Seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen eikä irtosuhteet ole hieno asia.
olen niitä joskus kokeillut ja hävennyt jälki käteen.Jotenkin ällöttävää.
Kommentit (126)
Mutta useinhan seksiä harrastetaan ennen kuin suhde on vakinainen. Tai siis mikä kenenkin mielestä on vakinaista, mutta minusta siihen menee joku puoli vuotta, on tavaroita toisen kämpässä ja kaksi hammasharjaa. Itse olen niin lutka, että kyllä ensimmäisen kuukauden aikana on "irronnut tavaraa", ennen kuin on alettu miettimään voisiko tulevaisuus olla yhteinen.
Se joka vertaa itsetyydystä ja seksiä toisen ihmisen kanssa on harrastanut vain todella paskaa seksiä. En käsitä miten omasta kädestään voisi millään konstilla kiihottua yhtä paljon kuin toisesta ihmisestä.
Orgasmi on hyvin pieni osaa hyvää seksikokemusta, ja väite "samahan se on runkata, mihin tarvitset toista ihmistä jos kerran kaipaa läheisyyttä" on sama kuin väittäisi että ei ole eroa siinä syökö itsensä kylläiseksi erinomaisella aterialla vai pussiruokakorvikkeilla. Toisinsanoen nähdään pelkkä lopputulos (orgasmi) eikä ymmärretä että on aika iso ero miten siihen päätyy - oman käden liikkeellä vai toisesta ihmisestä järjettömästi kiihottuen. "Läheisyydellä" ei ole siinä yhtälössä mitään merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:55"]
Se joka vertaa itsetyydystä ja seksiä toisen ihmisen kanssa on harrastanut vain todella paskaa seksiä. En käsitä miten omasta kädestään voisi millään konstilla kiihottua yhtä paljon kuin toisesta ihmisestä.
Orgasmi on hyvin pieni osaa hyvää seksikokemusta, ja väite "samahan se on runkata, mihin tarvitset toista ihmistä jos kerran kaipaa läheisyyttä" on sama kuin väittäisi että ei ole eroa siinä syökö itsensä kylläiseksi erinomaisella aterialla vai pussiruokakorvikkeilla. Toisinsanoen nähdään pelkkä lopputulos (orgasmi) eikä ymmärretä että on aika iso ero miten siihen päätyy - oman käden liikkeellä vai toisesta ihmisestä järjettömästi kiihottuen. "Läheisyydellä" ei ole siinä yhtälössä mitään merkitystä.
[/quote]
Juuri näin! Musta jotenkin tuntuu, että tämä teoretisoija uskoo nyt oivaltaneensa asian ytimen, mutta oikeasti hänellä ei taida olla mitään käsitystä irtosuhteista tai niitä harrastavien sielunelämästä. Ehkä se on niin kaukainen asia hänelle, että hän on täyttänyt oman epätietoisuutensa aiheuttaman tyhjän tilan joillakin tosi oudoilla mielleyhtymillä.
Vielä paremmin avioliittoon. Miehen ja naisen väliseen tietenkin.
Sunko henkilökohtainen kokemus kertoo yleistettävän ja absoluuttisen totuuden asiasta?
Täti on hyvä vaan ja tekee oman römpsänsä kanssa niin kuin itse haluaa. Keneenkään muuhun sinun mielipiteesi ei tosiaan vaikuta, että älä sellaisia hassuja vaan kuvittele. :)
Samaa mieltä. Lutkat ovat tautisia ja likaisia olentoja.
Aha.
Millanen jälki sulle jäi käteen?
Minusta seksi uusien ihmisten kanssa on yleensä ollut jännittävää ja kivaa. Erilaista toki kuin vakikumppanin kanssa mutta kummassakin on omat puolensa. En ymmärrä, mitä häpeämistä seksin harrastamisessa voi olla, ellei sitten ole jotain omia traumoja painolastina. Kerranhan täällä eletään, ja minä ainakin aion nauttia olostani täysillä niin kauan kuin siitä ei muille koidu vahinkoa.
Siis mikä nykyajan ihmisiä vaivaa??? En tajua tätä, miten tää on mennyt tällaseksi? Jos et pane koko ajan vieraita ja baari-illan jälkeen raahaa jotakin kotiisi, olet jotenkin outo ja tyhmä? Mä sain just pari viikkoa sitten täällä av:lla haukut niskaani, kun kerroin että elän ilman seksiä, koska en pysty harrastaan irtosuhteita. Mun pitäisi kuulemma vapautua. Tuli niin paha mieli :-(
Jos molemmat haluaa seksiä ja käytetään ehkäisyä, niin mitää pahaa siinä on?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:04"]
Siis mikä nykyajan ihmisiä vaivaa??? En tajua tätä, miten tää on mennyt tällaseksi? Jos et pane koko ajan vieraita ja baari-illan jälkeen raahaa jotakin kotiisi, olet jotenkin outo ja tyhmä? Mä sain just pari viikkoa sitten täällä av:lla haukut niskaani, kun kerroin että elän ilman seksiä, koska en pysty harrastaan irtosuhteita. Mun pitäisi kuulemma vapautua. Tuli niin paha mieli :-(
[/quote]
Mukavaa, että vielä on sinunlaisiasi kunnollisia naisia! Isot kehut!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:07"]
Jos molemmat haluaa seksiä ja käytetään ehkäisyä, niin mitää pahaa siinä on?
[/quote]
Koska nainen kuluu käytössä ja menee piloille. Mitä enemmän seksikumppaneita, sen alempi markkina-arvo.
Miehillä päinvastoin.
Nykyään maailma on muuttunut siihen suuntaan, että satunnainen seksi vieraiden kanssa on jo hyväkssyttävää. Mielestäni se ei ole väärin, ja asia on jokaisen henkilökohtainen asia. Seksi on vain mielihyvän lähde
Nykyään maailma on muuttunut siihen suuntaan, että satunnainen seksi vieraiden kanssa on jo hyväkssyttävää. Mielestäni se ei ole väärin, ja asia on jokaisen henkilökohtainen asia. Seksi on vain mielihyvän lähde
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:04"]
[/quote]
Olen täsmälleen samaa mieltä. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jokainen tietty tekee mitä tekee ja en tuomitse ketään. Mutta minun mielipiteeni on selvä. Ja parisuhteessa on sitten sekstailtu sitäkin ahkerammin :)
Ikävää jos seksi ällöttää ja sitä pitää hävetä jälkikäteen. Itse olen elänyt seksittömässä suhteessa kolme vuotta, mutta nyt päätin, että se saa loppua. Olenkin tässä vähän lämmitellyt työkaveria, aika paljon itseäni nuorempaa miestä. Sitä kohtaamista tässä odottelen, että seksi olisi mahdollista En todellakaan aio pihdata kun tilaisuus tulee. Ja se tulee vielä, siitä olen aivan varma. Enkä aio hävetä jälkikäteen, olkoot muut minusta sitten mitä mieltä haluavat.
Irtosuhteet on syvältä.