat kokeneensa samaa. Ennen olisi juostu ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajele lyhyeksi ja käy siellä treffeillä, peiton allakin jos huvittaa, mutta jätä siihen. Pukeutua saat just niinkuin itseäsi huvittaa.
Mies haluaa vaan jonkun seksinuken, ei elävää naista.
Siis... miksi? Antaisit itsesi jonkun käyttöön vaikka ällöttää jo heti alkuun? Miksi...?
Kirjoitin, että JOS HUVITTAA. Jotkut naiset suostuu ällönkin kanssa seksiin, kun niitä itseään panettaa. Lue vaikka Vauvapalstalta kauheimmat tindermiehet-ketjuja.
Jälkeenpäin korjaisin tuosta kommentistani vain tuon ajelukohdan. Ei tartte ajella kenenkään muun mieliksi, ikinä, kenenkään.
Neuvot menemään seksitreffeille harrastamatta seksiä kuitenkaan? Eiköhän olisi parempi vaan perua tapaaminen.
Missä sanottiin, että seksitreffeille? Otsikossa luki että "todennäköisesti". Enkä neuvonut olemaan harrastamatta seksiä, sanoin että JOS HUVITTAA. Nyt on vahvaa sanomisten vääristelyä ilmassa :D eikö löydy kiistakumppania, vai miksi pitää väkisin vääntää?
Käytännössä seksiä on alustavasti jo luvattu, jos jutut ovat tuota tasoa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
No ei kukaan täyspäinen mies pyytele paljastavia kuvia. Eikö sulla ole mitään itsesuojeluvaistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse kun voit.
No kiitos tiedosta, että jälleen pääsemme ihanien miesten sielunmaisemaan kiinni.
Ole hyvä.
Ei kai ilmaisiin palveluihin kuulu raportit.
Pyydä myös vastavuoroista karvattomuutta, etenkin anuksen seudulle. Sano että valkaisu on ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan täyspäinen mies pyytele paljastavia kuvia. Eikö sulla ole mitään itsesuojeluvaistoa?
Sehän apta tuossa kiehtoo juuri. Machiavelli piirteet vetoaa naisiin. Tiede on todistanut tämän. Psykopatia, häikäilemättömyys ja narsismi.
Haluaa joko kerryttää himojaan, tai purkaa niitä jo etukäteen. Vähän niin kuon etäseksi.