Treffit sovittuna ja hyvin todennäköisesti peiton alle päädytään ja se on ok, mutta nyt mies tiedustelee liikaa...
Mulle tulee jotenkin huono fiilis, olenko ainoa? Hän kyselee miten aion pukeutua. No ihan oli kyllä mielessäni olla puhdas ja hyväntuoksuinen ja siistit vaatteet, oman tyyliseni. Hänellä toiveissa jotain tiukkaa, paljastavaa jne. Fiilis latistui katsoessani vaatekaappiani ja muutenkin. Kyselee sheivaanko paljaaksi. En todellakaan sheivaile posliinia ja sitten raavi itseäni rikki tuon vuoksi. Onko miehet tuollaisia muillekin? Mä en ala tällaista.
Kommentit (149)
Ap täällä edelleen. Tästähän virisi pitkä ketju. Treffit idiootin kanssa peruttu, eikä ole kuulunut sen koommin. Taisi mennä jakeluun. Harmittaa ihan pikkuisen, että antoi aluksi hyvän kuvan itsestään ja tapaamisen lähestyessä paljastuikin tolloksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mites AP katos kun pieru tuulettimeen?
Trollit usein jättävät ketjun, kun pöhinä on parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä edelleen. Tästähän virisi pitkä ketju. Treffit idiootin kanssa peruttu, eikä ole kuulunut sen koommin. Taisi mennä jakeluun. Harmittaa ihan pikkuisen, että antoi aluksi hyvän kuvan itsestään ja tapaamisen lähestyessä paljastuikin tolloksi.
Sen koommin? Puolitoista tuntia sitten olit vielä menossa.
Miksi naiset antavat alentaa ja nöyryyttää itseään ja kuvittelevat että tuollainen on jotenkin normaalia?
Kunnon treffisovellutuksessa tuollaiset porsaat ilmiannetaan ja saavat täällä suuressa maailmassa elinikäiset bannit. Suomessa ne senkun porskuttaa ja naiset ihmettelee silmät ymmyrkäisenä että ai jaa, pitääkö mun sheivata alapäähäni salmiakkikuvio ja laittaa lateksipuku päälle treffeille, no kyllä kai sitten kun mies kerran keksi sellaista vaatia. Pakkohan mun kai on tehdä kaikki mitä mies haluaa kun mun on saatava mies, eikä parempia ole olemassa.
Kiesus!
Minä kokisin painostavana jos mies noin avoimesti ihan suunnittelee että sitä seksiä on, varsinkin jos vasta tapailtu. Olen ollut sillä saralla vähän liiankin menevä (vai antava :D), mutta silti ne tilanteet on tulleet luonnostaan ilman mitään "oletko sheivannut" viestejä tai kyselyjä. Onneksi ei tuollaista ole koskaan tullut vastaan, ihan olen kelvannut juuri sellaisena kuin olen ollut. Kuulostaa ääliöltä, hyvä että peruit treffit.
Ah, tästä ketjusta tuli kunnon PTSD! Muistui elävästi mieleen omat Tinder ajat! Vastaavia limanuljaskoja oli pilvin pimein.
Kummallista oli se että aluksi olivat tosi mukavia ja kiinnostavia. Ihan puskista muutaman päivän viestittelyn ja treffien sopimisen jälkeen tuli just tämmösiä ”oletko posliini? Tykkäätkö ottaa suihin?” kyselyjä. Onko täällä jossain naisia jotka syttyy tämmöisestä?
Ymmärtäisin toki jos alusta alkaen olisi viestittelyjen sävy ollut jotenkin seksuaalinen tai molempien agendalla olisi selkeästi seksiseuran hakeminen. Hämmentävää!
No hyi, tämän takia jätin itsekin nettideittailun. Vika tikki oli kivan naapurinpojun näköinen tyyppi jonka avausviesti, siis viesti jolla normaalit ihmiset yrittää tervehtiä toisiaan, oli tyyliin tuu istumaan mun sohvalle niin voidaan n*ssia ja sitten ehkä jutella ja tutustua? Mitä vitt u a? Poistin mätsin ja koko sovelluksen, samaan syssyyn saisi koko miessukupuolen poistaa samalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajele lyhyeksi ja käy siellä treffeillä, peiton allakin jos huvittaa, mutta jätä siihen. Pukeutua saat just niinkuin itseäsi huvittaa.
Mies haluaa vaan jonkun seksinuken, ei elävää naista.
Siis... miksi? Antaisit itsesi jonkun käyttöön vaikka ällöttää jo heti alkuun? Miksi...?
Kirjoitin, että JOS HUVITTAA. Jotkut naiset suostuu ällönkin kanssa seksiin, kun niitä itseään panettaa. Lue vaikka Vauvapalstalta kauheimmat tindermiehet-ketjuja.
Jälkeenpäin korjaisin tuosta kommentistani vain tuon ajelukohdan. Ei tartte ajella kenenkään muun mieliksi, ikinä, kenenkään.
Neuvot menemään seksitreffeille harrastamatta seksiä kuitenkaan? Eiköhän olisi parempi vaan perua tapaaminen.
Missä sanottiin, että seksitreffeille? Otsikossa luki että "todennäköisesti". Enkä neuvonut olemaan harrastamatta seksiä, sanoin että JOS HUVITTAA. Nyt on vahvaa sanomisten vääristelyä ilmassa :D eikö löydy kiistakumppania, vai miksi pitää väkisin vääntää?
Käytännössä seksiä on alustavasti jo luvattu, jos jutut ovat tuota tasoa.
eri
Just koska se mies ajattelee näin, niin tuolle treffille ei todella kannata mennä. Meinaa että kun "hyvässä yhteisymmärryksessä" viesteilitte seksijuttuja, niin ilman muuta olet jo luvannut hänelle p*non.
Parhaat niistä on näitä jotka tiedustelee jo etukäteen missä asennossa tykkään sen tehdä (siis seksiin viitaten). En lähde tuollaisiin enkä tiedä kuka lähtee. Ei ennen tapaamista voi tietää haluaako toisen kanssa seksiä, ei edes vaikka olisi nähnyt kuvan koska kuvat nyt on ihan mitä sattuu eikä kerro miltä toinen näyttää.
Mulla mennyt täysin maku nettideittailuun.
Komea Tinder-mies kyseessä?
Etsii parisuhdetta, mutta "otetaan vaan rennosti ja katsellaan mitä tulee"?
Naiset valittavat kun komeat pelimiehet haluavat vain seksiä, mutta kiinnostuvat vain niistä komeista pelimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
No ajele lyhyeksi ja käy siellä treffeillä, peiton allakin jos huvittaa, mutta jätä siihen. Pukeutua saat just niinkuin itseäsi huvittaa.
Mies haluaa vaan jonkun seksinuken, ei elävää naista.
No ei todellakaan yhtään siimaa tollaselle idiootille. Skippaa treffit, voit vaikka ihan mainita että liikaa henkilökohtaisia kysymyksiä tuntemattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin, hyvä sua!
Vierailija kirjoitti:
Tässä saldo mun tinderöinnistä: yksi kosi tosissaan ekassa chatissa. Yksi painosti mua alkamaan yrittäjäksi hänen kanssaan?? Wtf. Yksi kertoi meidän viestittelyn aikana että ajaa samalla autoa ja kehui miten oli ohittanut letkan yli 200km/h. Yksi kutsui lapsiaan nahkajatkike -nimellä. Yksi unohti mainita että lapsia on kuusi, kolmen eri ex-vaimon kanssa, joista viimeisin oli vielä osin kuvioissa mukana. Monta varattua. Monella näkyy tinder-kuvissa omat lapset ihan suoraan. Tuskin lasten äidit tietävät. Moni hakee jotain todella erikoista seksiseuraa ihan omalla nimellään ja kuvallaan, niin että myös oman työnantajan/yrityksen tiedot ovat profiilissa näkyvissä. Ja tämä oli siis saldo miehistä, jotka kaikki kertoivat olevansa korkeakoulutettuja ja kuvissaan komeita. Mitä helvettiä?? Kysyn vaan.
Vain naiselle voi olla yllätys ettei komea mies olekaan kunnollinen.
Eikö komeus ollutkaan synonyymi hyvyydelle ja rehellisyydelle?
Siis nainen saa vaatia 185 cm pituutta mutta mies ei saa pyytää sheivausta. Onko tällainen sokeus omalle käytökselle uusi normaali?
Ei ollut Tinder. Happy pancake 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen saa vaatia 185 cm pituutta mutta mies ei saa pyytää sheivausta. Onko tällainen sokeus omalle käytökselle uusi normaali?
Naisella on oikeus omaan kehoonsa. Ja miehen.
Ihan perus netsex hommia.