Seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen eikä irtosuhteet ole hieno asia.
olen niitä joskus kokeillut ja hävennyt jälki käteen.Jotenkin ällöttävää.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:07"]
Jos molemmat haluaa seksiä ja käytetään ehkäisyä, niin mitää pahaa siinä on?
[/quote]
Koska nainen kuluu käytössä ja menee piloille. Mitä enemmän seksikumppaneita, sen alempi markkina-arvo.
Miehillä päinvastoin.
[/quote]
Ihmisellä ei ole markkina-arvoa vaan ihmisarvo. Sinun arvomaailmasi on joku pilannut pahan kerran.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:04"]
Siis mikä nykyajan ihmisiä vaivaa??? En tajua tätä, miten tää on mennyt tällaseksi? Jos et pane koko ajan vieraita ja baari-illan jälkeen raahaa jotakin kotiisi, olet jotenkin outo ja tyhmä? Mä sain just pari viikkoa sitten täällä av:lla haukut niskaani, kun kerroin että elän ilman seksiä, koska en pysty harrastaan irtosuhteita. Mun pitäisi kuulemma vapautua. Tuli niin paha mieli :-(
[/quote]
Mukavaa, että vielä on sinunlaisiasi kunnollisia naisia! Isot kehut!
[/quote]
öh, no ei se kauhean kunnollinen ole, jos ei seksi maistu. Mulle maistuu päivittäin.
Te jotka harrastatte seksiä tuntemattomien kanssa, eikö teitä yhtään vaivaa se mahdollisuus että se kumppani saattaa olla minkälainen ihmispaska tahansa? Vaikka murhaaja, pedari, ...tai muuten vaan sika. Toki tuttavakin voi sellaiseksi paljastua, mutta sitä epätodennäköisemmin kuitenkin, mitä paremmin toisen tuntee. En tiedä miten voisin antaa itselleni anteeksi, jos jonkin huuruisen baari-illan jälkeen tajuaisin päästäneeni jonkun nikitafouganthinen iholle.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 01:17"]
Te jotka harrastatte seksiä tuntemattomien kanssa, eikö teitä yhtään vaivaa se mahdollisuus että se kumppani saattaa olla minkälainen ihmispaska tahansa? Vaikka murhaaja, pedari, ...tai muuten vaan sika. Toki tuttavakin voi sellaiseksi paljastua, mutta sitä epätodennäköisemmin kuitenkin, mitä paremmin toisen tuntee. En tiedä miten voisin antaa itselleni anteeksi, jos jonkin huuruisen baari-illan jälkeen tajuaisin päästäneeni jonkun nikitafouganthinen iholle.
[/quote]
No mun mielestä tuo kuulostaa vähän paranoidilta tai ainakin tosi pelokkaalta tavalta suhtautua maailmaan. Tottakai kaikessa on riskinsä, ja se alussa niin ihana kumppanikin voi tosiaan osoittautua narsistiseksi paskaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 01:17"]
[/quote]
Ei nyt oo noi asiat mielessä naidessa :)
Minun elämässäni ei juuri nyt välttämättä ole tilaa (eikä kiinnostusta) seurustelusuhteelle, joten irtosuhteet (vai ovatko ne irtosuhteita jos useimmiten olen sängyssä samojen ihmisten kanssa?) ovat oma pelastukseni. Ei seksi ole mikään parisuhteen yksinoikeus.
Joku kyseli tuolla riskiä siitä millaisen ihmisen tuo kämpille. Itse koen olevain juuri siinä onnellisessa tilanteessa että naiset, kenen kanssa sänkyyn päädyn, pystyvät luottamaan minuun ja tietävät mitä saavat. Uskon että suurin osa irtosuhteissa tapahtuvasta seksistä ei ole random-ihmisten kanssa tapahtuvaa, vaan enemmän booty-call tyylistä toimintaa. Ihminen voi luottaa toiseen, tietää mitä saa ja voi lähteä hymyillen aamulla ovesta ulos ja heittää mental high fivet.
-m28-
Olen samaa mieltä, mutta vain omalla kohdallani. Ehkä muille nuo sopivat sitten paremmin, enkä pidä muiden irtosuhteita mitenkään pahana asiana.
En ymmärrä. Ihmiset puhuvat täällä irtoseksistä läheisyytenä... Seksi vieraiden ihmisten kanssa on seksiä, ei se ole läheisyyttä!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:33"]
[/quote]
Pihtareiden kannattaisi muistaa seksi kuuluu parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:58"]
Mitä tarkoitit viestilläsi 47?
[/quote]
Taidat olla aika uusi täällä :D
Se on up eli ylös.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:33"]
[/quote]
Kamoon, siis oikeesti hei. Mikä on sen hienompaa kun pokata monen naisen kuolaama mies yökerhosta ja viettää kiihkeä yö hotellihuoneessa nukkumatta ja lähteä aamulla silmät kierossa ja polvet täristen taksilla kotiinpäin. Kyllä siinä jaksaa huudattaa imuria monet päivät ja sietää ukon vinoilua palaneesta ruuasta!
Seksi tuntuu hyvältä fyysisenä kokemuksena, se on eläimellinen aistinautinto parhaasta päästä.
Seksi on myös hyvää kahden rakastetun välisenä yhteisenä kokemuksena. Ilman tekoja jopa rakkauskin on vain turhaa teoriaa. Jollain tavalla ihminen haluaisi osoittaa elämänsä rakastetulle, kuinka paljon kumppani hänelle merkitsee. Kaikki terveet ihmiset haluavat seksiä, se on inhimillistä, mutta vain harvat ovat valmiita osoittamaan rakkauttaan näin. Seksi on silloin paljon, paljon enemmän kuin "vain nautinto" jota voi ostaa rahalla, se on rakkautta teoissa vertaansa vailla.
Kevytkenkäiset eivät voi kokea tällaista seksiä, sillä heille seksi on vain mahtava aistinautinto. Rakastetut voivat panna joskus vain koska panettaa, kunhan suhde on kunnioittava. Se ei vähennä seksin merkitystä heidän välisenä asianaan.
Kevytkenkäinen ihminen ei kuitenkaan voi sanoa seksin olevan "erityistä", koska hän on jo harrastanut seksiä merkityksettömästi useamman ihmisen kanssa. Seksillä ei ole enää hänelle henkilökohtaista merkitystä. Miksei harrastaisi syrjähyppyjä aviossa jos on paneskellut nuorempana useampaa? Toiseksi, jos seksi on vain aistinautinto, se menettää arvoansa kun puolisot vanhenevat. Myöhemmin alkaa haluta takaisin nuoruusvuosien kiinteään ja palavaan seksielämään. Rakastettujen seksielämä ei ole samanlaista.
Seksi voi rikastaa parisuhdetta paljon tai vähän. Paras vaihtoehto on odottaa avioliittoon, koska vasta silloin laitat todistetusti kaikki likoon suhteen puolesta. Toiseksi paras vaihtoehto on harrastaa seksiä vain rakastaessaan jotakuta. Sen jälkeen seksillä on sitä vähemmän merkitystä mitä vähemmän suhteelta vaatii ennen seksielämän aloittamista.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 20:01"]
Miksei harrastaisi syrjähyppyjä aviossa jos on paneskellut nuorempana useampaa?
[/quote]
No olisko esim. siksi että syrjähyppy on pettämistä mutta vapaiden ihmisten keskinäinen hauskanpito ei?
Palstan perusteella ei se parisuhdekaan aina niin hieno asia ole.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 20:57"]
No olisko esim. siksi että syrjähyppy on pettämistä mutta vapaiden ihmisten keskinäinen hauskanpito ei?
[/quote]
Kuvitellaampa tällainen tapaus että sinkulla on vko-lopun kestävä irtosuhde. Seuraavalla viikolla hän tapaa kiinnostavan ihmisen, alkaa tapailla häntä ja siinä reilun kuukauden päästä sanovat molemmat suhdetta seurusteluksi.
Ja sitten em. sinkku, nykyinen varattu harrastaa kolmannen henkilön kanssa seksiä. Sitä sanotaan pettämiseksi, ja ero on käytännössä siinä että on seurustelusuhteessa eikä sinkku. Miksi tämä olisi jotenkin huono asia? Miksi pettäminen olisi jotenkin huono asia sitten aviossakaan?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 21:08"]
Palstan perusteella ei se parisuhdekaan aina niin hieno asia ole.
[/quote]Tokihan kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkiä...
Just niin. Sitten kun vielä vaimokin hoksaisi, että se seksi kuuluu parisuhteeseen, niin ei tarvitsisi harrastaa irtosuhteita ;)
Just. Eli huonon, seksittömän liitton pääteeksi pitää pidättäytyä kunnes se seuraava oikea tukee vastaan ja on valmis vakiintumaan? Jos on itse rajoittunut, ei se tarkoita että vähempi rajoittuneisuus olisi jotenkin huonompaa tai epäkunnollisempaa. Ei kaiken seksin tarkoitus ole lapsi tai syvääkin syvempi liitto. Kaksi aikuista ihmistä voi myös nauttia läheisyydestä ilman sitoumuksia, ihan siksi että seksi ja läheisyys tekee kummallekin hyvää. Tunteetkin voivat syttyä, tulisestikin, ilman että kyseessä on ihminen jonka kanssa arki sujuisi. Tuo rajoittuneisuus on aika ylimielistä, että se mikä sinulla on hyvin pitäisi olla ainoa oikea ja muuta ei saa olla tai paheksutaan?? Ei ole ihan tätä päivää. Samoin kuin ei tuollainen piiloviha ja halveksunta ihmisiä kohtaan. Kun kaksi yksinäistä, läheisyydenkaipuista ihmistä kohtaa, kokemus voi olla hieno ja voimia antava. Idiotismia olisi kuvitella että se on sitten kihlat ja uutta perhettä samantien.