Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti ja häipyi

Vierailija
18.11.2013 |

Moi! Seurustelin vähän aikaa sitten onnellisesti unelmieni miehen kanssa, ja olimme jo kihloissa ja menossa naimisiin. Meillä oli kaikki hyvin, mutta humalassa päädyin pettämään häntä yhteisen kaverimme kanssa. Kerroin asiasta vain parhaalle ystävälleni. Hän kertoi parin viikon kuluttua vain vähän ennen häitä mun miehelle. Mies jätti minut, ja muutti ulkomaille. Oon ihan sekaisin, enkä tiiä yhtään mitä tehdä. Pitäisköhän vielä yrittää ottaa yhteyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Olet sika ja ansaitset tuon. Nyt vaan kestät ja etsit itsellesi uuden miehen. Yritä ottaa opiksesi...

Vierailija
2/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla. Tiukkapipoinen mies, sehän oli sen vika kun oli väärään aikaan väärässä paikassa. Pitää tietää milloin toisella haluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt ainakin se mies rauhaan.

Voisit nyt ensin miettiä alkoholinkäyttöäsi, koska humalassa pettäminen ei ole mikään syy pettää. Joko olisit pettänyt joka tapauksessa tai sitten et osaa käyttöä alkoholia ja sinun on syytä jättää se vähemmälle. Muutenhan saatat tehdä muitakin vakavia asioita humalassa, jos et pysty itseäsi kontrolloimaan.

Toiseksi voisit miettiä asioita, joihin uskot. Onko oikein salata tärkeitä asioita vain, koska siitä voi olla sinulle itsellesi haittaa? Mitä asioita pidät parisuhteessa tärkeänä? Miltä tuntuisi, jos sinua petettäisiin? Miksi koet itsesi uhriksi tilanteessa, jonka sinä olet luonut? Etkö osaa ottaa vastuuta tekemisistäsi?

Minusta kuulostaa siltä kuin sinun olisi aika kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
4/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin jättänyt petollisen morsiamen.

Vierailija
5/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:40"]

Moi! Seurustelin vähän aikaa sitten onnellisesti unelmieni miehen kanssa, ja olimme jo kihloissa ja menossa naimisiin. Meillä oli kaikki hyvin, mutta humalassa päädyin pettämään häntä yhteisen kaverimme kanssa. Kerroin asiasta vain parhaalle ystävälleni. Hän kertoi parin viikon kuluttua vain vähän ennen häitä mun miehelle. Mies jätti minut, ja muutti ulkomaille. Oon ihan sekaisin, enkä tiiä yhtään mitä tehdä. Pitäisköhän vielä yrittää ottaa yhteyttä?

[/quote]

Onneksi asia tuli ilmi, ennenkuin ehditte naimisiin. Mietipä, kuinka itse olisit suhtautunut, jos miehesi oli tehnyt saman kuin sinä. Jätä mies rauhaan.

Vierailija
6/6 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait ihan mitä ansaitsit, aika vaikea on sääliä kohtaloasi. Koita ottaa opiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi