Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut kivan miehen. Milloin on aika lopettaa seksisuhde?

Vierailija
18.11.2013 |

Taustaa: Seitsemän kuukautta on ollut meneillään seksisuhde saman miehen kanssa. Mies on mahtava muttei aviomies- saati lasteni isä-materiaalia. Olemme jossitelleet muutamankin kerran että mitä jos meistä sittenkin olisi muuhunkin kuin hauskanpitoon. Aina päädytty samaan tulokseen: "ei vakavaa suhdetta, mutta kyläillään silti ja pidetään hauskaa" Suhteemme aikana olen käynyt muutamilla treffeillä muiden miesten kanssa mutta kiinnostus ei ole herännyt. Seksikumppanilla joka kerta sama virsi, näistäkin puhutaan kuin parhaat kaverit konsanaan.

Nyt olen tavannut kivan miehen jonka kanssa olen käynyt jo useasti ulkona, mitään suhteen tila-keskustelua ei olla käyty eikä ole kiire yhtään mihinkään, kunhan treffaillaan, hengaillaan ja tutustutaan. Mistään vakavasta ei olla vielä puhuttu, en ole hänestä varma, mutta en missään nimessä halua loukata miestä.

Kysymys kuuluukin: millaisessa tilanteessa te lopettaisitte viattoman tapailun taustalla pyörivän seksisuhteen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:20"]

Jos olisin tuo tapailemasi mies, niin en haluaisi tavata sinua enää kertaakaan. Jos kuulisin seksisuhteestasi joskus myöhemmin kun suhteemme on ollut jo jonkin aikaa menossa se sattuisi ihan hirvittävästi.

[/quote]

oih...älä viitti. seksiä se vaan on.

Vierailija
2/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin seksisuhteen kun ihastukseni sanoi, että tykkää minusta, olen saanut hänet sekaisin ja sanoi, että yhdessä ollaan. Se oli siinä sit! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:32"]

millaisessa tilanteessa te lopettaisitte viattoman tapailun taustalla pyörivän seksisuhteen?[/quote]

Mulla on pyörinyt ihan sama kysymys mielessä jo pitkään. Kummallisen vähän asiasta puhutaan, vaikka onhan se nyt ihan selvä asia, että sinkkunaisella on useinkin se sama mies sängyssä. Kateelliset haukkuu vakkaripanoksi, itselleni hän on rakastaja.

Seksi tämän miehen kanssa on ollut jo kolmen vuoden ajan elämäni parasta. Olen pariinkin otteeseen joutunut miettimään, millä ihmeellä tämän suhteen jättää alkaessani vakavasti seurustelemaan? Useimmiten jätän enimmät pohdinnat sikseen ja vain nautin elämästäni - mieshän ei jäisi miettimään yhtä hölmöjä... ;)

N 40+

Kaikki fiksuthan näkivät heti, että tuo nro 3 on naisen kirjoittama.

Vierailija
4/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin päätöstä sitoutumisesta ei ole tehty tai edes varmuutta halusta sitoutua ei vielä ole, on yhdentekevää tapaileeko muita samanaikaisesti vai ei. Sen, pystyykö hyppimään sängystä toiseen päättää jokainen ihan itse.

Vierailija
5/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta tapailee jotakuta niin miksei vois samalla tapailla toistakin?!?! En tajua miksi heti pitäisi heittää seksikumppani hyllylle jos muutamilla treffeillä jonkun kanssa käynyt.

Älä pode huonoa omaatuntoa, kumpikaan teistä ei ole sitoutunut vielä toiseen. :)

Vierailija
6/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä hutsu tuo aloittaja. lopeta "tapailu" tai nussiminen toisen kanssa!

Vierailija
7/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde tähän kivaan mieheen etenee vakavaksi ja joskus mies kyselee että milloin sinulla on ollu viimeksi seksisuhde, niin mitä vastaat? Voitko minkään vaurioitumatta kertoa että olet pannu vakipanosi kanssa kivan miehen tapaamisen jälkeen, vai alotko valehdella?

Niinpä... Olisi kannattanut jättää se seksisuhde tauolle heti kivan miehen tapaamisesta.

Vierailija
8/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopettaa, ei se järvikään kulu vaikka siellä useammallakin airolla soudetaan

Vierailija
9/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:10"]

Jos suhde tähän kivaan mieheen etenee vakavaksi ja joskus mies kyselee että milloin sinulla on ollu viimeksi seksisuhde, niin mitä vastaat? Voitko minkään vaurioitumatta kertoa että olet pannu vakipanosi kanssa kivan miehen tapaamisen jälkeen, vai alotko valehdella?

Niinpä... Olisi kannattanut jättää se seksisuhde tauolle heti kivan miehen tapaamisesta.

[/quote]

mites vaikka "minulla oli seksisuhde ennen kuin aloimme seurustella" ??

aloittaja, älä vielä huoli. suosittelen kuitenkin vakkarin hyllyttämistä tästä eteenpäin

Vierailija
10/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sen vakkarin voi jättää, kun on uuden miehen kanssa käyty vakavia keskusteluja suhteen jatkosta ja päätetty yhdessä, että panostetaan suhteeseen. Sitä ennen et ole tilivelvollinen kenellekään. Ihmeellistä, miten täällä taas tuomitaan, eivät ihmiset omista ketään eivätkä varsinkaan kun eivät edes vielä seurustele! Ja tuolla viikonlopulla ei ole mitään väliä, eihän siitä tarvitse ikinä kertoa.

Vierailija
11/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sen seksimiehen kanssa huomaat ajattelevasi tätä toista.

olinpa ihan samaaaa tilanteessa joku vuosi taaksepäin :)

Vierailija
12/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sen seksimiehen kanssa huomaat ajattelevasi tätä toista.

olinpa ihan samaaaa tilanteessa joku vuosi taaksepäin :)

Vierailija
13/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:18"]

[/quote]

aloittaja, älä vielä huoli. suosittelen kuitenkin vakkarin hyllyttämistä tästä eteenpäin

[/quote]

Taas huomataan, että jos miehellä olisi ollut vakipano ennen seurustelua niin sehän olisi vain lähinnä "normaalia". Jos naisella on sama tilanne, niin nainen on tietysti kauhea horo, epäluotettava vosu joka jakaa joka kulmassa kaikille. Se, minkä mies suo itselleen, hän ei hyväksy naiselta.

Kaksoisstandardi elää ja on voimissaan.:)

Vierailija
14/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:48"]

[/quote]

[/quote]

Taas huomataan, että jos miehellä olisi ollut vakipano ennen seurustelua niin sehän olisi vain lähinnä "normaalia". Jos naisella on sama tilanne, niin nainen on tietysti kauhea horo, epäluotettava vosu joka jakaa joka kulmassa kaikille. Se, minkä mies suo itselleen, hän ei hyväksy naiselta.

[/quote]

Mietin ihan samaa, aivan käsittämätöntä!

Vierailija
15/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Tuohan on jo totuuden kiertämistä. totuushan on että "minulla oli seksisuhde vielä silloin kun tapailimme". Luulen että useimpia kaihertaisi, jos kumppani jatkaa seksisuhdetta tapaamisen jälkeen.

Entäs tällä hetkellä? Kiva mies kysyy että mennäänkö kylpylään lauantaina, niin nainen vastaa että "voidaanko mennä mielummin kylpylään sunnuntaina koska olen menossa vakipanolle lauantaina"

Sitä ei pidä tehdä, mitä ei voi kertoa.

Vierailija
16/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ja mistä löytyy se nainen, joka pitää ihan ok:na sitä että mies pyörittelee samaan aikaan useampaa naista?!?

Tämähän on palstalaisten mielestä ok ihan vain siksi että nainen on se jollan usempi suhde käynnissä eri asteissa samaan aikaan.

Jos kyseessä olisi mies, hän olisi paskiaissika.

Vierailija
17/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisen kanssa ei viela ole seksia, ei ongelmaa. kysyttaessa vastaa ettet halua muistella menneita tai jotain ymparipyoreeta. 

Vierailija
18/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap jos tapaat kivan miehesi tällä viikolla ja hän kysyy milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Kerrotko, että just viikonloppuna olit vakipanon kanssa vai valehteletko?

Vierailija
19/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta et ole tehnyt mitään väärää, mutta lopeta nyt just se seksisuhde siihen aiempaan. Eikö tuo ole ihan vakiojuttu näissä fuckbuddy-kuvioissa, että mennään tauolle siksi aikaa kun toinen seurustelee "oikeasti".

Äläkä kerro tälle uudelle ikinä tästä päällekkäisyydestä! Aiheutat vain turhaan pahaa mieltä. Vaikka et tosiaan ole minun mielestäni tehnyt mitään väärää, tietenkään.

Vierailija
20/54 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä ihmettä?! Ei kai kukaan täysijärkinen ala tenttaamaan milloin toisella on ollut viimeksi seksisuhde :O

Jos olisin ap, niin en potisi huonoa omaatuntoa kun ei kerran seurustele sen uuden ihmisen kanssa, mutta ehkä kannattaisi  jo himmailla suhdetta rakastajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme