Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita elämään kyllästyneitä - minä olen elämään kyllästynyt nainen 53-vuotias

Vierailija
17.06.2023 |

Rahattomuus rajoittaa elämää - ei tunnu kivalta. Suomi on hyvinvointiyhteiskunta näille joilla on vakituinen työpaikka ja hyvä palkka. Me muut olemme sitä jätettä.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis ja sama sukupuoli ja ikäkin.

Vierailija
2/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa mutta olen kyllästynyt kaikkeen kuten yksinäiseen elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko missä maassa sulla menis rahattomana paremmin?

Vierailija
4/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne.

N 55 v

Vierailija
5/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50v. Sain juuri uuden työn ja raha-asiat ok. On vain vanha ja kyllästynyt olo. Hävettää mennä ikäloppuna sinne töihinkin. Yksinäinen.

Vierailija
6/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)

Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!

Vierailija
7/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rahattomuus? Ei omaisuuttakaan?

Vierailija
8/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)

Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!

Kuka täällä miehenpuutteesta kirjoitti? Sekö ratkaisisi asian?

Vierailija
9/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä että olen itse 54v mies ja raatanut koko ikäni ja rahaa on. On paljon saman ikäluokan naisia.jotka ovat erittäin kiinnostavia mutta omaan surkeuteensa käpertyneet ei kiinnosta. Että niinku herätys

Vierailija
10/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet liittyy tähän asiaan? 😳

Minulla on AMK- ja yliopistotutkinto, mutta sairastuin vaikeasti, kroonisesti ja etenevästi. Osaatko kertoa miten *menen elämämää eteenpäin*? Omatoimieutanasia?

Vierailija
11/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä miehenpuutteesta kirjoitti? Sekö ratkaisisi asian?

Kyllä. Luuletko että kaiken laiskottelun ja sluibailun jälkeen yhteiskunta sinut jeesaisi mukavaan elämään.

? Kasva aikuiseksi

Vierailija
12/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on AMK- ja yliopistotutkinto, mutta sairastuin vaikeasti, kroonisesti ja etenevästi. Osaatko kertoa miten *menen elämämää eteenpäin*? Omatoimieutanasia?

Mitä odotat yhteiskunnan tekevän? Kerropa

Vierailija
13/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Minulla on rahaa mutta olen kyllästynyt kaikkeen kuten yksinäiseen elämääni.

Kokeile maksullisua naisia. Elä hieman. Elämä on lyhyt!

Vierailija
14/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä odotat yhteiskunnan tekevän? Kerropa

En odota, ei tule tapahtumaan, jos jokin on varmaa niin se. Mutta _toivoisin_. Taloudellista tukea, henkistä tukea (terapia) ja laajemmin mahdollistettuja palveluja. Minä en ole valinnut kärsimystietäni, enkä millään toiminnallani edesauttanut sitä.

Vierailija
15/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut hyvin monilta näitä samoja tuntoja. Tilanne kärjistyi koronan jälkeen. Et todellakaan ole yksin, tämän tuntemuksen kanssa.

Tämä voi olla masennusta, mutta koska se on kullekin uusi oire, ei sitä helposti usko itsekään.

Nyt on kerättävä hyviä kokemuksia, sosiaalista toimintaa, ystävien kanssa olemista. Puhelut ja zoomit eivät riitä. Pitää olla live elämää, kosketusta, välittämistä.

Nyt pitää mennä ulos juttelemaan ihmisten kanssa. Omat eväät mukaan. Alusta ja nurmikolle fiilistelemään.

Joku fiksu ja filmaattinen saisi kiireesti keksiä jonkun tavan, miten ja missä ihmiset voisivat kohdata toisia ihmisiä.

Juottolat eivät sovi kaikille. Kirkkokin voisi olla kohtaamispaikka, jos vaan siellä annettaisiin ihmisten seurustella keskenään. Eikä siellä olisi ketään puhumassa yksisuuntaisesti. Kirkon menot on asia erikseen.

Vierailija
16/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään elää vaikken todellakaan ryve rahassa. Tienaan 1200 kuussa bruttona. Oon 58 ja elämä kiinnostavampaa kuin koskaan. Aloin lenkkeillä, aloitin uuden suhteen, tajusin että minähän olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja viis piittaan ihmisten mielipiteistä.

Ekan kerran elämässäni omistan itse itseni.

Mitä miehiin tulee niin todellakin niitä on helppo saada jos haluaa. Äsken aamulenkillä auto pysähtyi viereen ja lasteni ikäinen mies tiedusteli sangen suoraan, haluaisinko k***ää.

10 viime päivän aikana tää oli kahdeksas tarjous. Kun tarjontaa on, voi valita parhaan :D

Vierailija
17/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään elää vaikken todellakaan ryve rahassa. Tienaan 1200 kuussa bruttona. Oon 58 ja elämä kiinnostavampaa kuin koskaan. Aloin lenkkeillä, aloitin uuden suhteen, tajusin että minähän olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja viis piittaan ihmisten mielipiteistä.

Mitä miehiin tulee niin todellakin niitä on helppo saada jos haluaa. Äsken aamulenkillä auto pysähtyi viereen ja lasteni ikäinen mies tiedusteli sangen suoraan, haluaisinko k***ää.

10 viime päivän aikana tää oli kahdeksas tarjous. Kun tarjontaa on, voi valita parhaan :D

En nyt olisi kauhean ylpeä jos kontaktit miehiltä ovat tuontasoisia. Tulisikin joku fiksu juttelemaan.

Vierailija
18/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt olisi kauhean ylpeä jos kontaktit miehiltä ovat tuontasoisia. Tulisikin joku fiksu juttelemaan.

Tämä 😅 Visavaisen elimen tarjoaminen autosta joltakin heikkolahjaiselta apukoululaiselta ei tee vaikutusta. Lähinnä päinvastoin.

Vierailija
19/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele tuota tietä, kaikki miestuttuni sanovat ettei sellaista naista olekaan jota ei joku panis. Osaavat kyllä vetää oikeista naruista, kehuvat kuinka vaikeeta on uskoa että on niinkin vanha, vois luulla kolmi-nelikymppiseksi! Kun tehtävä on suoritettu pyyhkivät kul..in verhoihin ja häipyvät. Jälkeenpäin kehuskelevat kavereilleen. Saat olla kiitollinen ettei tule somepaskaa päälle.

Vierailija
20/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha ihminen. Asiat, joita pidän tärkeänä ovat aineettomia. Yksikään niistä ei tule itseni ulkopuolelta.

1) Olen kiitollinen joka päivästä.

2) Kiitän myös vastoinkäymisistä ja yritän ymmärtää niiden tarkoituksen.

3) Kiitän ystävistä.

4)Olen rauhallinen.

5) Pyrin rakastamaan kaikkia ihmisiä

6)Raha merkitsee sitä, että on ruokaa ja laskut maksettu.

7) Tasapaino on tärkeää. Sitä pidän yllä ulkoilemalla ja lukemalla.

8) Rakastan jokaista päivää.

Sanon teille kaikille, että elämä on aina elämisen arvoista.