Olen tavannut kivan miehen. Milloin on aika lopettaa seksisuhde?
Taustaa: Seitsemän kuukautta on ollut meneillään seksisuhde saman miehen kanssa. Mies on mahtava muttei aviomies- saati lasteni isä-materiaalia. Olemme jossitelleet muutamankin kerran että mitä jos meistä sittenkin olisi muuhunkin kuin hauskanpitoon. Aina päädytty samaan tulokseen: "ei vakavaa suhdetta, mutta kyläillään silti ja pidetään hauskaa" Suhteemme aikana olen käynyt muutamilla treffeillä muiden miesten kanssa mutta kiinnostus ei ole herännyt. Seksikumppanilla joka kerta sama virsi, näistäkin puhutaan kuin parhaat kaverit konsanaan.
Nyt olen tavannut kivan miehen jonka kanssa olen käynyt jo useasti ulkona, mitään suhteen tila-keskustelua ei olla käyty eikä ole kiire yhtään mihinkään, kunhan treffaillaan, hengaillaan ja tutustutaan. Mistään vakavasta ei olla vielä puhuttu, en ole hänestä varma, mutta en missään nimessä halua loukata miestä.
Kysymys kuuluukin: millaisessa tilanteessa te lopettaisitte viattoman tapailun taustalla pyörivän seksisuhteen?
Kommentit (54)
Se onko seksi ilman parisuhdetta hyväksyttävää vai ei on ihan eri keskustelu. Vai että revanjakaja! Minulla on ollu kaksi seksikumppania ja ikää 26. Kiitos kuitenkin mies, kun ilmaisit mielipiteesi asiasta mikä ei millään tapaa liittynyt alun perin esittämääni kysymykseen.
Mietipä vaihteeksi miehen näkökulmasta. Se deittailee naista, joka käy huoletta panemassa jonkun vakkarinsa kanssa aina kun siltä tuntuu. Eikä ilmeisesti tiedä asiasta ja saattaa hyvinkin kuvitella jotain ihan muuta?
Eikö sitä seksisuhdetta voi laittaa tauolle?
8, tottakai voi!
Tähän mennessä olen vain käynyt syömässä/teatterissa/viettänyt iltaa tämän kivan miehen kanssa (tavattiin ekan kerran kuukausi sitten) eikä juttu ole mennyt vakavaksi, vähän on kiinnostusta ilmassa ja seksisuhdemies on tästä tietoinen, on kutsunut jatkuvasti tänä aikana luokseen mutta olen kieltäytynyt. Nyt olin kuitenkin viikonlopun hänen luonaan ja podin hieman huonoa omaatuntoa. Nyt omatunto sanoo että vakkari ehdottomasi jäähylle, mutta nyt mietin alkaakohan asia kummitella myöhemmin jos tästä tapailusta kehkeytyy vakava parisuhde, oliko tämä viikonloppu emämoka.
Tottakai voisi ajatella, että kun vakkari menee nyt hyllylle niin peliä ei ole menetetty, mutta itseni tuntien saatan alkaa kantamaan tästä viikonlopusta henkistä taakkaa, jos käy niin että parisuhde on syntyäkseen.
ap
Voithan kysyä, haluaisivatko nuo sankarit panna sinua samanaikaisesti.
Toinen ykköseen, toinen kakkoseen. Veljellisesti jakaisivat lorttonsa.
Sori nyt vaan 10, mutta ei tule kuuloon
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:37"]
Hyi hitto, mikä revanjakaja... Seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja mieluiten vain avioliittoon.
Onneksi en ole tuo tapaamasi kiva mies.
mies
[/quote]
No kivalta mieheltä et tosiaan kuulosta, joka keskusteluun tunget typerine mielipiteinesi. Mahtuuhan tänne kommentteja, enää vaan tuon saman levyn pyörittäminen ei jaksa edes naurattaa.
Mikäs ihme reva-/lortto-/ lutka -haukkuja mies täällä oikein taas pyörii ja voisiko se mennä pois, jotta voidaan keskustella.
Mitä ihmeen pahaa on siinä, että on seksisuhde, mutta myöskin tapailee uutta ihmistä, mistä voisi muodostua parisuhde? Jos siitä on parisuhde muodostuakseen, niin siinä vaiheessa heivataan seksisuhde. Tapailu ei ole yhtään sama asia kuin seurustelusuhde, joten mikä ihmeen tilivelvollinen ap on tapailemalleen tyypille, jota ei vielä paljoa tunnekaan. Jos siitä ei parisuhdetta synny, niin onpahan vielä se seksisuhde jäljellä.
Jos kuvitellaan nyt, että päädyn suhteeseen treffailemani miehen kanssa ja vakkari on heivattu lopullisesti tästä päivästä lähtien. Onko mulla syytä ruoskia itseeni tän viikonlopun takia?
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:43"]
Se onko seksi ilman parisuhdetta hyväksyttävää vai ei on ihan eri keskustelu. Vai että revanjakaja! Minulla on ollu kaksi seksikumppania ja ikää 26. Kiitos kuitenkin mies, kun ilmaisit mielipiteesi asiasta mikä ei millään tapaa liittynyt alun perin esittämääni kysymykseen.
[/quote]
Kato ap, siinäkin on tasan kaksi liikaa jos "the mieheltä" kysytään :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:43"]
[/quote]
Kato ap, siinäkin on tasan kaksi liikaa jos "the mieheltä" kysytään :)
[/quote]
Ai hitto, totta.... :)
KIITOS näistä muutamasta asiallisesta kommentista <3
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:37"]
Hyi hitto, mikä revanjakaja... Seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja mieluiten vain avioliittoon.
Onneksi en ole tuo tapaamasi kiva mies.
mies
[/quote]
No kivalta mieheltä et tosiaan kuulosta, joka keskusteluun tunget typerine mielipiteinesi. Mahtuuhan tänne kommentteja, enää vaan tuon saman levyn pyörittäminen ei jaksa edes naurattaa.
[/quote]
Minä olen kivoille kiva. Ja sinä et onneksi päätä, kuka täällä saa osallistua mihinkin ketjuun.
Kehitä itsellesi omia mielipiteitä ja sitten voit tulla esittämään ne. Et tuonut tähän ketjuun yhtään mitään tähdellistä kannanottoa. Tiedä paikkasi ja pysy vaiti.
mies
Ihan pomminvarmana merkkinä voin kertoa, että se olisi pitänyt lopettaa jo hyvissä ajoin ennen sitä kun sinulle tuli ensimmäisen kerran mieleen onko tämä oikein.