Olen tavannut kivan miehen. Milloin on aika lopettaa seksisuhde?
Taustaa: Seitsemän kuukautta on ollut meneillään seksisuhde saman miehen kanssa. Mies on mahtava muttei aviomies- saati lasteni isä-materiaalia. Olemme jossitelleet muutamankin kerran että mitä jos meistä sittenkin olisi muuhunkin kuin hauskanpitoon. Aina päädytty samaan tulokseen: "ei vakavaa suhdetta, mutta kyläillään silti ja pidetään hauskaa" Suhteemme aikana olen käynyt muutamilla treffeillä muiden miesten kanssa mutta kiinnostus ei ole herännyt. Seksikumppanilla joka kerta sama virsi, näistäkin puhutaan kuin parhaat kaverit konsanaan.
Nyt olen tavannut kivan miehen jonka kanssa olen käynyt jo useasti ulkona, mitään suhteen tila-keskustelua ei olla käyty eikä ole kiire yhtään mihinkään, kunhan treffaillaan, hengaillaan ja tutustutaan. Mistään vakavasta ei olla vielä puhuttu, en ole hänestä varma, mutta en missään nimessä halua loukata miestä.
Kysymys kuuluukin: millaisessa tilanteessa te lopettaisitte viattoman tapailun taustalla pyörivän seksisuhteen?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:27"]
Jos kuvitellaan nyt, että päädyn suhteeseen treffailemani miehen kanssa ja vakkari on heivattu lopullisesti tästä päivästä lähtien. Onko mulla syytä ruoskia itseeni tän viikonlopun takia?
ap
[/quote]
Musta on ihan normaalia, että evaluoit molempia suhteita yhtä aikaa, jotta tietäisit kumman haluat - turha siis ruoskia itseään. Ja usko mua, se sun seksisuhdemies tulee vielä raapimaan sun ovea ja oleen mustis... Seksisuhteissakin on usein kuitenkin tunteita mukana. Onnea uuteen suhteeseen!
[/quote]
Ei välttämättä tuu raapimaan ovea, vaan jos on ymmärtänyt suhteen laadun.
Eikä tartte kantaa huono omatuntoa, ettehän sen toisen miehen kanssa vielä tuossa vaiheessa seurustelleet.
Ja se mistä toinen ei tiedä, niin siitä ei kannata mitään stressiä ottaa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:10"]
Jos suhde tähän kivaan mieheen etenee vakavaksi ja joskus mies kyselee että milloin sinulla on ollu viimeksi seksisuhde, niin mitä vastaat? Voitko minkään vaurioitumatta kertoa että olet pannu vakipanosi kanssa kivan miehen tapaamisen jälkeen, vai alotko valehdella?
Niinpä... Olisi kannattanut jättää se seksisuhde tauolle heti kivan miehen tapaamisesta.
[/quote]
mites vaikka "minulla oli seksisuhde ennen kuin aloimme seurustella" ??
aloittaja, älä vielä huoli. suosittelen kuitenkin vakkarin hyllyttämistä tästä eteenpäin
[/quote]
Taas huomataan, että jos miehellä olisi ollut vakipano ennen seurustelua niin sehän olisi vain lähinnä "normaalia". Jos naisella on sama tilanne, niin nainen on tietysti kauhea horo, epäluotettava vosu joka jakaa joka kulmassa kaikille. Se, minkä mies suo itselleen, hän ei hyväksy naiselta.
Kaksoisstandardi elää ja on voimissaan.:)
[/quote]Ja mistä löytyy se nainen, joka pitää ihan ok:na sitä että mies pyörittelee samaan aikaan useampaa naista?!?
Tämähän on palstalaisten mielestä ok ihan vain siksi että nainen on se jollan usempi suhde käynnissä eri asteissa samaan aikaan.
Jos kyseessä olisi mies, hän olisi paskiaissika.
[/quote]
Eihän se naisen mielestä ole ok mutta jos hän on ihastunut mieheen, hän nielee pettymyksensä ja jatkaa miehen kanssa siinä tapauksessa että käy ilmi, että mies on tapaillut muitakin.
Kun taas vastaavassa tilanteessa mies moittii naista huoraksi ja jättää hänet heti.
Lopeta seksisuhde nyt ja keskity rauhassa mieheen, johon olet tutustumassa. Näin saat pidettyä omat energiasi kasassa ja mielialasi eivät heittele niin paljon. Myöhemmin, jos teille ei kehitykään suhdetta, mietit tilanteen uudelleen ja voithan sitten ottaa yhteyttä nykyiseen vakkariisi.
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:32"]Olen tavannut kivan miehen. Milloin on aika lopettaa seksisuhde?
[/quote]
No eikös tuo ole yleensä papin aameneen ollut tapana lopettaa;)
Jatka vaan samaan tapaan ap. Aloituksesi perusteella kyse kevytseurustelusuhteesta josta ei varmaan kehity mitään. Joten miksi vaivautua.
Jos jutussa olisi vakavampaa sävyä ja sinulla kipinöisi, niin et tätä täällä kyselisi.
JOtta ketjun taso ei nousisi, niin totean, että sehän on juuri joka pojan unelma päästä lennosta "seksikaverin" jättämille liukkaille.
Itse asiassa mä olen vähän samaa mieltä nro 50 kanssa.
Että tämä uusi on "kiva" ja vähän ahdistaa vakipanon tapailu niin se ei ehkä vielä riitä..
Toisaalta, ei voi etukäteen tietää mikä ratkaisu on se paras. Kenties sun elämässä on tulossa vielä joku, jota et vielä tunnekaan. Mutta juuri nyt sulla on kehitystehtävänä miettiä, mitä itse haluat, millainen ihminen haluat olla.
Joskus kasvamiseen vaaditaan myös se, että opettelee lopettamaan ihmissuhteita. Hyvällä fiiliksellä, ei niin että painellaan keskisormi pystyssä ja haistatellaan.
Miehiä tässä maailmassa riittää. Kaikki eivät ole täysosumia ja Sitä Oikeaa odotellessa voi tutustua niihin muihin.
Eihän ap mitään väärää ole varsinaisesti tehnyt, mutta kyllä minua itseäni myöhemmin kaihertaisi, jos uudesta miehestä tulee aviomies ja olen sekstaillut jonkun toisen kanssa vielä viikkoja tapaamisemme jälkeen. Vähän syö sitä alkuaikojen romantiikkaa. Mutta itse en kyllä pelkkään seksisuhteeseen ryhtyisikään, että hankala ajatella ap:n puolesta.
On selvää että normaaleilla aikuisilla sinkkuihmisillä, sekä miehillä että naisilla on jotain sutinaa joko meneillään tai ainakin hiljattain ollut. Yleensä nämä kuitataan jotenkin tyyliin että olen tässä yhtä tapaillut muttei se mitään vakavaa ole/ ollut.
Me mieheni kanssa aikoinaan muutaman tapaamisen jälkeen (ja kun oli käynyt selväksi, että kiinnostus on molemminpuolesta) sovittiin, että ei tapailla muita ja tästä parin viikon päästä jo sovittiinkin että eiköhän jo ihan seurustella kun oltiin jo ihan rakastuneita.
En koe mitenkään huonoa omatuntoa siitä, että vietin railakkaan sinkkuillan ja päädyin yhden hyvän vakipanon luo, silloin kun olin jo tavannut tulevan mieheni ja tunsin hieman kiinnostusta häntä kohtaan. En silti koe tarvetta alkaa asiasta mieheni kanssa keskustelemaan, enkä myös halua kuulla milloin hän "ehti" vetäistä viimeisen panonsa ennen kuin sovittiin, ettei muita tapailla.
Voihan sillä kivallakin miehellä olla seksikumppaneita, vaikka montakin. Miksette ole ottanut tätä huomioon?
Itse tapailin erästä miestä useita kuukausia, vietettiin viikonloppuja ja lomia yhdessä (välimatkaa 300km) Sitten sain tietää, että nussii muitakin naisia, en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta.
Tämä mies ei halunnut päästää irti, haikaili vielä pitkään mun perään. Harmi, mutta en voinut olla varma, että riitän hänelle.
Miksi et ole kertonut kivalle miehelle että on samalla kertaa seksisuhde toiseen mieheen?
Jos sitä ei voi kertoa niin tuskinpa sitä voi pyörittääkään. Eikös niin? ..
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:37"]
Hyi hitto, mikä revanjakaja... Seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja mieluiten vain avioliittoon.
Onneksi en ole tuo tapaamasi kiva mies.
mies
[/quote]
No kivalta mieheltä et tosiaan kuulosta, joka keskusteluun tunget typerine mielipiteinesi. Mahtuuhan tänne kommentteja, enää vaan tuon saman levyn pyörittäminen ei jaksa edes naurattaa.
[/quote]
Minä olen kivoille kiva. Ja sinä et onneksi päätä, kuka täällä saa osallistua mihinkin ketjuun.
Kehitä itsellesi omia mielipiteitä ja sitten voit tulla esittämään ne. Et tuonut tähän ketjuun yhtään mitään tähdellistä kannanottoa. Tiedä paikkasi ja pysy vaiti.
mies
[/quote]
Hahaha oikea rotumies indeed, onneksi ap ei tosiaan tapaile sinua!
Jos kuvitellaan nyt, että päädyn suhteeseen treffailemani miehen kanssa ja vakkari on heivattu lopullisesti tästä päivästä lähtien. Onko mulla syytä ruoskia itseeni tän viikonlopun takia?
ap
[/quote]
Ei ole syytä. Minusta se riittää, ettei harrasta kahden kanssa seksiä yhtä aikaa eli kaikki ok, jos et vielä ole aloittanut uuden kanssa seksisuhdetta.
Onnea uuteen suhteeseen, toivottavasti hän on se oikea :)
ap
[/quote]
Musta on ihan normaalia, että evaluoit molempia suhteita yhtä aikaa, jotta tietäisit kumman haluat - turha siis ruoskia itseään. Ja usko mua, se sun seksisuhdemies tulee vielä raapimaan sun ovea ja oleen mustis... Seksisuhteissakin on usein kuitenkin tunteita mukana. Onnea uuteen suhteeseen!
No mä laittaisin seksisuhteen hyllylle heti kun tietäisin, että tulen harrastamaan seksiä tämän tapailumiehen kanssa. En itse ainakaan voisi paneksia kahta samaan aikaan.
Älä huoli, ei tuo kiva mieskään ole vielä laittanut seksisuhdettaan hyllylle.
Mun mielestä tämä keskustelu paljastaa hyvin sen, että vaikka ihmiset sanovat, että on ihan ok harrastaa seksiä ilman parisuhdetta, niin kyllä se ihmistä hajottaa. Nytkin ap potee huonoa omatuntoa asiasta. Elämä on aika paljon helpompaa kun seksi kuuluu vain vakituiseen parisuhteeseen.
Jos olisin tuo tapailemasi mies, niin en haluaisi tavata sinua enää kertaakaan. Jos kuulisin seksisuhteestasi joskus myöhemmin kun suhteemme on ollut jo jonkin aikaa menossa se sattuisi ihan hirvittävästi.
Just siinä vaiheessa, kun ajatuksena on yrittää edetä parisuhteeseen toisen kanssa. Ei oo oikein pyörittää montaa miestä.
Hyi hitto, mikä revanjakaja... Seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja mieluiten vain avioliittoon.
Onneksi en ole tuo tapaamasi kiva mies.
mies
Mitä ihmettä? Mikä lortto? Ap on sinkku, ja oletettavasti nämä 2 miestä myös. Ap:llä riippumaton seksisuhde mieheen, joka tietää toisen miehen tapailusta. Uusi kaveri vasta tutustumisasteella ilmeisesti seksittömänä. Ketäs ap tässä pettää? Ei ketään. Mitään seurustelusuhdetta (uskollisuutta vaativaa) ei ole. Piste.
Tottakai seksit loppuu vanhan hoidon kanssa, kun uusi ja vakavampi astuu kuvioon, kuten ap jo mainitsikin.
Jos joku äijä olis täällä samat kertonut, niin useampi jätkä olis saapunut oitis yläpeukuttamaan.