Treffit sovittuna ja hyvin todennäköisesti peiton alle päädytään ja se on ok, mutta nyt mies tiedustelee liikaa...
Mulle tulee jotenkin huono fiilis, olenko ainoa? Hän kyselee miten aion pukeutua. No ihan oli kyllä mielessäni olla puhdas ja hyväntuoksuinen ja siistit vaatteet, oman tyyliseni. Hänellä toiveissa jotain tiukkaa, paljastavaa jne. Fiilis latistui katsoessani vaatekaappiani ja muutenkin. Kyselee sheivaanko paljaaksi. En todellakaan sheivaile posliinia ja sitten raavi itseäni rikki tuon vuoksi. Onko miehet tuollaisia muillekin? Mä en ala tällaista.
Kommentit (149)
Naiset on niin ahdasmielistä. Mies uskaltautuu kertomaan mielihaluistaan ja saa täystyrmäyksen.
Mulle on käynyt sama tosi nuorena (vuosia sitten siis). Mies ilmoitti ennen tapaamista, että tykkää sitten vain naisista, joilla on posliini :O Fiilis meni ja ilmoitin, että olen sellainen kuin olen, kelpaa tai ei. Jostain syystä kuitenkin tapasin miehen ja päädyimme sänkyynkin. Mies pani kuin pupu, aivan surkeaa seksiä. Ei ois kannattanu.
Jos pelkkä seksi ei kiinnosta niin älä tapaa tuota miestä. Hän etsii vain seksiseuraa, ei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Ei ole tuollaista yleensä. Kuulosta seksihullulta ja siltä, että olet vain väline hänelle. En menisi treffeille.
Höpö, hopö, jos irtopano olet, niin älä kuvittele saavasi kuuta taivaalta, vaan anna miehen toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
Mä peruisin treffit sanomalla, etten saanut kultakalalle hoitajaa. Uskoisin, että äijä ymmärtäisi viestin sisällön.
En huolisi tuota edes pelkkään seksiin. Mulle pelkän seksinkään tarkoitus ei olla esine, vaan että munkin haluamiset on tärkeitä. Tuo oli tilaamassa jotain maksullista, mutta ilmaiseksi.
Kysy siltä onko se huuhdellut peräsuolensa ja sano että otat dilldon ja yhden kivan homokaverisi mukaan. Siinäpä oppii, mitä on olla esineellistämisen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Joo next. Tiedän tuollaisia ihan tosi aikuisiakin miehiä, jotka tiedustelevat sheivaamisista ja kuvista. Olen monta kertaa miettinyt, millaisen esineellistäjämiehenkuvan ovatkaan antaneet aikuisille pojilleen.
Länsirannikko on ansioitunut tällaisilla pelleillä mukamiehillä. Hyi saasta.
Minäkin tiedän...
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa gulligaruselliin!
Ok, jos sinä saat, mutta törkeää, jos joku toinen mies saa seksiä?
Turhan monien palstamiesten nolous on surkuhupaisaa.
Höh! Se mies luulee, että nää on seksitreffit ja että nainen käy siellä yhtä kuumana ja kuvittelee myös "lyövänsä löylyä kiukaalle", eroottisella smalltalkilla.
Miksi sheivaaminen aiheuttas raapimista? Mutta ei pidä toisen takia sheivata tokikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo next. Tiedän tuollaisia ihan tosi aikuisiakin miehiä, jotka tiedustelevat sheivaamisista ja kuvista. Olen monta kertaa miettinyt, millaisen esineellistäjämiehenkuvan ovatkaan antaneet aikuisille pojilleen.
Länsirannikko on ansioitunut tällaisilla pelleillä mukamiehillä. Hyi saasta.
Tuolla on paljon viennin huoripukkeja. Se nyt tiedetään miten naisia kohtelevat.
Vaikuttaa siltä että mies on tottunut ostamaan maksullista seuraa ja kyselee sitämukaa koska on tottunut esineellistämään seksikohteen ja hänelle on jäänyt päälle tuo tapa.
Joka tapauksessa hänellä ei ole tyylitajua, suhteellisuudentajua, hän ei kunnioita sinua ja pitää jonkakin tavarana.
Juokse kun voit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että mies on tottunut ostamaan maksullista seuraa ja kyselee sitämukaa koska on tottunut esineellistämään seksikohteen ja hänelle on jäänyt päälle tuo tapa.
Joka tapauksessa hänellä ei ole tyylitajua, suhteellisuudentajua, hän ei kunnioita sinua ja pitää jonkakin tavarana.
Juokse kun voit.
Sama tuli mieleen. Maksullisien ammattikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos te olette jo vakipari, niin ei siinä mitään, mutta jos te ette vielä tunne toisianne, niin mies uskoo, että sä olet vain yhtä paljon seksin perässä teidän suhteessa, niin kuin hänkin. Hän on siellä fantasioinut susta ja pohtinut vakavissaan sun pukeutumista ja miten sun pitäis sheivata itses. Hän näkee sut oman fantasiansa toteuttajana.
Pistä hänelle viestiä, että sua kiihottais tosi paljon, jos hän tulisi batman-asussa johonkin kahvilaan. Hän todennäköisesti tekisi sen herrasmiehenä, koska hälle vastavuoroisesti myös sinun fantasiasi ovat tärkeitä.Voisit saada hyvät naurut.
Hahahah, kannatan tätä! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sheivaaminen aiheuttas raapimista? Mutta ei pidä toisen takia sheivata tokikaan.
En mä halua poslaria, mutta teinkö sitten jotain väärin aikoinani sitä kokeillessa, mutta se kutittaa ihan hirveästi.
No hyi yrjö. Kaikkeen sinäkin alennut.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Ei kyllä siltä vaikuta nyt olleenkaan.
Lopettaisin tapailun. Ei olisi yhtään mun tyylinen mies. En haluaisi olla kenenkään seksiobjekti.
Herrasmies ei esitä toivomuksia naisen pukeutumisen suhteen*, eikä todellakaan kysele karvoituksen tilaa.
*Parisuhteessa ollessa voi tietysti sanoa, että "laita se punainen mekko, tykkään siitä" tms.